Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto
hitachi
hitachi 135usr
Avainsanat: hitachi

hitachi

hitachi 135usr

Kuva_427.jpg Kuva(094).jpg Kuva_425.jpg Volvo_EC_360_BLC.jpg Murska-asema.jpg
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva_425.jpg
Albumin nimi:deutz-fahr / Kaivurit, maansiirto
Avainsanat:hitachi
Kuvaajan nimi:deutz-fahr
Kuva otettu pvm:kameralla
Paikkakunta:iisalmi
Tiedostokoko:114 kt
Lisätty galleriaan:%05.%03.%2007
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:5112 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17670
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 8 - 27 27:n joukosta
Sivu: 1 - 2

ZETOR8045   [%07.%03.%2007 kke2007 %20:%maaliskuu]
ja käännössä on väljää jopa ohjekirjan mukaanki Nauru Vink
deutz-fahr   [%07.%03.%2007 kke2007 %21:%maaliskuu]
on tätäkin puslitettu mutta ku tapit heiluu runkoon nähden niin se ei vähennä yhtään heilumista Huuto
Wallu kuski   [%08.%03.%2007 kto2007 %13:%maaliskuu]
selitäppä catintelat miksi mulla entisessä hitachissa oli miltei 10000 mittarissa eikä ollu liion yhtään väljyyttä puomistossa :_: Häiritsevä Cool
catintelat   [%08.%03.%2007 kto2007 %17:%maaliskuu]
kuuluisia hitachi miehen sanoja ei mulla ole väljää puomissa Nauru muttakun joku toinen kokeilee samaa konetta niin se huomaa et jokapaikka on väljänä Vink ei niissä vanhemissa hituroissa ollu puslien ja tappien kans niin paljon ongelmaa kuin mitä näissä zaxis hituroissa on
Jii   [%08.%03.%2007 kto2007 %19:%maaliskuu]
Onko tosi vai ihan vaan vhttuilua että tulisi väljää nopeammin_ Omassa FH:ssa jonkun verran väljää kaikissa muissa paitsi kauhan varren nivelissä. Euroopassa ovat säästäväisiä huoltojen suhteen...
catintelat   [%08.%03.%2007 kto2007 %21:%maaliskuu]
ei ny jaksa vhittuila mut tosi se on ku vesi Vink ja kyllä ne zaxis miehet sen tietää Häiritsevä harvemmin vaan kehtaavat tunnustaa sitä Vink
volvo_ec240   [%08.%03.%2007 kto2007 %23:%maaliskuu]
paras t.alue on kuiten tuo 2-28tn Yllättynyt ja tuosta väljyyestä että saahan sen väljäksi jos koko ajan jossaki mäskäämässä
deutz-fahr   [%09.%03.%2007 kpe2007 %12:%maaliskuu]
no ku se on jo kuulema uutena väjät noi tapitukset ja siitä heti tullwee lisää kun rupee kaivaan ,oon sen verran ymmärtänyt et uuskone jos tulee niin siinä ei puomit heilu Huuto
volvo_ec240   [%09.%03.%2007 kpe2007 %20:%maaliskuu]
ei ole ainakkaan uusissa Yllättynyt jos on niin se on kuskissa tai sen päässä vikkaa Erittäin iloinen
Wallu kuski   [%11.%03.%2007 ksu2007 %18:%maaliskuu]
taitaa tuo catintelat olla kauhea koneen pieksäjä jos kerta saa 100 tunnissa pumit väljiks Nauru Nauru Nauru hitachin puomit eikä muittenkaan mee väljäksi jos osaa kaivaa ja rasvata pumistoa Vink Hymy Cool
deutz-fahr   [%11.%03.%2007 ksu2007 %20:%maaliskuu]
sori vaan mut ne on jo uutena väljät ja se tässä ihmetyttää mutta niissä vino silmissä on kaiten se vika ketkä tekköö näitä Pyörivät silmät
catintelat   [%11.%03.%2007 ksu2007 %21:%maaliskuu]
nii nehän on nuo kaivinkoneet tehty koristeeksi wallu kuski eikä ole tapana rasvailla konetta kun on rasvarikin keksitty sitä varten Vink ei tarvi ku 2viikon välein sitä täytellä
Wallu kuski   [%13.%03.%2007 kti2007 %17:%maaliskuu]
catintelat: no et sitten oo rasvaria täyttäny jos pumit menee väljäksi Pyörivät silmät Nauru niin ja on koikeillut moni muukin kaivaa entisellä koneellani ja eikä oo väljäksi sanonu Nauru Vink kyllä se monesti kuskissa on vika jos pumit on väljiä (ainaki hitachin kohalla) Vink
deutz-fahr   [%13.%03.%2007 kti2007 %18:%maaliskuu]
nyt vasta laitettiin hitachi no se selittää että tää on uittokone ja oli se catti toistamaata Huuto
catintelat   [%13.%03.%2007 kti2007 %22:%maaliskuu]
huoh :-_ minen jaksa enää intää poikasten kans Vink ei ole wallu kuskilla tullu mieleen että vikahan voi olla koneen tekijässä tai vaikkapa rasvassa
Wallu kuski   [%14.%03.%2007 kke2007 %17:%maaliskuu]
no voi se tietehi olla rasvassaki tai koneessa vika MUTTA MONESTI KONEEN HUOLTAJASSA Huuto Huuto Huuto
Fastford89   [%15.%03.%2007 kto2007 %08:%maaliskuu]
No poijat riita poikki ja voeta välliin. Kokemus on neljästä 20-1000h ajetusta zaxisseta. Ne ovat olleet monen laisella pidolla. On ollut rasvaria ja ilman. Tuo käännön klappi on kyllä huolestuttavan suurta jopa jo uutena. Tuo puomin klappi on paskapuhetta ainakin omasta mielestä. No tottakai 10000 h paukutetussa ja rammeria käytetyssä koneessa kyllä sitä piisaa ihan kivasti. Tuohon rasvariin vielä että se on hyvä kampe mutta vain silloin kun sen pitää kunnossa. Korjaa rikkinäiset putket ja jne.
volvo_ec240   [%26.%03.%2007 kma2007 %12:%maaliskuu]
kuuliko catintelat nyt varmasti Nauru
deutz-fahr   [%30.%03.%2007 kpe2007 %17:%maaliskuu]
no on siinä jo tekijässä vikaa tämän merkin kohdalla kun tekeevät väljiä sovituksia jo uutena no eikös ne käytössä isone mutta ei ne ainakaan pienene vaikka kuinka rasvais 8tunnin välein Pyörivät silmät
Wallu kuski   [%08.%04.%2007 ksu2007 %15:%huhtikuu]
rasvausväli näyttäs kirjaan mukaan olevan 100 tuntia jossain paikoissa 200h Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru

Kommentti 8 - 27 27:n joukosta
Sivu: 1 - 2