Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
maanajoa
8950+multiva trm180
t170+multiva trm180 traffic
Avainsanat: valtra t170 8950 multiva trm180

maanajoa

8950+multiva trm180
t170+multiva trm180 traffic

08072010070~0.jpg 24072010082.jpg 06092010144~0.jpg 21122010367~0.jpg 11012011389.jpg
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:06092010144~0.jpg
Albumin nimi:terma / Traktorit ja koneet
Avainsanat:valtra / t170 / 8950 / multiva / trm180
Kuvaajan nimi:terma
Paikkakunta:oulu
Tiedostokoko:479 kt
Lisätty galleriaan:%05.%04.%2012
Tarkkuus:2592 x 1944 pikseliä
Katseltu:3761 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48354
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 11 11:n joukosta
Sivu: 1

kivenpyörittäjä   [%05.%04.%2012 kto2012 %20:%huhtikuu]
Näyttäis ihan vetokisoilta..?
tuomkiti81   [%05.%04.%2012 kto2012 %20:%huhtikuu]
Noinhan siinä käy kun ei ole autosta tehtyä kärryä jossa on peräveto Erittäin iloinen
v8950a   [%05.%04.%2012 kto2012 %22:%huhtikuu]
no kumpiko kiskoo multivaa paremmin, t vai 895? Hymy
aina valmet   [%05.%04.%2012 kto2012 %22:%huhtikuu]
Ensimmäisenä ne kuorkista tehdyt kärryt tuollaiseen saveen painuu. Tuollaisilla vedottomilla leveärenkaisilla pääsee todella huonoonkin paikkaan kun kuormasta tekee etupainoisen elikkä aisapainoa tulee kunnolla.
v8950a   [%05.%04.%2012 kto2012 %22:%huhtikuu]
no 150 hd multiva menee loistavasti märästäkin paikasta, verrattuna esim tempoon tai tuhdin "maakärryyn" Pyörivät silmät
aina valmet   [%05.%04.%2012 kto2012 %23:%huhtikuu]
No tiiä ny sitte nuosta etenemis eroista puhua mutta ainakin tuhdin 16 ja 18 tonniset kulkee hyvin pehmeälläki ja ovat maantiellä mukavat vetää. Nyt viimmeksi ajanut tuhdin 18 tonnisilla maata eikä kyllä ollut kärrystä pienintäkään moitittavaa, todella helpot käsitellä ja vankkaa tekoa ovat. Kärryihin laitettiin tässä hiljattain lavan pohjaan jotain uutta kumi/muovimattoa jonka piti estää tarttumisen mutta täytyy sanoa että suhteellisen huonosti matto toimii hintaan ja lupauksiin nähden. Neutraali
Kyntäjä   [%06.%04.%2012 kpe2012 %06:%huhtikuu]
Ainakin itsellä ollut trm150hd 550mm renkailla oli uskomaton kyntökone pehmeillä.Ja se runko,luokattoman löysä.Lähtikin kiertoon alle vuoteen.Omatekoinen trm180 kopio huomattavasti maastokelpoisempi ja tukevampi kipata ja pysytyy kippaamaan kaltollakin/kun jäänyt kiinni. Eihän se niin komia oo.
ZETOR8045   [%06.%04.%2012 kpe2012 %09:%huhtikuu]
Kyntäjä: Eikä niin kalliskaan Nauru
terma   [%06.%04.%2012 kpe2012 %13:%huhtikuu]
molemmat kiskoo lähes yhtä hyvin kärryä... ja ainakin omien kokemusten mukaan nuo multivat menee pehmellä paremmin ku vetävä kuorma-auton perästä tehty kärry... ainakin noilla renkailla(toisessa 710/40 22,5 ja toisessa 650/50 22,5) ja nuo on vielä mukavammat vetää tiellä ja paljon kevyemmät...
aina valmet   [%06.%04.%2012 kpe2012 %17:%huhtikuu]
Hydrauliveto tuollaiseen leveärenkaiseen niin kyllähän menee vaikka oksattomaan puuhun. Hymy Saattaa olla se 550 rengas turhan kapea 15tn kärryyn 650 olis passeli ja ainaki junkkarin 16tn kärrys on 650 rengas vakiona.
terma   [%21.%04.%2012 kla2012 %18:%huhtikuu]
joo se hydrauliveto ois kyllä hyvä leveärenkaisessa kärryssä ja sitten ku tuo multiva on aika kevyt kärry verrattuna johonki kuorma-auton perästä tehtyyn kärryyn....

Kommentti 1 - 11 11:n joukosta
Sivu: 1