Galleria > Yleinen > Metsäkoneet

Prosilva 810 teloilla

Pehmeille maille varmaan ihan pätevä kone.

SP_A0445.jpg SP_A0451.jpg Prosilva.jpg uuvet_026.jpg jopen_kuvat_044_(855_x_641).jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Prosilva.jpg
Albumin nimi:tw-30 / Metsäkoneet
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:prosilva / 810 / metko
Kuvaajan nimi:tw-30
Kuva otettu pvm:Metkosta 2008
Paikkakunta:Jämsänkoski
Tiedostokoko:102 kt
Lisätty galleriaan:24.04.2009
Tarkkuus:600 x 450 pikseliä
Katseltu:7474 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=34841
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 15 - 34 34:n joukosta
Sivu: 1 - 2

oppipoika   [25.04.2009 klo 20:38]
Oliko? Kuinka paljon ne kaikki lehtijutut yms. olis maksanut mitä siitä tehtiin?
tw-30   [25.04.2009 klo 20:39]
ei nuokaan telat ollu kovin halvat, mutta jalat varmaan vielä kalliimmat. on siihen kyllä uhrattu kalliita insinööritunteja jos vain mainosta.
oppipoika   [25.04.2009 klo 20:41]
Nuohan on ihan normaali telasto mitä on muissakin koneissa. Ei mitenkään älyttömän kalliita. Ihmettelin ensimmäistä telakonetta kun se ajettiin ekaa kertaa ulos hallista.
tumex   [25.04.2009 klo 20:42]
niin, onhan niissä jaloissa paljon enemmän kaikkee, mitä näis telois. ja entä sitten varaosat niihin jalkoihin.
konemies92   [26.04.2009 klo 10:41]
vaan millä tommosen kävelevän moton saa ylös jos se uppoaa suohon
tumex   [26.04.2009 klo 12:57]
helikopterilla Vink Nauru
Motokuski   [26.04.2009 klo 19:10]
larvanto   [26.04.2009 klo 19:35]
Se kävelevä kone oli merkiltään muistaakseni PLUSTECH. Oli joskus juliste seinällä. Oli vissiin vähä vikaherkät ne jalat.
mielipuoli   [26.04.2009 klo 23:09]
juttelin kerran yhen timberin suunnittelijan kans ja kyselin tuosta kävelevästä koneesta niin sano että ongelma on se että nuita jalkoja on vaikea saada kestäviksi koska niissä tarvitaan niin älyttömänä elektroniikkaa ja toiseksi liikkuvia osia paljon. kysely on ollut kuulemma kovaa ympäri maailman. elokuviin ja jostakin olivat kyselleet ihan sota hommiin tuota vehettä. eiköhän tuo ihan sen takia ole tehty että pystyttiin todistaan että on mahdollista tehdä kävelevä kone.
MB TRAC   [27.04.2009 klo 16:29]
Tartossa oli ihan samanlainen kone lauantaina lavetin päällä.
tumex   [27.04.2009 klo 22:43]
Perkule kun olis johki elokuvaa pistäneet sen kävelemään.. hyvää mainosta suomelle Vink
larvanto   [27.04.2009 klo 23:37]
Nyt se on myöhästä tumpata elokuvaan, suomen mainostuksen kannalta ku siinä lukis kylessä John deere!
tumex   [27.04.2009 klo 23:57]
näinpä se on, nykyään. olis timberi pysyny omana ihtenään edes
pk   [28.04.2009 klo 15:19]
Timberin kävelevissä koneissa se jalkojen automatiikka oli vissiin siihen aikaan ainutlaatuista pioneeritekniikkaa koko tekniikan saralla.
VALTRA M150   [28.04.2009 klo 16:30]
toi kävelevä moto näytti ihan jättiläis hämähäkiltä Erittäin iloinen
tw-30   [28.04.2009 klo 20:22]
oppipoika: 40000 eroa pyöräversioon. aika paljolta tuntuu aluksi, mutta kai sen kestää jos hakkuukausi jatkuu.
oppipoika   [28.04.2009 klo 20:56]
rw-30: onhan se paljon, tai mihin sen suhteuttaa. Motoon hyvät kantavat telat ja ketjut niin ero on aika pieni Kysymys Jos saadaan vuoteen kuukausi, kaksi lisää hakkuuaikaa niin kohtuu nopeasti maksaa itsensä takaisin. Mutta se kuka ostaa tuollaisen ei pääse hakkaan muuta kuin soita ja muita pehmeitä paikkoja.
t-100   [28.05.2009 klo 21:39]
ja niistähän niitä motteja ruukaa kertyä Häiritsevä ja varmasti hinnassa huomioitu Nauru
kubota b6000   [09.02.2010 klo 13:59]
ei vrmaanka simmone kävelevä moto jää ihan joka paikkaan kiinni Idea motokuski hyvä video toi minkä sä laitoit
Ponssemiesfin   [21.01.2012 klo 23:04]
Moottorikelkka Erittäin iloinen

Kommentti 15 - 34 34:n joukosta
Sivu: 1 - 2