Galleria > Erikoiset > Offroad
Sisu A-45
Testattiin proton rungon notkeutta. Oli sen verta mutkalla ettei saanu enää pakkia päälle. Eli piti vain jatkaa eteenpäin. :D
Avainsanat: proto sisu a45 a-45 intti someroharju

Sisu A-45

Testattiin proton rungon notkeutta. Oli sen verta mutkalla ettei saanu enää pakkia päälle. Eli piti vain jatkaa eteenpäin. :D

auramasi2.jpg auramasi.jpg roto2.jpg hilux.jpg 184_8489.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:roto2.jpg
Albumin nimi:Masaman / Offroad
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:proto / sisu / a45 / a-45 / intti / someroharju
Kuvaajan nimi:Masaman
Kuva otettu pvm:Talvella 2005
Paikkakunta:Rovaniemi
Tiedostokoko:82 kt
Lisätty galleriaan:%05.%05.%2007
Tarkkuus:800 x 600 pikseliä
Katseltu:14177 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=18789
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 20 20:n joukosta
Sivu: 1

Walmet_   [%05.%05.%2007 kla2007 %19:%toukokuu]
kaasua vaan Erittäin iloinen Uskomattomia kulkeen noi, männöö vaikka takaperin puuhun Erittäin iloinen
Karppa   [%05.%05.%2007 kla2007 %23:%toukokuu]
Näin on, pikkuisen kuin ois ollu painoo enemmän niin ois menneet vielä paremmin. Nyt jäivät liian herkästi pomppiin vainb paikalleen
H_yl   [%05.%05.%2007 kla2007 %23:%toukokuu]
paskat nuo protot mihinkään menneet, jumissa ne useimmiten olivat ja aivan hirvittäviä ajaa muutenkin Hullu onneksi oma kuittiauto oli sentään zil Cool se pesi rasinkin helposti maastossa kunhan sillä osasi ajaa Vink
kuljettaja   [%06.%05.%2007 ksu2007 %03:%toukokuu]
Älä esittele höylä sellaasia käyttäjä kommennttia sellaasista vehkeistä mistä suurimmalla osasta käyttäjistä on edes näköhavaintoja Nolo pistää pian kummia kysymyksiä tulemaan
H_yl   [%06.%05.%2007 ksu2007 %08:%toukokuu]
luusis suurimman osan intin autokuskeista tietävän kuitenkin mistä puhuin tuossa ylempänä Pyörivät silmät "siviilithän" ei näistä asioista tiedä muutenkaan mitään Vink sellaisen joka on joskus ollut lavalla ei vielä paljoa kannata puhua tuollaisen menemisistä ja muistakaan ominaisuuksista...
Maruko   [%06.%05.%2007 ksu2007 %09:%toukokuu]
Suurin osahan pottupellon käyttäjistä on "siviilejä" kun eivät ole vielä käyneet armeijaa Cool
Delaval VMS   [%06.%05.%2007 ksu2007 %09:%toukokuu]
minä ainakin olen käynyt armeejan !
Mise   [%06.%05.%2007 ksu2007 %11:%toukokuu]
intin autopuolen käyneenä voin sanoa, että parhaimmat etenijät maastossa oli juuri proto sisut Huuto pieniä ja ketteriä...
H_yl   [%06.%05.%2007 ksu2007 %11:%toukokuu]
älä nyt eres viitti tuollaasta sanua äänehen...
tdgolf   [%06.%05.%2007 ksu2007 %12:%toukokuu]
Notkeahan tuo a-45 on mut ei sillä mihinkään pääse. pienet renkaat ja liian kevyt. paineilma puoli noissa oli kans aika heikko.
Simppa   [%06.%05.%2007 ksu2007 %12:%toukokuu]
Joo mutta kyllä velivenäläisen kulkineet on ihan eri luokka...
tdgolf   [%06.%05.%2007 ksu2007 %12:%toukokuu]
Joo, ite en haluais olla missään tekemisissä ryssän kamppeitten kans. Uskomattomia romuja ainaki osa kulkineista.
Masaman   [%06.%05.%2007 ksu2007 %13:%toukokuu]
Proto tosiaan tyhjänä hieman kevyen lainen lumessa ajeluun, mutta kyllä se suomalaisista kamppeista paras menijä mahtaa olla. Kyllähän ryssän vehkeillä mennään vaikka puuhun jos ne toimii ja osaa tarvittavat temput.
crysler   [%06.%05.%2007 ksu2007 %16:%toukokuu]
Tämä kuitti kone oli paljon parenpi etenemään kuin protot Hymy http://www.pottupellossa.com/galleria/displayimage.php_pos=-7479
Simppa   [%06.%05.%2007 ksu2007 %19:%toukokuu]
Eikun meinasin sitä nimen omaan että venäläiset menee ihan eri tavalla maastossa verrattuna sisun tekemiin kamppeisiin..no, romuja joo, vähä karskin näkösiä, eikä turhia roippeita ole laitettu, vain oleellisin..
AJK   [%06.%05.%2007 ksu2007 %19:%toukokuu]
Komiasti se masi kaivo itteleen soman poteron lukot päällä muta leikeissä ja meikäläinen ajo zil 131 vierestä ilman suurempia ongelmia vaikka välillä aika syvällä käytiinkin. Rasi oli taas sellanen kankea toukka joka kyllä eteni mutta puut tuntu hyökkäävän kimppuun koko ajan. 6x6 eemeli jäi mäkeen kiinni josta ajettiin zilillä ylös talvella ilman riimuja.
Kyntäjä   [%31.%05.%2007 kto2007 %21:%toukokuu]
Itellä kokemuksia armeijassa rämpimisestä(nnenkuin siirryin asfaltti soturi hommiin ja tankaamaan hornetteja) eemelillä.Ja paremmin se kulki kuin masit ja a-45 pahoissa paikoissa.Tottakai paljon kankeampi mutta paremmin se nousi kalliolle kuin nuo muut.Tietysti uutta tekniikkaa,mutta kun aina niitä proton ylistäjiä.Tottakai paljon myös kuskista kiinni.Taisivat olla jotain velliperseitä ne kuskit__ Nauru
maunusjokke   [%03.%09.%2007 kma2007 %21:%syyskuu]
onko tuo LapItr:n crotale-kentältä_
Der Wolf   [%31.%05.%2009 ksu2009 %23:%toukokuu]
Eikä kuvassa ole proto vaan todella A-45, proto oli samannäköinen mutta eri tekniikalla, mm. akselit oli toiset. A-45 on myös kahdenlaisia, lyhyitä ja pitkiä, pitkät on peruskorjattuja, 40 cm jatkettuja ja lyhyet peruskorjaamattomia, tosin varmaan jo nykyisin nekin korjattuja. Uudemmis koneena Valmet ja vanhemmis Perkins. Eikä kaadu tolla armeijan rasvapukilla, kokeilttiin jo vuonna 1986.
kekkis   [%02.%06.%2009 kti2009 %09:%kesäkuu]
Jaahas krokotiilikentällä. Eipähän ollu rovaniemellä viime vuonna enään yhtään protoa.

Kommentti 1 - 20 20:n joukosta
Sivu: 1