| Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
| TIEDOSTO 11517/14506 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
| Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 3 äänellä) | |||||
| Tiedoston tiedot | |
| Tiedostonimi: | kuvia_221.jpg |
| Albumin nimi: | samemies / Traktorit ja koneet |
| Arvo (3 ääntä): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Avainsanat: | massey / ferguson / 165S |
| Kuvaajan nimi: | samemies |
| Kuva otettu pvm: | 13.10.2006 |
| Paikkakunta: | hämeenkoski |
| Tiedostokoko: | 41 kt |
| Lisätty galleriaan: | %13.%10.%2006 |
| Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
| Katseltu: | 3257 kertaa |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15054 |
| Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
|
toi s tarkottaa syncro poweria huom huom mika!
|
|
|||
|
joissakin 165 S massikois olen muistaakseni nähnyt lukevan oikein super, siinä 165 merkis...
|
|
|||
|
meillä oli aikanan 165 s ja se oli kyl syncro power
|
|
|||
|
oletko sokee se on massey ferguson 165 S ja sulla on pieni ässä se voi mun puolesta tarkottaa ihan mitä vaan
|
|
|||
|
meil on iso S
|
|
|||
|
synchro power(SP) malli on ollut aikanaan tuon multi power vaihteiston(MP) rinnalla olevan sn. normaali laatikon nimike. sitä ei mun mielestä ole ikinä mainostettu pelleissä, ainoastaan tyyppikilvissä. ja tuota S mallia on valmistettu 71-78 "normaali" 165:sen jäätyä pois, eli ei ole mikään erikoisvarusteltu malli. noissahan alkupään 200 ja 600 sarjalaisissa luki myös isolla super konepellissä, liekkö jotaan hifistelyä..
tuollainen 165s -74 löytyy myös itseltä.
|
|
|||
|
kyllä siinä S versios oli muistaakseni muutama heppa enemmän ja hydrauliikkaa paranneltu, niin ja jarrut oli muuttuneet öljykylpyisiksi, verrattuna siihen "normaaliin" 165 massikkaan
|
|
|||
|
syöttöökö tällä ajetaan
|
|
|||
|
joo ne ajaa navettaan rehua tällä oon noitten kaukainen naapuri asun noin 6 km pääs tost
|
|
|||
|
Joo oli siinä pari hepoa enemmä. Meilki oli semmone, kovapeli.
Harmi ku meni vaihossa. Noonha viel onneks tuo urheilumallin 165.
|
|
|||
|
höylä: jep olihan se noilta osin kehittyneempi. öljykylpyjarrut isoa plussaa verrattuna vanhoihin kuiviin on/off jarruihin.
pointtina hain juuri sitä, että ei ollut samaan aikaan valmistettu erikoismalli kuten esim. valmet 702S(turboversio).. mutta mitäpä näistä taistelemaan.. massikka on aina ollut suunnannäyttäjä!
|
|
|||
|
lisäks me jauhetaan kerran kuussa tolla ja hyvin pyörii mylly ja polttoainetta ei mee paljoakaan
|
|
|||
|
tuoho S juttuun vielä semmone liäys. jossen vallan väärin muista nii nää S-mallit o pikkase pitempiä ku normi mallit.
|
|
|||
|
joo niin taitaapi olla
|
|
|||
|
72-78 pit 10cm enemm. ja viimeisissä A4.236 ja hydr tuotto 14sta 21een
|
|
|||
|
165s on juuri niin kuin H_yl tuolla mainitsi.toi 10cm pitempi on 168,188 koska niissä on suurtehopumppu siksi niissä on jatkopala.Lisäksi 165 ei ole koskaan ainakaan tehtaalla ollut 236:sella sen sijaan 168 on.165:sessa oli 72 vuodesta 212 moottori sitä ennen 203.No tästä voisin kirjoittaa vaikka kuinka varaosanumeroita myöten mutta se siitä
|
|
|||
|
super tarkoittaa pitempää vai lyhyempää mallia,en muista kumpaa,mut jompaakumpaa tarkoittaa
|
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |








tuollainen 165s -74 löytyy myös itseltä.
Harmi ku meni vaihossa.
Noonha viel onneks tuo urheilumallin 165.
pointtina hain juuri sitä, että ei ollut samaan aikaan valmistettu erikoismalli kuten esim. valmet 702S(turboversio).. mutta mitäpä näistä taistelemaan.. massikka on aina ollut suunnannäyttäjä!