| Home > Yleinen > Traktorit ja koneet |
| FILE 12283/14507 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
| Rate this file (Current rating : 3.8 / 5 with 4 votes) | |||||
| File information | |
| Filename: | IMG_0285mm.JPG |
| Album name: | mikko9b / Traktorit ja koneet |
| Rating (4 votes): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Keywords: | Zetor |
| Kuvaajan nimi: | Mikko 9b |
| Kuva otettu pvm: | 11.5.2006 |
| Paikkakunta: | Varpaisjärvi |
| Filesize: | 124 KiB |
| Date added: | May 19, 2006 |
| Dimensions: | 1024 x 768 pixels |
| Displayed: | 3580 times |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=12047 |
| Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 16 of 16 Page: 1 |
|
|||
|
onko nää kaikki teidä zetroja__
|
|
|||
|
aika häijynnäkönen vehjes!
minkä ikänen toi on_
|
|
|||
|
Setkassa on ollu vakiona ammoisista ajoista lähtien sellaista tekniikkaa, mistä muut valmistajat ovat laskuttaneet erikseen Jos ovat yleensä saaneet koneisiinsa sellaista rakennetuksi
|
|
|||
Siinä TRAKTORIN kuvaa jätkille
|
|
|||
jumaliste, nyt on mikolla kovat koneet
|
|
|||
|
Itseastiassa velipojan, mutta kuitenkin
. T__ on forterra 9641 vm -99, ollu meill_ vajaa 2 v.
|
|
|||
|
No miss_sp_in nyky__n vaikutat. Onko tohonkin kuormain_
|
|
|||
|
paikat ainaski n_ytt_is olevan ek: lle
|
|
|||
|
Nyky__n kot-m_kilt_ noin 450 km pohjoiseen
. Kuormain (q 960) tuli matkassa. siell_ se hallissa ooteloo jos joku tarvihtis.
|
|
|||
|
|
|||
|
on se vaan komia kone!
|
|
|||
|
tutun n_k_si_ setoreja ettei vaan olis kuvat mykyrist_...___
|
|
|||
|
Savu ja meteli on valtavaa... mutta valamista ei tuu...
|
|
|||
|
on se hieno
|
|
|||
|
siinä Patu suapi kyytiä Zetkalta
|
|
|||
|
Asutkos sinä tuolla jonsalla päin, siellä on pari kertaa tämmönen setori näkynä, nykyään taitaa möyriä forterra sielläpäin
|
Comment 1 to 16 of 16 Page: 1 |







minkä ikänen toi on_
. Kuormain (q 960) tuli matkassa. siell_ se hallissa ooteloo jos joku tarvihtis.