| Home > Erikoiset > Projektit |
| FILE 331/741 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
| Rate this file (Current rating : 5 / 5 with 1 votes) | |||||
| File information | |
| Filename: | valpursremont1.jpg |
| Album name: | hjolsten / Projektit |
| Rating (1 votes): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Keywords: | potaus / valmet / 830.1 / remontti |
| Kuvaajan nimi: | hjolsten |
| Kuva otettu pvm: | 19.5.2010 |
| Paikkakunta: | yka |
| Filesize: | 597 KiB |
| Date added: | May 21, 2010 |
| Dimensions: | 2074 x 1556 pixels |
| Displayed: | 5723 times |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=40829 |
| Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 5 of 5 Page: 1 |
|
|||
|
Melko perusteellinen remontti
|
|
|||
|
Kyllä suunnittelu menee takapakkia ja lujaa. Noinkin pienen vian takia tuollainen purkaminen. Ennen sai vaan pudottaa perän alas päin pois paikaltaan, kardaani, lukonletkut ja 8 pulttia auki niin perä oli irti.
|
|
|||
|
Aika moine purkaminen. Koulu aikaan ruuvattiin 810b:n jakolootaa ja siitä lähti ainaki perä ihan erikseen irti, nostettiin vain kattonosturilla nokka lentoon ja vedettiin perä pois =)
|
|
|||
|
Valmetin eturunko on semmonen amme nykysin, kaik vesi ja öljy siellä muhii, montapäivää tirsuu öljyä jos jokin posahtaa tai satut pesemään tuon. Muutenkin nykyajan mettäkoneissa ei mietitä huoltoa miten se on mikin helppo tehdä. Perkeleen hienoja koneita ajaa ja mukavia, mutta vain niinkauan kun ei tarvii rempata.
|
|
|||
|
Isommissa eri malli, pultit ku vain aukasee ja kartaaninruuvit, niin jo jää murikka lattialle, Näissä pikkuvalluissa on ollu jo 828 ajoilta perä osa ihtekantavaa runkoa, säästetty kiloja, myönnettäköön ehkä väärässä paikassa. eihän tuossa oo aukastavia panssareitakaan pohjassa!
kaikki pitää lurkkia yläkautta. Peräöljyjen tarkistuskin venyy pahimmillaan tunnin hommaksi, kun letkuja on purettava edestä pois. Tuon jälkeen perä oli irrotettava jäljelle jääneistä runkoaisanpätkistä, telit pois ja sitte vasta perä pöydälle
|
Comment 1 to 5 of 5 Page: 1 |







kaikki pitää lurkkia yläkautta. Peräöljyjen tarkistuskin venyy pahimmillaan tunnin hommaksi, kun letkuja on purettava edestä pois. Tuon jälkeen perä oli irrotettava jäljelle jääneistä runkoaisanpätkistä, telit pois ja sitte vasta perä pöydälle