Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
John Deere 6230
Mukavan olonen kampe.
Avainsanat: jd 6230

John Deere 6230

Mukavan olonen kampe.

IMG_4713.jpg Case_5150_001~0.jpg 20130912_184406.jpg image~26.jpg image~24.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.2/5 5 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:20130912_184406.jpg
Albumin nimi:Doosan 160 dx / Traktorit ja koneet
Arvo (5 ääntä):44444
Avainsanat:jd / 6230
Kuvaajan nimi:Doosan 160 dx
Kuva otettu pvm:12.9.2013
Paikkakunta:Västinniemi
Tiedostokoko:450 kt
Lisätty galleriaan:%12.%09.%2013
Tarkkuus:2108 x 1581 pikseliä
Katseltu:2715 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=53159
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 18 18:n joukosta
Sivu: 1

kivenpyörittäjä   [%14.%09.%2013 kla2013 %17:%syyskuu]
Onko niin mukavan olonen että valumöntti sai lähteä? Mites nyt puunajo onnistuu?
  [%14.%09.%2013 kla2013 %20:%syyskuu]
varmaan aika näppärä johonki lehmätilalle Cool
Doosan 160 dx   [%14.%09.%2013 kla2013 %20:%syyskuu]
kyllä vallu meni vaihdossa ajattelin sulle jättää minunkin ajot. Ei oo lehmiä eikä tule.
  [%14.%09.%2013 kla2013 %21:%syyskuu]
juuh tarkotin ihan yleisesti Hymy
fiat 780 pininfarina   [%15.%09.%2013 ksu2013 %10:%syyskuu]
Millä vaihteistolla?
deere   [%15.%09.%2013 ksu2013 %12:%syyskuu]
Näppärä vehje, vakiona kyllä aika laiska Erittäin iloinen Meidän koneessa ohjelmoinnin jälkeen 130hv+500nm.
ZETOR8045   [%15.%09.%2013 ksu2013 %12:%syyskuu]
Paras lopputulos tulis kun ottais nokka-akselin kainaloon ja kävis hiomossa vetämässä ne keskimmäiset egr kyhmyt pois...
deere   [%15.%09.%2013 ksu2013 %12:%syyskuu]
Vaan kun ei egr härpäkkeitä ole perusmallissa...
ZETOR8045   [%15.%09.%2013 ksu2013 %13:%syyskuu]
Niin kun se on toteutettu nokka-akselin kanssa eli siinä on yksi kyhmy lisää että imu ja pakoventtiili on hetken auki samaan aikaan... Agrimarketti kyllä mainosti ettei muka olisi mutta kyllä siellä on ja jossain esitteessäkin se kerrotaan Vink Tätä samaa on deutsin kaksventtiili commonraileissa, sisudieselin koneissa, perkinsseissä ja cumminsseissa jne... Mutta näistä ei puhuta... Valtroihin on paljon laitettu scr koneen nokka-akseleita kun se sopii heittämällä eikä ole noita kyhmyjä...
Doosan 160 dx   [%15.%09.%2013 ksu2013 %13:%syyskuu]
Ihan on keppilaatikko ja ohjelma laitettu Cool
oman mäen kuningas   [%17.%09.%2013 kti2013 %21:%syyskuu]
kannattaa laittaa vahvikkeet tai vaihtaa kokonaan takavanteet. Meil repes molemmat takavanteet.
Lepi   [%18.%09.%2013 kke2013 %01:%syyskuu]
Kuvan perusteella näyttäis power shifti puuttuvan, siis pikavaihteet.
kivenpyörittäjä   [%18.%09.%2013 kke2013 %15:%syyskuu]
Kai tuossa pikavaihteet on? Kai nuo vanteet Doosanin ajot kestää?? Vai mitä ite arvelet?
ZETOR8045   [%18.%09.%2013 kke2013 %18:%syyskuu]
Eihän noita ilman neljää pikavaihdetta edes saa... Näissä 6230 standardeissa on vissiin 4 aluetta ja neljä pikavaihdetta niinkuin 5R sarjassa??
Doosan 160 dx   [%18.%09.%2013 kke2013 %19:%syyskuu]
Ei oo pikavaihteita ihan on suora keppilaatikko 16/16. En usko että vanteiden kans tulee ongelmia. Laatikko on erittäin nopeatoiminen verrattuna esim. Vallun vellivatkaimeen Nauru
ZETOR8045   [%18.%09.%2013 kke2013 %21:%syyskuu]
Täh??? Ei oo pikavaihteita??? En ees tiennyt että sellaisia myydään vielä... Niin hetkonen 16 vaihdetta eikä pikavaihdetta niin miten se on toteutettu??
Lepi   [%19.%09.%2013 kto2013 %00:%syyskuu]
Tuossa on hydraulinen suunnanvaihdin, sekä h- kaaviolla aluevaihdin(a,b,c,d) ja sitten vielä toinen h-kaaviolla oleva vaihdevipu (1,2,3,4). Tuosta kone(pellin) sivussa olevasta pakoputkesta aavistin heti, että pikavaihteet puuttuu.
Doosan 160 dx   [%19.%09.%2013 kto2013 %21:%syyskuu]
Juuri näin paitsi suunnanvaihdin on sähköinen Erittäin iloinen

Kommentti 1 - 18 18:n joukosta
Sivu: 1