Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
valtra valmet 8550, ihan hyvihä tuo loikkaapi..
ps. kierroksia nostettu vielä 2900 kierrokseen niin kulkeepi 65-68 km/h
Avainsanat: valtra

valtra valmet 8550, ihan hyvihä tuo loikkaapi..

ps. kierroksia nostettu vielä 2900 kierrokseen niin kulkeepi 65-68 km/h

IMG_0301.jpg 01092009345.jpg 004~0.jpg Kuva(147).jpg Kuva_081.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:004~0.jpg
Albumin nimi:vallu t190 / Traktorit ja koneet
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:valtra
Kuvaajan nimi:vallu t190
Kuva otettu pvm:11.6.2010
Paikkakunta:veneheitto
Tiedostokoko:607 kt
Lisätty galleriaan:%18.%06.%2010
Tarkkuus:2133 x 1600 pikseliä
Katseltu:4304 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=41166
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 17 - 36 36:n joukosta
Sivu: 1 - 2

sampo30   [%19.%06.%2010 kla2010 %20:%kesäkuu]
koulul oli T150 lainas ni sii näytti nopeusmittari 51-53 gepsiin 49-53meni et ei kauheet heittoa siinä
VM903   [%19.%06.%2010 kla2010 %21:%kesäkuu]
tai no on se varmaanki 600, sillei nopeesti katoin et 500 kieppeillä. ittekki yllätyin kyllä siitä hiljasuudesta Erittäin iloinen on siel kyl semmone sininenki 110-90 turbo, sii o suora rosteriputki mut se ei taas mökää yhtää sen enempää ku 903 valmetti vakioputkel Nauru
ZETOR8045   [%19.%06.%2010 kla2010 %21:%kesäkuu]
6830ap näytti 54.5km/h ja gps 56km/h
valmet=voimaa   [%19.%06.%2010 kla2010 %21:%kesäkuu]
574 natikka kulkee jo 2200 rpm ja korkearipasilla gummeilla 55-58 km/h gps näytti 56km/h Nauru Nauru
Holsti   [%19.%06.%2010 kla2010 %22:%kesäkuu]
VM903: siinä osaa olla se putki, jossa on verkko sisällä. Se hävittää korkeat äänet ja turbon pirinät pois. On hiljainen ja kuuluu vain matala murina Hymy Marjakankaan turbosarjassa suora putki ja täydessä vedossa kaukaa kuulostaa siltä kuin olisi hävittäjä tulossa kohti Nauru Se ei kylläkään ole hiljainen, mutta ei se haittaa Nauru
wärtsilä   [%19.%06.%2010 kla2010 %23:%kesäkuu]
mukavasti kiertää mutta natikka 574 menee heittämällä edelle Nauru Häiritsevä
OQO   [%20.%06.%2010 ksu2010 %18:%kesäkuu]
mistä noita kierroksia pystyy lisätä? kertokaa vähä niinku kädestä pitäen vai pystyykö noita edes säätää "kotikonstein"? tarkotus olis 6400 saada kulkemaan hitusen kovempaa.
vallu t190   [%20.%06.%2010 ksu2010 %18:%kesäkuu]
pumpulta sitä kierrosten rajotinta säätää ja sitte kaasuvaijjeria kiristää/lyhentää.
aina valmet   [%20.%06.%2010 ksu2010 %20:%kesäkuu]
OQO älä kuitenkaa liikaa nosta kierroksia ettei tuu moottorimurheita. Hymy ei se huippunopeus juuri kasva pelkkiä kierroksia lisäämällä mutta vahinkoriski kasvaa huomattavasti enempi.
vallu t190   [%20.%06.%2010 ksu2010 %20:%kesäkuu]
isompaa rengastusta alle. Cool
kampura   [%23.%07.%2010 kpe2010 %23:%heinäkuu]
Poijjat luulee että ku pistää suoran putken nii tehot kasvaa.. HAHA!
Holsti   [%23.%07.%2010 kpe2010 %23:%heinäkuu]
Sen suoran putken voi käsittää esteettisenä asiana ja poikuuden suhteellisena.
vallu t190   [%24.%07.%2010 kla2010 %01:%heinäkuu]
kampura, ja kukahan täällä niin on sanonut että tuo tehoa lisää? itse en ole ainakaan sanonu, muutakun että on möreämmät äänet Cool
  [%24.%07.%2010 kla2010 %04:%heinäkuu]
Matala tyhjäkäyntihän voi johtua nimeomaan pitkästä iskunpituudesta.
ZETOR8045   [%24.%07.%2010 kla2010 %15:%heinäkuu]
No jos alkuperäinen putki ahistaa niin sen poistamalla saattaa ehkä hiukan lisää tehoa tullakkin siis jos tehoa on otettu enemmän kuin vakiona Häiritsevä
kampura   [%24.%07.%2010 kla2010 %15:%heinäkuu]
Joo aivan, eipä se vakiokoneessa paljo suoraputki auta Hymy Jos syöttöä ja ahtoa alakaa olla tarpeeksi niin putkiston ja pakosarjan vaihdosta voi olla hyötyä.. Tehomittauksellahan kaikki selviää, Ohjelman vaihto on helppo viritys Vink
VM903   [%24.%07.%2010 kla2010 %16:%heinäkuu]
kyllä se vähä parantaa suorituskykyä ku ahistaa turboo vaan nuo ahistetut putket ja käyrät Häiritsevä
erik   [%23.%03.%2011 kke2011 %16:%maaliskuu]
8400 58km/h ja t150 60km/h gepsillä mitattuna ja molemmat kiertää alta 2500
Nuffieldmaster   [%23.%03.%2011 kke2011 %21:%maaliskuu]
OQO:lle ja muille: Vanhat neloset, tavan kutoset ja kolmesylinteriset kestää kierrättää hitusen enempi kuin 70 luvulta näihin päiviin asti olevat neloskoneet joissa tasapainokoneisto. Itse moottori kestää, mutta ne 3000 kierroksilla 6000 kiertävät pässinpallit tulevat kyllä öljypohjasta läpi kun ovat vielä epäkeskot painoltaan. Oma nuhvetti poliisin tutkaamana sänkipellolla lievään ylämäkeen kiihdytysradalla 53 km/h kerkesi kirnuta, sitten piti polkea jarrua kun loppui radan pituus.
v8950a   [%17.%11.%2012 kla2012 %21:%marraskuu]
8950 omaan mittariin 51km/h ja gps 61km/h kierroksia reilu 2500 Hymy

Kommentti 17 - 36 36:n joukosta
Sivu: 1 - 2