Home > Yleinen > Traktorit ja koneet
Zetor 9641 + patu330
äestystä 11.5.2006
Keywords: Zetor

Zetor 9641 + patu330

äestystä 11.5.2006

IMG_0294mm.JPG IMG_0292mm.JPG IMG_0285mm.JPG Case_on_kone.jpg Case_!.jpg
Rate this file (Current rating : 3.8 / 5 with 4 votes)
File information
Filename:IMG_0285mm.JPG
Album name:mikko9b / Traktorit ja koneet
Rating (4 votes):44444
Keywords:Zetor
Kuvaajan nimi:Mikko 9b
Kuva otettu pvm:11.5.2006
Paikkakunta:Varpaisjärvi
Filesize:124 KiB
Date added:May 19, 2006
Dimensions:1024 x 768 pixels
Displayed:3580 times
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=12047
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 16 of 16
Page: 1

vajokki   [May 19, 2006 at 04:38 PM]
onko nää kaikki teidä zetroja__
6350   [May 19, 2006 at 05:28 PM]
aika häijynnäkönen vehjes! Cool minkä ikänen toi on_
ihmehitsari   [May 19, 2006 at 06:05 PM]
Setkassa on ollu vakiona ammoisista ajoista lähtien sellaista tekniikkaa, mistä muut valmistajat ovat laskuttaneet erikseen Jos ovat yleensä saaneet koneisiinsa sellaista rakennetuksi Wink
colt   [May 19, 2006 at 06:11 PM]
Cool Cool Siinä TRAKTORIN kuvaa jätkille Razz
työväline3   [May 19, 2006 at 06:21 PM]
Cool jumaliste, nyt on mikolla kovat koneet Exclamation
mikko9b   [May 19, 2006 at 08:50 PM]
Itseastiassa velipojan, mutta kuitenkin Wink . T__ on forterra 9641 vm -99, ollu meill_ vajaa 2 v.
DTT   [May 19, 2006 at 09:32 PM]
No miss_sp_in nyky__n vaikutat. Onko tohonkin kuormain_ Shocked
fiat on paras   [May 19, 2006 at 09:37 PM]
paikat ainaski n_ytt_is olevan ek: lle
mikko9b   [May 20, 2006 at 03:11 PM]
Nyky__n kot-m_kilt_ noin 450 km pohjoiseen Sad . Kuormain (q 960) tuli matkassa. siell_ se hallissa ooteloo jos joku tarvihtis.
jallu65   [May 20, 2006 at 03:25 PM]
Very Happy
zetkapedro   [May 20, 2006 at 09:46 PM]
on se vaan komia kone! Exclamation Exclamation Exclamation Surprised Very Happy Razz Laughing Laughing
voetokkiisa   [May 22, 2006 at 08:08 AM]
tutun n_k_si_ setoreja ettei vaan olis kuvat mykyrist_...___
raven   [Jan 03, 2007 at 08:15 PM]
Savu ja meteli on valtavaa... mutta valamista ei tuu...
ZETOR8045   [Jan 03, 2007 at 08:38 PM]
on se hieno Cool
zetka_voimaa   [Oct 22, 2007 at 05:00 PM]
siinä Patu suapi kyytiä Zetkalta Cool
huttujukka   [Apr 14, 2011 at 12:12 PM]
Asutkos sinä tuolla jonsalla päin, siellä on pari kertaa tämmönen setori näkynä, nykyään taitaa möyriä forterra sielläpäin

Comment 1 to 16 of 16
Page: 1