Galleria > Yleinen > Turvekoneet
Napakymppi
Nevalle oli saatu hankittua uuttakin kalustoa. Tähän 110-90 taisi tulla n.400h kesän aikana (kone oli ihka uusi tullessaan toukokuussa nevalle) ja Turboa uhkasivat sovittaa talven aikana paikoilleen.

Napakymppi

Nevalle oli saatu hankittua uuttakin kalustoa. Tähän 110-90 taisi tulla n.400h kesän aikana (kone oli ihka uusi tullessaan toukokuussa nevalle) ja Turboa uhkasivat sovittaa talven aikana paikoilleen.

Turpeelta 012.jpg 905.jpg neva(30).jpg valmet 8100 t.jpg ajoa.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 17 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:neva(30).jpg
Albumin nimi:Late / Turvekoneet
Arvo (17 ääntä):33333
Tiedostokoko:30 kt
Lisätty galleriaan:%17.%01.%2005
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:13563 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=1179
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 7 - 26 26:n joukosta
Sivu: 1 - 2

Shaka   [%24.%02.%2005 kto2005 %20:%helmikuu]
[mutua]Jotain huhua oon kuulut, ett_ t_ss_ nyykk_riss_ ois heikompi per_.[/mutua]
turvenuija   [%24.%02.%2005 kto2005 %21:%helmikuu]
sama per_ taitaapi olla
980   [%24.%02.%2005 kto2005 %21:%helmikuu]
Kyll_ n_iden sinisten 110:en perien ja vaihteistojen kanssa on ollu ongelmia. Pahin mit_ tied_n on ett_ on jouduttu laittaan koko vaihdelaatikko uus kun oli ollu koneistettu p_in vttua!! (jotku reij_t sivus tjsp)
mika3   [%24.%02.%2005 kto2005 %21:%helmikuu]
jep sinisten lootan kuoret teh__n jossain vinkuintiassa. huonosti koneistettu, pikkuvikaa ollu vissin ja riitt_miin. kaikkee se foordin sininen v_ri teett__.... Vink
980   [%24.%02.%2005 kto2005 %21:%helmikuu]
=V_rill_ ON v_li_!!
turvenuija   [%07.%03.%2005 kma2005 %17:%maaliskuu]
kyll_. sininen se olla pit
mika3   [%07.%03.%2005 kma2005 %17:%maaliskuu]
tunnetusti kest_v_mpi per_ Nauru tied_n yhen 8210:n mink_ lautaspy_r_ ajettu sileeks 2 kertaa. vain 140hv koneessa. lautaspy_r_ samaa luokkaa ku 5000 foordissa. ei kukaan muuten tiet_s foordiin halpaa lohkoa_ malli 5610.
raven   [%28.%05.%2005 kla2005 %21:%toukokuu]
Sininen. Voiman v_ri.
jounzzi   [%30.%05.%2005 kma2005 %23:%toukokuu]
pirun komia vaikka onkin sininen!!!
Matti   [%07.%06.%2005 kti2005 %11:%kesäkuu]
nevoilta kenties.. Pyörivät silmät Idea Idea Idea
holset   [%07.%06.%2005 kti2005 %14:%kesäkuu]
ei tuos A-R turpeen fiiatis ainakaa vielä oo turboo laitettu, ja näytti vasta 475h olevan mittaris.
m_l_kki   [%13.%06.%2005 kma2005 %16:%kesäkuu]
viel_k_ se on ehej____ tuli sill_ viime kes_n_ v_h_ aikaa hyrskytetty
holset   [%13.%06.%2005 kma2005 %17:%kesäkuu]
eikai nyt uuskone heti rikki mee__ vaikka sill_ noloot v_lill_ ajeliski Vink Nauru
Ahdintuotahdin   [%01.%07.%2005 kpe2005 %23:%heinäkuu]
Ehei poijjaat...on siin_ sinises fiius aivan sama per_ ja vaihteisto kun niiss_ "punaisissa" fiiateissa, mutta motti tais olla v_h_n erilainen Vink
mika3   [%01.%07.%2005 kpe2005 %23:%heinäkuu]
sama loota juu. eri maassa tehty. olikohan se ny sitte turkissa tehty_ noista on hajoillu laatikkoja. kone muuttu jo 00-01.
mika3   [%02.%07.%2005 kla2005 %10:%heinäkuu]
niin...ja_ siis puhe oli n_ist_ sinisist_. ei meill_k__n loota hajonnu vajaan 7000h aikana (95)
scaniamies   [%28.%08.%2005 ksu2005 %19:%elokuu]
ford fiiatti ja falmetti kaikki alkaa samalla alkukirjaimella Nauru Vink
915   [%28.%08.%2005 ksu2005 %19:%elokuu]
lis_t__n viel_ volvo. Vink
volvo power 240GL   [%01.%03.%2007 kto2007 %21:%maaliskuu]
missäpäin tää neva on_
Mettäsika   [%03.%05.%2008 kla2008 %18:%toukokuu]
taisi olla sade tulossa

Kommentti 7 - 26 26:n joukosta
Sivu: 1 - 2