Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11345/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.9/5 8 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | DSC00089.JPG |
Albumin nimi: | Kyntäjä / Traktorit ja koneet |
Arvo (8 ääntä): | |
Avainsanat: | Tm |
Kuvaajan nimi: | Kyntäjä |
Kuva otettu pvm: | 20.11.06 |
Paikkakunta: | Vieremä |
Tiedostokoko: | 59 kt |
Lisätty galleriaan: | %20.%11.%2006 |
Tarkkuus: | 737 x 553 pikseliä |
Katseltu: | 4272 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15587 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 12 - 31 31:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
lumitöissä etenkin hyötyä siitä että menee pakilla yhtä kovaa ku etteenkin päin :roll:onkos siihe olemassa mitään muuta vaihteistoa kun tuo :_:
|
|
|||
On mut aina mennäään huonompaan suuntaan..Rc.. Ja toi pakki homma johtuu laatikon rakenteesta et ei voi ohittaa,on nimittäin otettu selvää..
|
|
|||
Eikös DC ois se oikea vaihteisto/ratkaisu tähän ongelmaan jos merkissä pysytään
|
|
|||
juu ainakin pari C:n ekaa pykälää sais viedä taakkepäinkin..
|
|
|||
Muistelen. että 155 ei saa keppilaatikolla. PC kaite hyötysuhteeltaan parempi kuin RC, no tiedä sitten_ Lähes joka tilanteessa jäksaa lähteä isolla pakilla liikkeelle, se kai hitauden ainut plussa. 50km/h ylivaihteella oikea meininki, ei vaikuta muiden vaihteiden välityksiin ja vetoteho parasta A-luokkaa.
|
|
|||
Ja kylhän noi sen 50 kulkee mut sen huomaa polttoaineen kulutuksessa. kierroksia 2450-2500rpm.Kalkinlevitys reissuissa eniten menee löpöö siirtoajoissa
|
|
|||
juu kyllä tuota palaa.. siksi firman 155 on pidetty ihan vakiokierroksilla, vaikkakin tieajoa paljon. ensi vuonna ajetaan tieajot pääasiassa liikennekoneella, niin ei tarvitse nyykkää saada nopeemmaksi. temmi passeli lanauksiin, lavetinvetoon yms..
|
|
|||
suht pienillä kierroksillahan noi menee 50 vrt joku hidas vallu, muistelisin tarvinneen 2700 jenkaa. 6350: tuleeko joku muu tiekoneeksi 8400 tilalle_
|
|
|||
melko samoilla kiekoilla kulkee kumpikin 45km/h. koneissa saman kok. renkaat ja 8400 ottaa sen n2500rpm/50km/h. Ande: juup alko valmetin tuntilukema olemaan sellainen, että vaihtoon vielä kohtalaisen hyvityksen kera tai sitten ois pitäny ajaa loppuun asti.. kerkiämpään se vaihtuu.
|
|
|||
minkäs vuotuunen se "teidän" 8400 on_ entinen -99 8400 20.8 kummeilla vaati 2600 jenkaa 50 vauhtiin
|
|
|||
minusta kannattis laittaa ennemmin 42:sta alle ku lisätä kierroksia. jos paljo tie ajoa nii ne maksaa ittensä takasin ku kulkee vähemmällä polttoaineella ja koneenkaan ei tarvis kiertää ku hullun. tietenki oma asia mutta ite laittasin 42:set
|
|
|||
no vois kai sitä laittaa jos olis ylimäärästä hynää nii paljo..
|
|
|||
Niin tai ne 710 leveet 38 tuumaiset.. pari tonnia extraa verrattuna johku 650 leveisiin jos ottaa ne "itäsuomalaiset"..
|
|
|||
Ande: -98 ja 20.8 kutierit. ainakin tiehallinnon nopeusnäyttö näytti 50 kierrokset kahella puolella tonnilla. koneeseen oli vasta laitettu uudet renkaat alle. vauhtia tuli ainakin 1.5 lisää
|
|
|||
meil menee jd6200 vm-96 47km/h etu14/24 taka16.9/38 eli vakiot ja vakio rattori
|
|
|||
Tähän ek koneeseen tulossa ehkä keväällä 710/38 ja 600/28 tai 540/30 keväällä
|
|
|||
keväälläkö meinasit_ ei pitäis olla onkelmaa mahtumisen suhteen, melko avarat on nuo lokarit 20.8/650 38:lla. esim. mega valmettiin on melko tunkeminen.. alaterän kanssa on vaan turha haaveilla isompia kummeja..
|
|
|||
8400:een ei mahu koppia nostamatta. hitekkiin mahtuu. hyvät ja halvat renkaat ne dneproshinan 710:t. halvemmat kun länsi 20.8...
|
|
|||
juu, kyylä minäki laittasin ne710 dreproshinat, halvat ja kuulemma hyvät Gummit
|
|
|||
Nepä juuri ja etusiin continentaalit
|
Kommentti 12 - 31 31:n joukosta Sivu: 1 - 2 |