Galleria > Erikoiset > Haaverit
Valtra T190
Meni Valtrasta vähä pakat
Avainsanat: Valtra T190

Valtra T190

Meni Valtrasta vähä pakat

Kuva0062.jpg Kuva0063.jpg Kuva_249.jpg sivupelti.jpg DSC01621.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.3/5 3 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva_249.jpg
Albumin nimi:Turve Mies / Haaverit
Arvo (3 ääntä):33333
Avainsanat:Valtra / T190
Kuvaajan nimi:Turve Mies
Kuva otettu pvm:21.06.2010
Paikkakunta:SANTASKYLÄ
Tiedostokoko:259 kt
Lisätty galleriaan:%01.%01.%2011
Tarkkuus:1600 x 1200 pikseliä
Katseltu:19207 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=43117
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 34 - 53 53:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

ZETOR8045   [%06.%01.%2011 kto2011 %11:%tammikuu]
Ei tuo teho tuota riko vaan vääntö Erittäin iloinen
valmet 705   [%06.%01.%2011 kto2011 %17:%tammikuu]
ja pienillä kierroksilla väännättäminen Kysymys
Turve Mies   [%06.%01.%2011 kto2011 %17:%tammikuu]
Siinä on semmonen homma että kun kone rupee ottaan voimaan niin pakat tarvii silloin paineita ja jos voimaa on liikaa niin pakoila ei ole tarpeeksi paineita ja sitte alkaa pakt luistaa...
VALTRA M150   [%07.%01.%2011 kpe2011 %08:%tammikuu]
SeKonemies hyvin sanottu Cool en oo vielä nähnyt yhtään nyykkäriä johon olis ajettu yli 10000h ilman remonttia mut 8000-sarjan valmetteja olen nähnyt joihin on ajettu ilman remonttia yli 10000h Hymy
Shaka   [%07.%01.%2011 kpe2011 %10:%tammikuu]
hmm.. Se on satavarma että jokaiseen yli 10ktuntia ajettuun koneeseen on tehty remonttia. Tietenkin riippuu siitä miten käsittää sanan remontti, joillekkin tahtoo olla se koneen katkaseminenkin pelkkää huoltoa. Lujia koneita kasitonniset, mutta on niissäkin ne omat ongelmansa.
Turve Mies   [%07.%01.%2011 kpe2011 %10:%tammikuu]
Jos joku on ajanu 10-tuhatta tuntia ilman remonttia niin se on varmaa seisonu tallis puolet siitä ajata.
valmet 705   [%07.%01.%2011 kpe2011 %15:%tammikuu]
turve mies ei meillä tuntimittari talissa pyöri
SeKonemies   [%07.%01.%2011 kpe2011 %18:%tammikuu]
Hollanteja vain huolletaan paljon Nauru Mutta Kyllä tosi on että melko harvassa on työ koneet joihin ei mitään tarvisi tehdä 10000 tuntiin. No omaan 8550 ei kyllä ennen 10000 tarvinut tehdä muutaku kulutus osia vaihdella, muutama kytkin ja ulosoton pakka. Laatikkoon on ensimmäiset laakerit vaihettu vasta 15000h paikkeilla. Ollut siinä koneessa suht halpoja remontteja ja eivät ole koskaan tarvinut kesken töiden viedä remonttiin. Toiseen (8400) on tehty sitten senkin edestä. Mutta sitäkin sietää kun sitä ennen oli TM hollanti ja vähä näkökantaa kertynyt.
Turve Mies   [%07.%01.%2011 kpe2011 %19:%tammikuu]
valmet 705 : Et tainnu käsittää oikein mitä tarkotin. Ja kyllä nou traktorit on semmosia että uudemmis traktoreis niin kaikki härpäkkeet on niin hienoo että ne ei oikein kestä... :/
n141   [%10.%01.%2011 kma2011 %19:%tammikuu]
on hollantikin niin kauvan kestävä kun se on ruskian punaanen
Turve Mies   [%10.%01.%2011 kma2011 %19:%tammikuu]
NIIN ON Vink Naapuris on semmonen M135 että siinä on joku n: 400 hv ja oli mäkiveto kisois ja kyllä ainaki siä kesti ja vetää varmaan Vapon superia ihan komeesti Erittäin iloinen
Turvemies   [%30.%01.%2011 ksu2011 %01:%tammikuu]
Kyllähän 8400:set on varmaan parhaita koneita nevalla.. ainut vaan että niin mopoja vakiona ettei niillä saa aikaan muuta kun vitutuskäyrän kohoomisen pilviin.. Pyörivät silmät
aina valmet   [%30.%01.%2011 ksu2011 %17:%tammikuu]
Kyllä uudemmilla 160hv 8400:lla pärjää nevalla hommas kun hommas aiva vakio säädöilläki. Alkupään 8400:sia voi ehkä hiukan ruuvata ja miinuksena niistä ehkä "ohuemmat reidet", muuten kestää kyllä vaikka ydinpommin oikealla käytöllä.
newholland-   [%22.%02.%2011 kti2011 %17:%helmikuu]
Itellä löytyy hallista 12500 tuntia ajettu hollantti, ja hyvin kestää. Mitään muuta ei olla vaihdettu ko startti!
SeKonemies   [%22.%02.%2011 kti2011 %23:%helmikuu]
Mikä malli ja millä vaihteistolla. Kerro heti! Tiedä vaikka pääsisit ennätysten kirjaan koneellasi.
newholland-   [%28.%02.%2011 kma2011 %15:%helmikuu]
vai oikein ennätysten kirjaan Erittäin iloinen ! 6640 ja 12+12 SynchroShift
Massikka♥Toyota   [%20.%03.%2011 ksu2011 %17:%maaliskuu]
Valtralle tuttu tilanne: telakalla Erittäin iloinen
Turve Mies   [%21.%03.%2011 kma2011 %22:%maaliskuu]
KYLLÄ
SeKonemies   [%04.%05.%2011 kke2011 %07:%toukokuu]
Itsellä vähän muuttui näkemykset. Tuli käytettyä 8400 valmetti penkitettävänä. löyty vieläki liki 220 heppaa ja 850nyyttöniä vääntöä. Eli ennen ollut vielä reilusti reilusti enempi voimaa, ennenku pyöritettii syöttöä vähemmäksi. Löyty syy miksi siihen on pitänyt tehdä enempi remonttia. Mutta ei se nyt niin heikko ole kuitenkaan ku on aina välillä kestää noillakin voimilla.
sakee3   [%21.%12.%2012 kpe2012 %13:%joulukuu]
onko lastulla otettu voima vai viritetty niin että turbo vaihettu, paineet nostettu että pakat ei luista ja sitä rataa. Jos tehään jälkinmäisellä nii on toveissa että kestää, lastlla se on varma pommi. mutta kaikkihan rikki saadaan..

Kommentti 34 - 53 53:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3