Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
uus tm 155 tuli ja 8340 meni

uus tm 155 tuli ja 8340 meni

fiatagri 1180 dt. 4.JPG HPIM0813.JPG jd 6320. 6.JPG pontikka.JPG DSC00341.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 8 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:uus_tm_2.jpg
Albumin nimi:mit? t?h?n ny pist? / Traktorit ja koneet
Arvo (8 ääntä):22222
Kuvaajan nimi:mitä tähän ny pistääs
Tiedostokoko:82 kt
Lisätty galleriaan:%21.%01.%2006
Tarkkuus:950 x 712 pikseliä
Katseltu:3774 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=8745
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 14 14:n joukosta
Sivu: 1

jubaju   [%21.%01.%2006 kla2006 %19:%tammikuu]
etunostolaite mallia tein itse ja s__stin....
mit_ t_h_n ny pist_   [%21.%01.%2006 kla2006 %19:%tammikuu]
joo niin on mutta ompa se jo reilut kymmenen vuotta ajanu asiansa Vink
holland L95   [%21.%01.%2006 kla2006 %20:%tammikuu]
hieno kone Huuto
Hunteri   [%21.%01.%2006 kla2006 %22:%tammikuu]
paljoko on mittaris tuntia_
Turvekeisari   [%21.%01.%2006 kla2006 %23:%tammikuu]
Taitaa olla 0 tuntia jos on kerta uus!
THT   [%21.%01.%2006 kla2006 %23:%tammikuu]
no lie tuolla nyt jo v_h_n ajettu Yllättynyt
Turvekeisari   [%21.%01.%2006 kla2006 %23:%tammikuu]
Nu juuh mutta tuski si_ kovin paljoo on Pyörivät silmät
viltsu155   [%21.%01.%2006 kla2006 %23:%tammikuu]
on siin_ vaan poijjaat asiallinen kone!! Cool mut oiskait tuon etu nostolaitteen voinu maalata..
Turvekeisari   [%21.%01.%2006 kla2006 %23:%tammikuu]
Kerranki oon viltsun kas samaa mielt_ Erittäin iloinen K_hee on kone mutta etunostostolaitteen ko maalais nii ois hyv_ Cool
THT   [%22.%01.%2006 ksu2006 %00:%tammikuu]
oonkos niin v_itt_ny Pyörivät silmät
Tempputeija   [%22.%01.%2006 ksu2006 %00:%tammikuu]
Mik_ vehe on 8340_
Turvekeisari   [%22.%01.%2006 ksu2006 %00:%tammikuu]
Eik_h_n se oo foorti/nh
Pyörivät silmät
NH   [%22.%01.%2006 ksu2006 %00:%tammikuu]
Foortti Huuto
mit_ t_h_n ny pist_   [%22.%01.%2006 ksu2006 %00:%tammikuu]
t_ys foottihan se oli mutta jo nyyhkyn tarroolla,,ohan siel_ jo tunti mittaris ja kyll_ tuon nostolaitteen olis voinu maalata mutta ty_nantajan kone Pyörivät silmät

Kommentti 1 - 14 14:n joukosta
Sivu: 1