Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
MF 390 


Avainsanat: kones

MF 390


05012009076.jpg 620-VAE_2[1].jpg 05012009(001).jpg valmetti~0.JPG Kuva039.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.5/5 2 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:05012009(001).jpg
Albumin nimi:sampo30 / Traktorit ja koneet
Arvo (2 ääntä):44444
Avainsanat:kones
Kuvaajan nimi:sampo30
Kuva otettu pvm:Nokia E 51
Paikkakunta:Hämeenkoski
Tiedostokoko:320 kt
Lisätty galleriaan:%05.%01.%2009
Tarkkuus:1600 x 1200 pikseliä
Katseltu:3381 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=32700
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 20 - 39 39:n joukosta
Sivu: 1 - 2

aina valmet   [%05.%01.%2009 kma2009 %21:%tammikuu]
märkiäkö ne puut on kun nuin paljo painaa? Hymy large1200L niin meinaatko että teidän 705 vallulla on menty 40000h ilman koneen aukaisua ja että voimatkin on tallella? Nauru Nauru on kyllä melkoinen keksintö, Nauru
Turvekeisari   [%05.%01.%2009 kma2009 %21:%tammikuu]
yleesä täs tilantees aina valmet sanoo että naapuri kunnas 605 jossa on 180hv tumpilta niin sillä on vedetty vankkurikärryä ja koneessa on 50 000h eikä oo tehty mitää
aina valmet   [%05.%01.%2009 kma2009 %21:%tammikuu]
eikun 705 josta on otettu tumpilta 180hv ja on vedetty ties mitä rekiä peräs. onko rapakeisarilla huono päivä?
Turvekeisari   [%05.%01.%2009 kma2009 %21:%tammikuu]
ei
sampo30   [%05.%01.%2009 kma2009 %21:%tammikuu]
kuivia ovat mutta on lavalla kokoakin ja myös mahd tiiviisti tehty
vallu t190   [%05.%01.%2009 kma2009 %21:%tammikuu]
ainahan niillä turvekeisareilla on tämmösenä vuonna Nauru
large1200L   [%05.%01.%2009 kma2009 %22:%tammikuu]
sitä minäkin oon ihmetelly et mikä ihme kone siin meitän 705 on ku siihen on jouvuttu kytkin laittamaan monta kertaa,laatikkoon on vaihettu rattaita,perä purettu monta kertaa millon mistäkin syystä ym ym Hymy .. mutta koneeseen ei oo koskettu Erittäin iloinen .sit taas 605 jos on mittaris vajaa 10 000h on kone aukastu..kyllä myökin laitetaan koneet yleensä lämpiämään jos ovat pihas mut ne mitkä on metäs eik oo sähköi ei Cool naapuri sano täs joku talvi taakse päin ku oli jopa -40 pakkasta et ei valluu tarvii lämmittää ku heittää vaan karhuntaljan yöks koneen peitoks ja sillä on a95 vallu Vink
  [%05.%01.%2009 kma2009 %22:%tammikuu]
onko 390ssä sama kone kuin 290ssä? velimiehen tätä 290stä ei takuulla saa lämmittämättä käymään jos pakkanen laskee 10een asteeseen,ja koneremontti on vasta tehty.
tumex   [%06.%01.%2009 kti2009 %10:%tammikuu]
ite otan tohon mukaa metsää, ni saa lämmittää öljypohjan alta, ei kärsis niin paljoo kone.. kyllä se vähä säälittää itteesäkkii jos 30 asteen pakkases joutuu koneen pistää pyörimää ilman mitää lämmityksiä... Häkeltynyt
vekkuli   [%06.%01.%2009 kti2009 %10:%tammikuu]
turbokoneen jätän 30 pakkasessa rauhaan. Vaseliinin paksuset öljyt ei kauhian hyvin taida lähteä kiertämään laakereille. Jotkut on kuulemma tälleen turbon polttaneet. Tiedä sitten.
Valtson   [%06.%01.%2009 kti2009 %11:%tammikuu]
Onko ne 40 000 tuntia mittarissa siinä 705:ssa vai arvio?
large1200L   [%06.%01.%2009 kti2009 %16:%tammikuu]
eihän ne suoraan mittaris oo ku 705 mittari ei näytä kun 20 000h Vink ja se mittari on pyörahtänyt kerran ympäri ja toista kiekkoa se on mennyt päälle 7000h kunnes mittari simahti ja siitä on aikaa jo vuosia..sen takia siinä on tunteja ku se on ollut vielä n.10v sitten talon toinen kone ja ainut nelikko..
6350   [%06.%01.%2009 kti2009 %16:%tammikuu]
Ompahan "largella" melkoiset sepostukset.. 40 000 tuntia vaatisi 2000h vuoteen 20 vuoden ajan. Eihän se mahdottomuus ole. Mutta aina tulee epäiltyä, jos joku väittää noin paljon ajaneensa.
large1200L   [%06.%01.%2009 kti2009 %18:%tammikuu]
kyllähän niitä tunteja on kertynyt kun on samalla koneella tehty lähes kaikki omat maatila työt ja sitten vielä on urakoitukin jonkun verran + sitten talvella metsätyöt ajo ja teko.
oppipoika   [%06.%01.%2009 kti2009 %19:%tammikuu]
Kuinka monella on koneissaan webasto tai vastaava? Itsellä autossa ja siitä en luovu. Vanhan mallin "termilämmitin" ei olis hullumpi koneisiin mitkä pitää saada aina välillä kylmästä käymään.
samemies   [%06.%01.%2009 kti2009 %19:%tammikuu]
mul on samessa webasto. melkein pakollinen ainakin ilmajäähy koneessa kun ei tuu lämpöä mistään muualta. on se kiva kun ajossa lämmittää koppia ja kylmillä saa letkujen paikkaa vaihtamalla moottorin ja perän lämpeneen
aina valmet   [%06.%01.%2009 kti2009 %21:%tammikuu]
kyl mie en 40000h lukemiin usko. 25000-30000h niin kone on valmis hautuumaalle. oli sitte mikä kone hyvänsä. Hymy ja näihinki tuntiihin se pitää avata vähintään kerran ehkä 2.
HSV   [%06.%01.%2009 kti2009 %23:%tammikuu]
Millähän kierroksilla 05-sarjalaisissa tulloo kellotunti mittarii? tuntuu että näissä valameteissa pyörii nuo mittarit vähän nopeemmin ku monesssa muussa merkissä vaikka kyllähä niillä paljon ajettaan mutta silti..alakaa olla harvinaisuuksii ne 05-sarjalaiset joissa on alle 10000h mittarissa.
Dantteri   [%08.%01.%2009 kto2009 %17:%tammikuu]
mun mielestä valmetissa nuo tunnit ois yhtä pitkiä kierroksista huolimatta... en tiedä jos se valmetin tunti sitten "oikeaan" tuntiin verrattuna on sama... spekulaatioita vain, toki ei tietoa Erittäin iloinen
sampo30   [%08.%01.%2009 kto2009 %18:%tammikuu]
meillä on ollut Ursus kalkittamassa jossa heittämällä yli 40 000 h ..

Kommentti 20 - 39 39:n joukosta
Sivu: 1 - 2