| Home > Yleinen > Traktorit ja koneet |
| FILE 9111/14507 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
| Rate this file (Current rating : 4 / 5 with 9 votes) | |||||
| File information | |
| Filename: | 25042008080.jpg |
| Album name: | JarJar / Traktorit ja koneet |
| Rating (9 votes): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Keywords: | JD / 6620 / pöttinger / novacat / 305h / extradry |
| Kuvaajan nimi: | JarJar |
| Kuva otettu pvm: | 25.4.2008 @ Nokia N73 |
| Paikkakunta: | Jaala |
| Filesize: | 380 KiB |
| Date added: | Apr 27, 2008 |
| Dimensions: | 1802 x 1352 pixels |
| Displayed: | 3492 times |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=28312 |
| Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 5 of 5 Page: 1 |
|
|||
|
Kuinka korkea tuon kuljetuskorkeus on_ Näyttää korkealta, saa jo vähän kattella lankoja
|
|
|||
|
miltä uusi niittokone vaikutti__ tuossa koneessa on aika hyvä kun saa koneen keskelle pystyyn!
|
|
|||
|
oppipoika: Reilu 4m kuljetuskorkeus. Delaval VMS: Ihan hyvälle vaikuttaa ainakin ulkoisesti. Työnjälki ja viimeistely siistiä.
|
|
|||
|
Mahtanee olla aika lerputin niittoasennossa. Mikä oli syynä ettet hinattavaa hankkinut_
|
|
|||
|
Ihan tukevalle tuo vaikutti myös niittoasennossa. Ei ole tarkotuskaan tuota 6000:sen foorttin perään pistää. Hinta oli suurimpana syynä ettei hinattavaa tullut sekä kun ainakin toistaiseksi niittoalaa ei hirveesti ole. Ja käytettyt kun tuppaa olemaan mitä sattuu.
|
Comment 1 to 5 of 5 Page: 1 |







