| Galleria > Yleinen > Autot | 
| TIEDOSTO 317/546 | ![]()  | 
                ![]()  | 
                ![]()  | 
                ![]()  | 
        
                        
  | 
            |||
                        
  | 
        
| Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1/5 3 äänellä) | |||||
| Tiedoston tiedot | |
| Tiedostonimi: | huoltokulj.jpg | 
| Albumin nimi: | Maruko / Autot | 
| Arvo (3 ääntä): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()  | 
| Avainsanat: | Nissan / Navara | 
| Kuvaajan nimi: | Marko"Maruko"Jussila | 
| Kuva otettu pvm: | 8.7.07 Haukkasuo | 
| Paikkakunta: | Anjalankoski | 
| Tiedostokoko: | 163 kt | 
| Lisätty galleriaan: | %15.%07.%2007 | 
| Tarkkuus: | 1513 x 410 pikseliä | 
| Katseltu: | 3934 kertaa | 
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=20094 | 
| Suosikit: | Lisää suosikkeihin | 
Kommentti 1 - 12 12:n joukosta Sivu: 1  | 
            
  | 
    |||
| 
             
                Nissan Navara   
            
           Asiaa     Kadulle, maastoon Sekä hyöty & huvi käyttöön
             | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                onko se tuommonen navara hyvä_
             
            
         | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                Vähemmän työkalumainen kuin pick-up. Menosta pitää huolen 171hv ja 6vaihetta. 80km/h 1500rpm. Säilytystilaa löytyy ohjaamon puolelta jos jonkinmoista lokeroa. Valtamerilaivan pitunen ja kääntyy sen mukaisesti
             
            
         | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                Se on H*levetin hyvä ja jos tarvii vähemmän kuljetustilaa / enemmän matkustajatilaa nii dublecap on oikee valinta. Nissanin visiot alkaa toimimaan käytännösä
             
            
         | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                dublecappeja ei vaan taideta suomeen myydä kovin montaa johtuen veroista
             
            
         | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                Onhan se duplecappi hiukan arvokas mutta silti jää alle 50 000 €  eli suurinpiirtein samois hinnois mitä muutki henkilöautot (Audi, Bmw, Mercedes, Subaru, Volvo.......)
             
            
         | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                ja mielummin sitä ajelee tuollaisella, kuin henk. autolla, voi vähän tieltäkin poiketa tarpeen vaatiessa.. tosin ilman kuormaa vähän töppö ajella(lehdet takana)
             
            
         | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                Muuten ihan asiallinen peli mutta sitten, kun on se +20c pakkasta niin, ottaa ja sylkäisee moottoriöljyt huohottimesta pihalle... kai siihenkin luulis joku korjaus tulevan...
             
            
         | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                Onko kuinka monelle Navaralle käyny niin_ Tämä oli jo niillä talven ainoilla -30asteen pakkasilla, mutta ei sentään öljyjä ulostanut
             
            
         | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                Kahdelle, en muita kylläkään tiedä kuin ne kaksi, mutta aika heikko hajonnan keskiarvo noista tulee... Joo niillä pakkasilla justiinsa, konepellin ku avas ni oli konehuone saman näköinen kuin 300 000 ajetussa ladassa  
            
         
             | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                aika lyhyt lava  
            
         
             | 
    
            
  | 
    |||
| 
             
                Saman pitunen tuossa pitäisi olla kuin pickupissakin. Jo vakiona, ettei oo suomessa pidennetty jälkikäteen, että saisi rekisteröityä pakettiautoksi
             
            
         | 
    
Kommentti 1 - 12 12:n joukosta Sivu: 1  | 








  Asiaa