Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Nh ts100 ja 4 siipinen agrolux
oli pellot pehmeitä

Nh ts100 ja 4 siipinen agrolux

oli pellot pehmeitä

kivienkeruu.jpg 11012011389.jpg Tukkien_ajoa_009.JPG rattoria_007.jpg ruisku2Bmuut_013.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:nh_ts100_ja_4_siipinen_agrolux.jpg
Albumin nimi:Julmuri / Traktorit ja koneet
Arvo (1 ääntä):44444
Kuvaajan nimi:Julmuri
Tiedostokoko:270 kt
Lisätty galleriaan:%29.%09.%2012
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:2980 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=50138
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 4 4:n joukosta
Sivu: 1

3070 E   [%29.%09.%2012 kla2012 %19:%syyskuu]
Mistä päin, voisit lisätä kuvatietoihin. Mikä toi kortonki on tuossa tankin täyttöaukon päällä??
Julmuri   [%29.%09.%2012 kla2012 %19:%syyskuu]
pudasjärveltä, tankinkorkin päällä on kumikintas kun korkki vähä rikki Nauru
Taavettimies   [%30.%09.%2012 ksu2012 %10:%syyskuu]
Nii nii. Meillä ollu tapana Taavetti tankatessa, jotta minä tai säukko unohetaan korkkia lokarin päälle ja sitten ajoa vaan:D. Neljä uutta korkkia vissiin ostettu:DD
Sontakuski   [%30.%09.%2012 ksu2012 %13:%syyskuu]
Itekki alottelin kyntöjä eilen illalla, yhellä vanhalla sarkaoja pellolla meinas olla ongelmia menohalujen kanssa, onneks oli iso raktori ja vienet vältit nii onnistu märässä kyntäminen, menee ens kesänä ojat uusiks.

Kommentti 1 - 4 4:n joukosta
Sivu: 1