Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Massey Ferguson 390 takaapäin
Kommentoikaa
Avainsanat: massey ferguson 390 mf

Massey Ferguson 390 takaapäin

Kommentoikaa

Kuva0008.jpg 24122008183.jpg Samsungin_32mb_kortti_017.jpg 25122008(001).jpg 164.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0/5 2 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Samsungin_32mb_kortti_017.jpg
Albumin nimi:Traktorit ja koneet
Arvo (2 ääntä):00000
Avainsanat:massey / ferguson / 390 / mf
Kuvaajan nimi:Valmet 901.3
Kuva otettu pvm:24.12.2008
Paikkakunta:Ylämaa
Tiedostokoko:80 kt
Lisätty galleriaan:%25.%12.%2008
Tarkkuus:461 x 615 pikseliä
Katseltu:3128 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=32424
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 6 - 25 25:n joukosta
Sivu: 1 - 2

taavetti_mies   [%27.%12.%2008 kla2008 %20:%joulukuu]
Vaan 2 hydrauliikka lohkoa... Ei riitä.
valtranmies   [%28.%12.%2008 ksu2008 %17:%joulukuu]
nii sitä myökiin ihmeteltiin... paska vaunusta pittää jalakakkii pittee irti kun ei sovi verkun veto varret olemaan missään kun ei nouse ylös eikä laskeuvu tarpeeks alas nii ei voi pitää es sitä halavatun jalakaa paikallaan ku muuten olis joka paikka solomussa... ongelma rattoreita nää verkut Nauru
  [%30.%12.%2008 kti2009 %15:%joulukuu]
joo velimiehen 290nen kyllä nostaa vetovarret tarpeeksi ylös,mutta 399 jättää vetovarret paljon alemmaksi joku moka tullut ferkujen suunnittelijoilla.
valtranmies   [%02.%01.%2009 kpe2009 %18:%tammikuu]
nii nii minä kun en niitä verkun moni mutkasia numero sarjoja jaksa muistoo mitäpä mallia sitten lie ollunna.. verkut on yhtiä suunnittelu virheitä... Nauru
tumex   [%02.%01.%2009 kpe2009 %18:%tammikuu]
Erittäin iloinen kyl se on käyttästä kiinni jos saa jalan väännettyy veto varsil Erittäin iloinen meleko seppä on jo Nauru
valtranmies   [%03.%01.%2009 kla2009 %10:%tammikuu]
ohan se ollu melko seppä en oo itekkään vielä vääntäny yhtään akselia tai jalakaa vetovarrella enkä millään muullakaan... mutta tekevällehhän sattuu ja tapahtuu Erittäin iloinen mutta ihmetyttää tämäkin verku tässä jos on noi nosto varret ylä asennossa kuvassa nii ei tuolla kovin märässä kynnetä esim Pyörivät silmät liekkö sitten töihin tehty nämä verkut vai ruusuks pihalle Nauru
castroll   [%04.%01.%2009 ksu2009 %07:%tammikuu]
nostolaite on vähän yli puolenvälin, kuten huomaatte kaltevuudensäätö veivin teleskooppivarresta.
valtranmies   [%04.%01.%2009 ksu2009 %10:%tammikuu]
aivan aivan ei ne silti kyllä nouse tarpiaksi ylös voin vain kuvitella minkälainen rattori Nauru
castroll   [%05.%01.%2009 kma2009 %16:%tammikuu]
pesee kaikki samanikäluokan vallut mennen tullen
  [%06.%01.%2009 kti2009 %16:%tammikuu]
oho! mitäs se kastrolli oikeen pölisee??
massikka_mies   [%06.%01.%2009 kti2009 %18:%tammikuu]
totta se puhuu Vink Vink
  [%07.%01.%2009 kke2009 %18:%tammikuu]
mutta ei tuossa asiassa!
massikka_mies   [%07.%01.%2009 kke2009 %18:%tammikuu]
no ei ny ihan.. Erittäin iloinen kyllähän se on totta että ton ikäluokan 6000 sarjan valmetit oli kehittyneempiä Pyörivät silmät
castroll   [%08.%01.%2009 kto2009 %05:%tammikuu]
verratkaa saman luokan koneisiin, 6000 sarjan vallut 3000 sarjan MF, 300 sarjan MF 100 sarjan vallu, ei voi käyttömukavuudesta puhua samana päivänä ainakaan pikku sarjoissa
massikka_mies   [%08.%01.%2009 kto2009 %15:%tammikuu]
no toi on kyllä totta Vink Erittäin iloinen
castroll   [%08.%01.%2009 kto2009 %17:%tammikuu]
ei kehtaa, vallut jää liian kauas taakse
valtranmies   [%13.%01.%2009 kti2009 %17:%tammikuu]
hahahahaha vai jää ne vallut kauvas taakse Huuto liekkönnä tiällä ollu ainakin verkuissa millon mitäkii öljyn tiputtelu vikkoo ja muuta pikku ongelmaa olihan tuossa naapurin reutsissakin tietysti jotain vikaa ollunna kun katkasu hoitoon olivat vieneet ihan Järkyttynyt
Valtson   [%13.%01.%2009 kti2009 %18:%tammikuu]
Eipä nyt erityisen mukava oo se 300-sarjan matalamallinen ohjaamo, normaali voi olla parempi. Istutaan jalat harallaan, kaasupolokimen paikka ja asento ei ainakaan minulle sovi. Nostolaitteen vivuissa tultu huonompaan suuntaan vanhempiin massikoihin verrattuna. Samoin hydrauliikkavivut huonossa paikassa. Lisänä huono näkyvys taakse ja sivuille. 12/12-vaihteistosta ja suunnanvaihtimesta ratin alla tykkäsin. EK-raktorina varmaan ihan välttävä, mutta ei taaksepäin työskennellessä. Mukavampi Valmetin 100-sarjan ohjaamo on minun mielestä.
6350   [%13.%01.%2009 kti2009 %19:%tammikuu]
Mulle taas sattuu paremmin verkun hallintalaitteet (vrt.MF390&VL900). Satasarjan "työnnettävät" polkimet ei satu jalan alle, kun riippupolkimiin tottunut. Mulla oli 900 AC joten nostolaitteen puolesta oli tietenkin parempi. Vipujen sijoittelu onnistuneempi verkussa. Esim. nelivedon kytkentä ja käsijarru älyttömissä paikoissa 100-sarjan Valmeteissa!
Valtson   [%13.%01.%2009 kti2009 %19:%tammikuu]
Niin, no onhan niitä huonoja puolia Valmetin ohjaamossakii, mutta perus ajoasento parempi. Tietysti tottumus- ja makuasioita.

Kommentti 6 - 25 25:n joukosta
Sivu: 1 - 2