| Home > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
| FILE 796/1483 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
| Rate this file (Current rating : 3 / 5 with 2 votes) | |||||
| File information | |
| Filename: | 23032007(002).jpg |
| Album name: | lännenkuski / Kaivurit, maansiirto |
| Rating (2 votes): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Keywords: | Lännen |
| Kuvaajan nimi: | lännenkuski |
| Paikkakunta: | Tohmajärvi |
| Filesize: | 361 KiB |
| Date added: | Feb 21, 2008 |
| Dimensions: | 1280 x 960 pixels |
| Displayed: | 6812 times |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=26502 |
| Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 5 of 5 Page: 1 |
|
|||
|
No no siinähä ne pylväät nousoo niin hienosti vaikka länkkäri onki
|
|
|||
|
jaahas, sitä on työaikaan keretty kuviakin ottamaan, vitsi vitsi..heh. Onkos ollu kosteita paikkoja mihin tolppa on pitäny upottaa__.
|
|
|||
|
Nousee ne...tänään tuli Värtsilässä nii kovasti lunta et ei nähny linjata pylväitä,lähin ajaa kelkalla
Intercooler,on ollu aivan paljasta ja märkää suota!
|
|
|||
|
mikä pisin pyväs minkä olet pystyttänyt_oletko nostanu pylvästä lankojen väliin kun virta päällä,meinaan 20KV linjalla_
|
|
|||
|
Jotain 6km se oli.yleensä 20kv on täälä päin 100m-2km.Olen nostanu virralliseen 20kv linjaan pylvästä.Pisin pylväs oli 18metrinen.Kuin nii_
|
Comment 1 to 5 of 5 Page: 1 |







