Galleria > Yleinen > Autot |
TIEDOSTO 373/546 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | DSC00120.JPG |
Albumin nimi: | Kyntäjä / Autot |
Arvo (5 ääntä): | |
Avainsanat: | 328IM |
Kuvaajan nimi: | Kyntäjä |
Kuva otettu pvm: | Kesällä 2006 |
Paikkakunta: | Vieremä |
Tiedostokoko: | 89 kt |
Lisätty galleriaan: | %24.%11.%2006 |
Tarkkuus: | 532 x 399 pikseliä |
Katseltu: | 3100 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15637 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 32:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
jotenki toi passais paremmin tonne koivujen ympärille lannotteeksi
|
|
|||
Toiset tajuaa autojen päälle ja toiset ei... EI paljon auton ajominaisuudet voi parantua,tietysti pitää ottaa ikä huomioon. Ei voi verrata kalleimpiin uusiin autoihin. Mut uusiin japanin kiikuttimiin pystyy vertaa...
|
|
|||
nooh kyllä seki päivä vielä koittaa ku sinäki opit ymmärtämään oikeitten autojen päälle
|
|
|||
aika tussu vehe.. mulla irtuaa ooppelin vakio 2.5 veekuutosesta melekeen saman verran. Nuota lukemia ei vissiin oo etes penkitetty vai_ eli voi olla väheetkin
|
|
|||
Eikös 3l mv6 obeliskissa ole tuon verran tehoja ja 2,5:ssa paljon vähemmän
|
|
|||
Äläkä ny ruosteen kemiallista merkkiä verratko bemuun. Samanmoiseen lähes retkahdin joku vuosi sitten,tiedä sitten oliko hyvä vai huono ettei tullu hommattua. Katellu 330i bemua mutta taitaa kallistua valinta tähdelliseen
|
|
|||
siinä on mun vakio ööppelin c25xe penkitettynä http://i24.photobucket.com/albums/c32/alohi84/Kppyr.jpg_t=1164400931 n.200hp/250nm
|
|
|||
2.5 v6 obeliksesta irtoaa tehoa ~170 ja 3l sen 210. Hieno jatkehan tuo on, täälläkin välillä Autoja eikä riissiä
|
|
|||
No kuitenkin ennemmin MV6 omena kuin tommonen sisämitoiltaan straletin veroinen BMW
|
|
|||
Entäs ajo ominaisuudet,opelin sähkö,kansi viat !!!__ Tiedän kyllä minkälaisia nuo omegat ovat.Itse meinasin hairahtua mv6 aikoinaan.Ja ollutkin b "sport" vectra.Ja 2.5 ei ole kuin se 170 hp. Penkki voi näyttää väärin... ja monesti näyttääkin,penkitykset kannattaa tehdä aina samassa penkissä.siis ennen ja jälkeen penkitykset..Ja tästähän löytyy vakiona 193hp/280nm joten toi 210-220 menee helposti noilla virityksillä.Ja muista ovat penkittäneet noilla virityksillä ton verran
|
|
|||
Mitähän tähän on tehty, jos noin julmasti on hepat kasvaneet_ Kenties näitä hurjia vapaavirtaus-ilmansuodatin virityksiä_ Hienojan noi bemarit on, ainoa vika että niitä on vain joka toisella vastaantulevalla teinillä nykyään
|
|
|||
ja kaikki remontti pajat täynnä
|
|
|||
hyviä pelejä nuo on! voittaa uuet japskit ominaisuuksissa heittämällä.... hiljasempii ja parempia ajaa
|
|
|||
En usko mihinkään tuning pilipali hömpötykseen.Vapaavirtaus suodatin hah...Johan ne on nähty et penkittäessä tehot ovat vaan tippuneet jos niitä ei ole esim koteloitu kunnolla->saa lämmintä ilmaa.Laadukas ilmansuodatin kunnon kotelossa.Niin ja virityksestä->Imusarja,pensanpaineita ylös ja M3 takapönttö.Ja vielä ois tarkotus säädättää auto ja penkittää.Ja auto on muuten alkuperäinen M. Eli tehtaalta lähtenyt tuossa asussa ja tulee pysymään,varustellaan vaan alkuperäis osilla..
|
|
|||
joo justiinsa vaihetaan vaan isompaa taka pönttöö et ssahan vähän makeemmat pöminät LAPSELLISTA TOUHUA SANON MINÄ ei taija kyntäjä tietää et mitä se oikea virittäminen tarkottaa kun vaan ilman putsaria/ pakoputkee laitetaan ja minäpä kysyn et mitä (...) virkaa niitä pensan paineita on nostaa vakio koneessa ei sitten yhtään mitään järkee tommosessa teini virittämisessä sitten ku löytyy vähintään se 400heppaa pellin alta niin voit puhua VIRITTÄMISESTÄ jota on turha toivoa pakoputki/pensanpaineen nosto yrityksillä ja eikös se pakosarja ruukaata laitta ennen imusarja rustinkeja
|
|
|||
Ootkohan mitenkä tarkkaan ottanu selvää esim bmw 328 tekniikasta.Pakosarjan koosta/rakenteesta.Mitä vit... pitää laittaa pakosarja jos orggis virtaa riittävästi.Ja toi takapönttö EI ole mikään amis pärinä pönttö,vaan M3 alkuperäinen ja äänet muutuivat siistimmiksi ja äänet hävisivät melkein kokonaan matkanopeuksissa.Taitaa tämä potut maassa teini omistaa jonkun kuppaisen dx ja ottaa vähä hattuun mut kyl mä ymmärrän.. Ja otappa uudemmista -87 jälkeen tehdyistä toi 400hp irti.Varsinkin vapari koneista melko tuskaa,jos ei alun perin löydy paukkuja. Tuossakin ois jo remmi tai pakokaasu ahdin jos se olisi mahdollista laittaa ilman Vtt testejä. Haaveissa onkin <-87 e30 325 cabrio johon tupla turbo.Saa nimittäin lailliseksi ja suht helppo toteuttaa...Mut en jaksa tapella tietämättömien kanssa
|
|
|||
Kuuluuko tuohon M:ään sellanen 2-taso takaspoileri :_: Hyvä värivalinta
|
|
|||
Mitäs sähkövikoja noissa MV6 Omegoissa on ollut_
|
|
|||
Eikai noissa mv6 sen enmpää kuin noissa b omegoissa yleensäkkään. Mut noi alkupään b omegat on sähköiltään melko huonoja, sekin kyllä yksilö kohtaista,toiset toimii toiset ei yhtään.En muista enää et minkälaisia
|
|
|||
Eikkait mulla ainakaan ollut muutakuin että Xenon valojen korkeuden automaatti säädön anturi meni jumiin, ja sitäkään osaa ei lie läheskään kaikissa autoisssa. Muuten pelasi kuin junan vessa, pirun hiljainen ja muutenkin mukava ajaa.
|
Kommentti 1 - 20 32:n joukosta Sivu: 1 - 2 |