Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Fendt 720
Fendt 720
Avainsanat: 720

Fendt 720

Fendt 720

04072011208.jpg P3262744.JPG P3262743.JPG P3262742.JPG P3262728.JPG
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:P3262743.JPG
Albumin nimi:Delaval VMS / Traktorit ja koneet
Avainsanat:720
Kuvaajan nimi:Delaval VMS
Kuva otettu pvm:2012
Paikkakunta:Kuopio
Tiedostokoko:408 kt
Lisätty galleriaan:%26.%03.%2012
Tarkkuus:2730 x 2048 pikseliä
Katseltu:3324 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48238
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 13 13:n joukosta
Sivu: 1

Kyntäjä   [%28.%03.%2012 kke2012 %18:%maaliskuu]
Tuossa vois olla jo jotain...Paitsi se myynti organisaatio...hyi
ZETOR8045   [%28.%03.%2012 kke2012 %18:%maaliskuu]
Tämä se on kyllä traktori ja näkyvyys ihan omaa luokkaansa ja kulkee tiellä kuin juna Vink
aina valmet   [%28.%03.%2012 kke2012 %20:%maaliskuu]
Kyntäjä mikäs siinä myynti organisaatios on vikana?
JTJ   [%29.%03.%2012 kto2012 %11:%maaliskuu]
Täällä päin ainakin valtralta tosi vaikia saada tarjousta tai myyjä innostumaan kaupan teosta ,kyllähän ne nuille valtra uskovaisille tekee tarjouksia joilla ollu valmettia iän päivää..
6350   [%29.%03.%2012 kto2012 %11:%maaliskuu]
Onhan ne nostanu pikkuhiljaa ventin markkinaosuutta. Paljon keltavanteisia isompia koneita vaihtolistoilla, epäilen ettei oo Valtraan vaihdettu.. Ainakin vaihtokone hinnoittelun puolesta täytyy täälläpäin antaa kotimaisen myyjille pisteet. Poonuskaupassa pyyntejä ei aina voi nauramatta kattoa.
SeKonemies   [%29.%03.%2012 kto2012 %17:%maaliskuu]
No ei ne kyllä fenttejä halua myydä. Ostamalla piti omaki ostaa aikonaan.
Kyntäjä   [%29.%03.%2012 kto2012 %18:%maaliskuu]
Toivon mukaan on tullut 930 yms fendttiä eikä mitään directejä.Directit rupee olemaan kuusankoski kamaa.Niin kauan hyvä kun veto jää ekakerran jörnimään päälle vaikka lumitöissä,trukkipiikkityöt yhtä tuskaa epätarkan hallinnan vuoksi,linko työskentely??-> käsikaasulla,suunnanvaihdin heittää toimimaan ympyrää(eteen on taakse ja toisinpäin),eikä pysähdy ennenkuin sammuttaa. Saatikka pakkasessa ei toimi kuormain koska herjaa kela vikaa johtuen kylmistä hydr öljyistä joita ei voi enää lämmittää ajamalla/ulosotolla..Saatikka laatikon sulamis vietti.Kaikissa koneissa vikoja,mut suunnittel
ZETOR8045   [%29.%03.%2012 kto2012 %22:%maaliskuu]
No nyt jäi kyntäjältä juttu kesken Häiritsevä
6350   [%30.%03.%2012 kpe2012 %07:%maaliskuu]
Perustietoa tirektistä.. Pyörivät silmät "Tallissa" ois se PORTAATON, niin kannattais mennä mf:n jalanjäljissä ja vaihtaa lootat tuossa kuvassa olevasta, jossei sitä omaa saada toimimaan/kestämään äkkiä. Menetettyä mainetta on vaikea takaisin kiiriä, ja tää nyky tirektin linja siihen väistämättä johtaa. Täytyy olla viel tyytyväinen noihin HT-sarjalaisiin, vaikka alkavat nykymittakaavassa olemaan jo menneen ajan tekniikkaa. Jos joku onneton on -20 sarjan AP peuran jälkeen menny tirektin hankkimaan, niin kyllä siinä varmaan taivaspaikka aukeaa. Järkyttynyt
Kyntäjä   [%30.%03.%2012 kpe2012 %17:%maaliskuu]
Juu kyllä tosiaan naru kaulassa helposti... Ja jäi juurikin juttu kesken et valtra vario voimansiirrolla niin oispahan myyty peli.Ja varmaan tulee vielä näin käymäänkin,valtralla tällähetkellä vetelät housussa,uusia ei saada tehtyä saatikka sitten et vanhoihin varaosia,saldot miinuksellä kokoajan. Outuo politiikkaa et jo töissä olevat koneet eivät saa hätä tapauksissa linjalta osia,kun yleensä jolle uusi tulossa löytyy vielä se vanha kone jolla voi toimia.
  [%30.%03.%2012 kpe2012 %19:%maaliskuu]
Itekki kävin tänään koeajamassa valtralla 213 directi valtraa eikä kyllä oikeen sytyttäny... Minusta se laatikon toiminta oli vähä semmosta tökkivää ja alueen vaihto tosi hidas.. Neutraali
6350   [%30.%03.%2012 kpe2012 %20:%maaliskuu]
213 tais olla versu?
  [%31.%03.%2012 kla2012 %10:%maaliskuu]
Tarkemmin ku ajattelee nii niihän se tais ollakki versu Erittäin iloinen

Kommentti 1 - 13 13:n joukosta
Sivu: 1