Home > Yleinen > Kaivurit, maansiirto
Lännen860S 
Lännen 860S pylvään nostossa
Keywords: Lännen

Lännen860S

Lännen 860S pylvään nostossa

Kuva_129.jpg Zet_25K_02.JPG 23032007(002).jpg Fiat-Allis_745_H-B.jpg Länkkäri.jpg
Rate this file (Current rating : 3 / 5 with 2 votes)
File information
Filename:23032007(002).jpg
Album name:lännenkuski / Kaivurit, maansiirto
Rating (2 votes):33333
Keywords:Lännen
Kuvaajan nimi:lännenkuski
Paikkakunta:Tohmajärvi
Filesize:361 KiB
Date added:Feb 21, 2008
Dimensions:1280 x 960 pixels
Displayed:6812 times
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=26502
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 5 of 5
Page: 1

Antza   [Feb 21, 2008 at 10:12 PM]
No no siinähä ne pylväät nousoo niin hienosti vaikka länkkäri onki Very Happy
intercooler   [Feb 21, 2008 at 11:10 PM]
jaahas, sitä on työaikaan keretty kuviakin ottamaan, vitsi vitsi..heh. Onkos ollu kosteita paikkoja mihin tolppa on pitäny upottaa__. Laughing Laughing
lännenkuski   [Feb 22, 2008 at 04:00 PM]
Nousee ne...tänään tuli Värtsilässä nii kovasti lunta et ei nähny linjata pylväitä,lähin ajaa kelkalla Laughing Intercooler,on ollu aivan paljasta ja märkää suota! Wink Wink
motoman   [Feb 24, 2008 at 01:14 PM]
mikä pisin pyväs minkä olet pystyttänyt_oletko nostanu pylvästä lankojen väliin kun virta päällä,meinaan 20KV linjalla_
lännenkuski   [Feb 24, 2008 at 01:36 PM]
Jotain 6km se oli.yleensä 20kv on täälä päin 100m-2km.Olen nostanu virralliseen 20kv linjaan pylvästä.Pisin pylväs oli 18metrinen.Kuin nii_

Comment 1 to 5 of 5
Page: 1