Home > Erikoiset > Haaverit
4240 Case ojassa
Case lipsahti ojaan.
Keywords: Case moka ojassa 4240

4240 Case ojassa

Case lipsahti ojaan.

DSC00280~0.JPG Kaato.jpg case.jpeg moiiå_850.jpg Kobelco.jpg
Rate this file (Current rating : 2.8 / 5 with 6 votes)
File information
Filename:case.jpeg
Album name:ahmed-apina / Haaverit
Rating (6 votes):33333
Keywords:Case / moka / ojassa / 4240
Kuvaajan nimi:ahmed-apina
Kuva otettu pvm:Kumisaappaalla
Paikkakunta:kauhava
Filesize:34 KiB
Date added:Oct 28, 2007
Dimensions:360 x 480 pixels
Displayed:20572 times
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=22422
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 13 of 13
Page: 1

catintelat   [Oct 28, 2007 at 11:00 PM]
ahmed-apina etsiny puuta väärästä rotkosta Laughing Laughing
Nightquest   [Oct 28, 2007 at 11:04 PM]
kuis se sinne lipsahti_ O.o
  [Oct 28, 2007 at 11:32 PM]
ja vielä suoralla tiellä
kolhoosi   [Oct 28, 2007 at 11:38 PM]
tossa asennossa kannattaa laittaa koneet seis samantien, jos on kuskin vielä tajuissaan
aina valmet   [Oct 29, 2007 at 12:15 PM]
tuos asennos varmaan jo tarvitaan ketjua ja veto apua. ei aiva kääntöjarru riitä. Laughing
eski   [Oct 29, 2007 at 01:09 PM]
tainnu kuski kattella naapurin kyntöjälkeä liika tarkasti Embarrassed
valmet 860   [Oct 29, 2007 at 03:05 PM]
ei sit tie piisannut Sad
ahmed-apina   [Oct 29, 2007 at 05:19 PM]
Kuskin kotitie ja oli aamulla lähdössä kouluun(ilmeisesti unisena)ja rupesi vaihtamaan viikonloppuna popitettua ceedeetä toiseen ja keskittyi siihen ja unohti ajamisen Very Happy kuskille ei käyny kuinkaan ihme kyllä.Rengas lähti vanteelta ja kone piti ilmata kun kuski oli kyllä tietty heti sammuttanu raktorin mutta se piti käynnitää vedettäessä että sai kuormaajan pois tieltä
traktori64   [Nov 05, 2007 at 09:03 PM]
ettei vaan kuski oo kattonu tyttöjä ku nuin on päässy hairahtamaan Embarrassed Embarrassed Embarrassed
vallu t190   [Nov 18, 2007 at 11:29 PM]
ettei vaan ois Cool
intikka.   [Nov 19, 2007 at 07:52 PM]
Very Happy
valtra/ford   [Dec 28, 2007 at 02:09 AM]
ei ois varmaan promillemittari nollaa näyttäny;)
ahmed-apina   [Jan 28, 2008 at 05:38 PM]
Perjantai on sitte kaverin täytyny alottaa aikaasi ku aamulla kouluun tullessa tuon tonne vetäny

Comment 1 to 13 of 13
Page: 1