Home > Erikoiset > Projektit
valmet 830.1 remontissa
Etuperästä lautaspari paskaksi, pikku aukomine sen tiimoilta
Keywords: potaus valmet 830.1 remontti

valmet 830.1 remontissa

Etuperästä lautaspari paskaksi, pikku aukomine sen tiimoilta

IMG_7033.JPG valpursremont2.jpg valpursremont1.jpg huhti-touko_109.jpg huhti-touko_104.jpg
Rate this file (Current rating : 5 / 5 with 1 votes)
File information
Filename:valpursremont1.jpg
Album name:hjolsten / Projektit
Rating (1 votes):55555
Keywords:potaus / valmet / 830.1 / remontti
Kuvaajan nimi:hjolsten
Kuva otettu pvm:19.5.2010
Paikkakunta:yka
Filesize:597 KiB
Date added:May 21, 2010
Dimensions:2074 x 1556 pixels
Displayed:5649 times
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=40829
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 5 of 5
Page: 1

Motokuski   [May 21, 2010 at 10:56 PM]
Melko perusteellinen remontti Razz
oppipoika   [May 22, 2010 at 08:47 AM]
Kyllä suunnittelu menee takapakkia ja lujaa. Noinkin pienen vian takia tuollainen purkaminen. Ennen sai vaan pudottaa perän alas päin pois paikaltaan, kardaani, lukonletkut ja 8 pulttia auki niin perä oli irti.
LS   [May 22, 2010 at 12:45 PM]
Aika moine purkaminen. Koulu aikaan ruuvattiin 810b:n jakolootaa ja siitä lähti ainaki perä ihan erikseen irti, nostettiin vain kattonosturilla nokka lentoon ja vedettiin perä pois =)
Nuffieldmaster   [May 22, 2010 at 01:50 PM]
Valmetin eturunko on semmonen amme nykysin, kaik vesi ja öljy siellä muhii, montapäivää tirsuu öljyä jos jokin posahtaa tai satut pesemään tuon. Muutenkin nykyajan mettäkoneissa ei mietitä huoltoa miten se on mikin helppo tehdä. Perkeleen hienoja koneita ajaa ja mukavia, mutta vain niinkauan kun ei tarvii rempata.
hjolsten   [May 22, 2010 at 02:45 PM]
Isommissa eri malli, pultit ku vain aukasee ja kartaaninruuvit, niin jo jää murikka lattialle, Näissä pikkuvalluissa on ollu jo 828 ajoilta perä osa ihtekantavaa runkoa, säästetty kiloja, myönnettäköön ehkä väärässä paikassa. eihän tuossa oo aukastavia panssareitakaan pohjassa! Very Happy kaikki pitää lurkkia yläkautta. Peräöljyjen tarkistuskin venyy pahimmillaan tunnin hommaksi, kun letkuja on purettava edestä pois. Tuon jälkeen perä oli irrotettava jäljelle jääneistä runkoaisanpätkistä, telit pois ja sitte vasta perä pöydälle Neutral

Comment 1 to 5 of 5
Page: 1