Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto
Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena
Daewoo 150 lc-v solar.JPG PICT2191.JPG HPIM0066a.JPG HPIM0068a.JPG Kuva(390).jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.1/5 16 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:HPIM0066a.JPG
Albumin nimi:Greenman / Kaivurit, maansiirto
Arvo (16 ääntä):33333
Tiedostokoko:50 kt
Lisätty galleriaan:22.04.2005
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:11929 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=2335
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 7 - 26 26:n joukosta
Sivu: 1 - 2

Kaupoi   [23.04.2005 klo 20:06]
Ai t__ on 2-venttiilikone_ Sy_tt_pumppuki taitaa l_yty__-)
JD   [23.04.2005 klo 20:18]
Meil mitattii viimekes_n 6920 175hv tapista...Pit_is olla commonrail nii sais aika paljo enemm_n...
Kaupoi   [23.04.2005 klo 20:21]
kolkkis   [23.04.2005 klo 20:22]
onko portaaton laatikko kest_ny
valmet power   [23.04.2005 klo 20:50]
mit_ sit_ tapista kattomaan hevosia..neh_n pit__ saada maahan kans...ja sitte tuli ongelma!! Hymy Hymy Hymy Hymy
Greenman   [23.04.2005 klo 23:47]
Kone on commonrail. Tunteja kolme tuhatta ilman mink__nlaisia ongelmia Erittäin iloinen
valmet power   [24.04.2005 klo 00:26]
j_ em m_ sit_ etteik_ kone olis hyv_..mutta ett_ saada hevoset renkaille..tuon vaihdelatikon l_pi..menee nii paljo tehoh_vikki_!!
Kaupoi   [24.04.2005 klo 00:45]
Jaa kun luulin, ett_ commonrail ja 4-venttiilitekniikka tuli vasta 2004-vuoden malleihin...
valmet power: Mit_ t_ss_ kerran r_kn_ilin vaihteistojen hy_tysuhteita, niin JD AutoPowr ei h_vi_ vallun h_mmennett_v_lle ku noin 1 %-yksikk__. http://tinyurl.com/alwr6 Jontin 20-pyk_l_inen taas peittoaa vallun muutamalla %-yksik_ll_...
JD   [24.04.2005 klo 02:25]
Mink_s merkkinen lastu on_Meill_ on rapidin lastu tossa 6920, 6420 pit_is ja hommata se lastu nii alkais liikkuu paremmin,naapurin 6420 tuli tapist 133hv...Siin_h_n sit_ voimaa hukkuu kun joutuu alkaa kepitt_m__n m_ess_....
Ande   [24.04.2005 klo 03:27]
kaverin 6420s antaa 150hv tapista..
Greenman   [24.04.2005 klo 21:18]
Lastun merkki_ en muista. Er_s huoltomies hommasi sen. Erittäin iloinen
j.peura   [02.05.2005 klo 00:59]
portaaton on ykk_nen!!...alkaa tosiaan kepitt__ ku raktori alkaa upota, vaihrat pienemm_n vaihteen vetoloppuu py_rilt_ ja sinne j_i ei en__ liiku portaattomas ei tartte ku painaa kaasua!!!....ostakaa isoompi raktori jos tarttoo tehoa onko se ny sitte jo moottorilta tuloo 160hv ja tiehen 140 niin suurta merkityst_!!
Kaupoi   [02.05.2005 klo 01:08]
Se ei vaan se isompi auta, kun sen lis_tehon hy_ty katoaa painoon. 6,5t painosessa koneessa 160hv ei ole paljon (lue: tarpeeksi;)
motorhead   [10.07.2005 klo 19:46]
Tollasilla peruuttelu on rekkamiesten hommaa Vink Vaikeempihan toi varman on peruutella mutta eik_h_n siihenkin "harjaannu"
Simppa   [10.07.2005 klo 19:47]
Meneeh_n toi nyt ihan sinne mihin kun vaan ratista n_ytt__ suunnan Vink Erilailla tietty k__ntyy kuin tavallinen k_rri, mutta rekkamiehet osaa, miksei sitten muutkin.. Vink
Pro   [10.07.2005 klo 19:55]
Ei loppuunsa ole vaikea peruttaa tuommoisella, paljon hitammiin vaan joutuu peruuttamaan kuin tavaliisella k_rryll_..
Greenman   [05.08.2005 klo 20:07]
Helppo peruutella kun oppii, eik_ oikase juuri ollenkaan.
Kynt_j   [28.08.2005 klo 18:18]
Hankalampi yhdistelm_ toi on peruuttaa kun koko pitk_ yhistelm_.Katsos kun ei oo tuota per_n ylityst_ niinkuin kuormaautoissa.
nuppi   [28.08.2005 klo 18:29]
Juu,on tullu huomattua... Traktorissa ku on viel_ lyhyt akseliv_li ja k_rrist_ lyhennetty aisaa ni ei sit_ ihan _kki_ rekkakuski suoraa saa peruutettua...
viltsu155   [23.10.2005 klo 19:15]
komia yhistelm_ ku tuohon lavetin eteen laittas kunnon koneen!!! Hymy

Kommentti 7 - 26 26:n joukosta
Sivu: 1 - 2