Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valtra 6350HT & Nokka 4469+MV104WD
Kaveri teetti pellonreunan raivaukset kivuttomasti motolla..
Avainsanat: 6350 Nokka

Valtra 6350HT & Nokka 4469+MV104WD

Kaveri teetti pellonreunan raivaukset kivuttomasti motolla..

18092010579.jpg murskelaanilla.JPG pellonpientareella.JPG IMG_0353.jpg 14092010032.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:pellonpientareella.JPG
Albumin nimi:6350 / Traktorit ja koneet
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:6350 / Nokka
Kuvaajan nimi:6350
Kuva otettu pvm:18.9.2010
Paikkakunta:Virolahti
Tiedostokoko:601 kt
Lisätty galleriaan:%18.%09.%2010
Tarkkuus:1994 x 1496 pikseliä
Katseltu:3757 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=42176
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 9 9:n joukosta
Sivu: 1

wesseli   [%20.%09.%2010 kma2010 %14:%syyskuu]
Onko Nokka hyvä? Taitaa olla hydrauliesiohjauksella. Kandeisko harkita?
6350   [%20.%09.%2010 kma2010 %17:%syyskuu]
Onhan tuo ihan hyvä ollu. Kärrystä meni äskettäin toisen vetorullan painatussylinterin männänvarsi poikki, parin letkurikon lisäksi ei muuta propleemaa. Esiohjaus löytyypi.. Itse en ole hetkeäkään katunu tuon hankkimista, on sillä nyt jo jotain ajettukin. Puhtaaseen urakontiluokkaan löytyy varmasti parempiakin.. Tai no nyky Nokista ei niin tietoa, nuo retelit on 90-luvun lopulta.
VM903   [%26.%10.%2010 kti2010 %09:%lokakuu]
taas joku botti iskeny, eikö näitä saa ennaltaehkästyä mitenkää Järkyttynyt
Simppa   [%26.%10.%2010 kti2010 %15:%lokakuu]
Kyseessä kun on ilmaisgalleria, aika hankalaa. Tietty jos komentoinnin yhteyteen lisätään tarkistuskoodi (kuvasta) kuten esim. Murtolan galleriassa, bottien hilluminen vähenee tai jopa loppuu?
6350   [%27.%10.%2010 kke2010 %07:%lokakuu]
Tuntuu lähes joka kuukausi jonkinlainen hyökkäys tulevan. Nyt kun botti nosti tämän ylös, niin mainittakoon, että Valtrassa on takasina Trelleborgin 14pr. agriforestit. Nyt on huoletonta koluta kivikoissa.
Uudessa pro sarjan nokassa näytti olevan pirun korkea pystypuomi. Pukki oli jätetty pois ja kuormaajan laippa oli suoraan kärryn rungon päällä. Jotenkin karsastin sitä, rakenne sitoo sen kuormaajan siihen yhteen ja samaan paikkaa.. Häkeltynyt
jusu   [%27.%10.%2010 kke2010 %16:%lokakuu]
luulis vääntävän kyllä enee.. ja sitte ku väliintyy niin asialla pitää olla aijoos tai saa nostaa romuhun..
6350   [%27.%10.%2010 kke2010 %18:%lokakuu]
Nokan vastine tehdä jotain tuollaista, kun muut valmistajat yrittävät standartisoida sovituksiaan keskenään.. Ainut etu tuossa rakenteessa, joka tulee mieleen on hyvä näkyvyys kuormatilaan.
jusu   [%27.%10.%2010 kke2010 %19:%lokakuu]
näinpä.. oliko miten kiinnitetty? oliko laipan halkaisijaa ja vahvuutta kasvatettu?
6350   [%28.%10.%2010 kto2010 %07:%lokakuu]
Siis laippa oli suoraan siinä kärryn rungon päällä. Ei se sen kummemmalta näyttäny, tosin en niin tarkaa sitä Tampereella tutkinu. Venttiilipöytäkin oli siinä kääntösylinterien päällä melko aran näköisessä paikassa. Jotenkin sen paketin hintalapussa lukenu 50 000 piti loitommalla.. Edit: Olikin tuo aamulla kirjoittelu näköjään itsensä toistamista..

Kommentti 1 - 9 9:n joukosta
Sivu: 1