| Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
| TIEDOSTO 9344/14505 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.1/5 18 äänellä) | |||||
| Tiedoston tiedot | |
| Tiedostonimi: | maakärry.jpg |
| Albumin nimi: | aakoo / Traktorit ja koneet |
| Arvo (18 ääntä): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Avainsanat: | maansiirtokärry |
| Kuvaajan nimi: | Aakoo |
| Kuva otettu pvm: | nokialaisella |
| Paikkakunta: | Pohjois-pohjanmaa |
| Tiedostokoko: | 118 kt |
| Lisätty galleriaan: | %28.%02.%2008 |
| Tarkkuus: | 1018 x 750 pikseliä |
| Katseltu: | 6257 kertaa |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=26790 |
| Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
|
juu juu joku vaan kerran sanos ettei saa peruttaa ajo päällä
jonesi lue aikaisempia kommentteja niin selviää mahtaakohan valtrakin ajon jättää pois portaattoman yhteydessä :-_
|
|
|||
|
Sitä on muuten mietiskelty että mitenkähän jatkossa käy.. Nuppi on myyty, kuvassa näkyy kaikki mitä on jäljellä.
|
|
|||
|
kun nyykkäriltä ei saa kuin 40km/h lootiin ajon niin kuinka mahtaa olla valtran joka kuuluu nykyään isoon konserniin jonka muissa merkeissä ei ole ajoa :-_ aakoo sun täytyy ajaa nykyisellä sitten vaan loppuikäs
|
|
|||
|
Ei siinä muukaan auta jos yksi pakollinen varuste jäis uusista pois. Paineilma ym varmasti säilyy jatkossakin.
|
|
|||
|
no pakollinen ja pakollinen
hydraulinen vetokin olis helppo tehdä jos tarttis
|
|
|||
|
Kalliiksi tulee kun joutuu jokaiseen vetävään kärriin laittamaan automaattilaatikon tai hydraulivedon. Valtralle se on äärettömän hyvä myyntivaltti tuo ajovoimanotto ja toivoisi jatkossakin säilyvän.
|
|
|||
|
Mitä se hydraulinen sanoo jos 20 pakkasta ja tulee tiukka paikka_ Ei paljon öljyt liiku navoissa tai rullissa_ Työmaatie upottaa tai on peilijäällä, nopeus ja ajosuunta vaihtelee 1-10km/h välillä niin ei paljon auta hydraulinen siinäkään. On siitä tietysti jossain tilanteessa apua.
|
|
|||
|
Voihan sen valita mihin suuntaan hydrauliveto vetää_
|
|
|||
|
niin siis tiukkaan paikkaan joutuessa
eikä täällä etelässä tehdä mitään -20 asteen pakkasilla ja toi 12.5m3 lava vaatiikin jo vetävän akselin ei mikään työmaatie enää tuommosta kestäkkään
|
|
|||
|
Paukkupakkaset on ollu onneksi vähissä tälle talvelle. Kestää ne työmaatiet jotenkin..ajokumppanit kun tahtoo olla mallia Volvo A30 niin ei ihan kottikärryilläkään kehtaa mennä sekaan
|
|
|||
|
Näyttää lava kuvassa melko pieneltä vaikka 12 kuutioo. mitkä on lavan mitat :_:
|
|
|||
|
niin juu teillä on niin dumpperi meininki
|
|
|||
|
Ihan meilenkiinnosta, kuis tommosella patentilla pärjää dumpperil kuormissa/kulutuksessa yms_
|
|
|||
|
Tämänhetkisellä kokemuksella ei pysty tuohon vastaamaan..aika näyttää. Saman kärryn pitäis käydä joka työmaalle, sehän tässä on tarkoitus. 4,82x2,45x1,03 lavan sisämitat. Huomattava kokoero kun olivat kurikkalaisen kans pihalla vierekkäin.
|
|
|||
|
joo halvat ja kevyet on aina halvat ja kevyet
ajan kuluessa kalustoa parannellaan eikös sen kuulu niin mennäkkin
|
|
|||
|
Niinpä..tuollainen se pitää reutsin perään laittaa kun värikin passaa: http://www.joskin.com/images/gamme_transport/gd/transktph22_1.jpg
|
|
|||
|
http://mechanisatie.ziezo.biz/pmsclient/oracledata.aspx/org/F1790945759/SP_A0192.jpg
|
|
|||
|
Kovalle maalle verraton peli olis
Vaatii vain raskaansarjan veturin eteen. Tähän kärryyn vaihtui 700 kumit alle, sen verran pehmoisia senssejä..
|
|
|||
|
joo saman tien vaan 800
joku kirovitsi kun olis joskineitten eessä niin jo liikkuis
|
|
|||
|
Miten lie tähän telin nosto toteutettu ?
|
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |








jonesi lue aikaisempia kommentteja niin selviää
mahtaakohan valtrakin ajon jättää pois portaattoman yhteydessä :-_
hydraulinen vetokin olis helppo tehdä jos tarttis
Vaatii vain raskaansarjan veturin eteen. Tähän kärryyn vaihtui 700 kumit alle, sen verran pehmoisia senssejä..