Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

Ford 5610 ja kverneland EG85

IMG_0003~0.JPG P6190064x.jpg PA160100x.jpg Valtra~2.jpg pippuri_067.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.1/5 7 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:PA160100x.jpg
Albumin nimi:major / Traktorit ja koneet
Arvo (7 ääntä):22222
Kuvaajan nimi:Major
Kuva otettu pvm:Lokakuu -06
Paikkakunta:IITTI
Tiedostokoko:66 kt
Lisätty galleriaan:22.11.2006
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:3389 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15620
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 14 14:n joukosta
Sivu: 1

ZETOR8045   [22.11.2006 klo 21:47]
kunnon aurat Huuto Vink
major   [22.11.2006 klo 21:59]
niin on veturikii Nauru
ZETOR8045   [22.11.2006 klo 22:02]
vääntääkö hyvin naapuris 6810ford ihan mopo ku on lyhyt iskunen kone :_: Huuto
major   [22.11.2006 klo 22:15]
yllättävän hyvin jakso,vaihteita löytyy 16+8.Auroi ei vaan oikee halunnu nostaa kun lämpeni öljyt
ZETOR8045   [22.11.2006 klo 22:18]
taitaa noissa olla aika huono kytkin etukuormain käyttöön :_: Huuto
major   [22.11.2006 klo 22:36]
noista en tiiä,mut naapuril on viistonnises alkup.kytkin ja vilskeen ek.,ja on ajettu Huuto
työväline3   [22.11.2006 klo 22:49]
Nii noissahan on maailman suurin öljynlauhutin Vink
major   [22.11.2006 klo 22:56]
aurat vaatii 2900 kg nostovoimaa,mut fordi nostaa vaan vähä alle2600kg Neutraali
ZETOR8045   [23.11.2006 klo 00:50]
mut nois 10sarjalaisis tääl päin yhel salaojittajalla 6410 voortti tuntei alle 10.000 7kytkin menos eikä ees etukuormainta ajotavoista en sitten tiiä Huuto Järkyttynyt
major   [23.11.2006 klo 06:14]
kyllä se kytkimen kestävyys on hyvin pitkälti varmaan kiinne siitä polkijasta Huuto
jkk   [23.11.2006 klo 09:30]
kaasu pohjaan ja kytkimellä säädetään vauhti niin ei kai ne kestä Huuto
Nalle   [23.11.2006 klo 09:48]
Mitä tohon salaojittajan Voortiin tulee, niin maran vedossa sitä kytkintä potkitaan ihan älyttömästi, eikä ihan joka pysäytyksessä heitetä pykälää vapaalle. Meillä oli joskus aikanaan 5610 kuormaajalla ja ajettiin sillä reilu 6000 tuntia samalla kytkimellä. Se mitä Major sanoi kytkimen kestävyydestä on todellakin polkijasta kiinni Huuto
Toniz   [23.11.2006 klo 14:56]
No sen kytkimen saa meneen ainakin niin, kun kynnöllä laittaa käsikaasun <1500rpm, niin kyllähän kytkin palaa päisteellä luistattaessa. Ite oon pitäny siinä 800-900rpm, niin valmetti nostaa nelisiipiset nopeemmin ja käy se auran kääntäminenkin paremmin. Ja kait joillakin kuskeilla on vaan paha tapa luistattaa sitä kytkintä.
Kharju   [23.11.2006 klo 15:10]
Kuulostaa 6410 vähän muutenkin pieneltä soramaran eteen...

Kommentti 1 - 14 14:n joukosta
Sivu: 1