Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto
volvo a25
jolly jumbberi
Avainsanat: catintelat volvo a25

volvo a25

jolly jumbberi

P7200124.JPG volvo_70e.JPG Kuva_454.jpg Kuva_452.jpg 084.jpg
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva_454.jpg
Albumin nimi:catintelat / Kaivurit, maansiirto
Avainsanat:catintelat / volvo / a25
Kuvaajan nimi:catintelat
Kuva otettu pvm:19.7.07
Paikkakunta:toijala
Tiedostokoko:187 kt
Lisätty galleriaan:%21.%07.%2007
Tarkkuus:584 x 438 pikseliä
Katseltu:4578 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=20242
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 3 - 22 22:n joukosta
Sivu: 1 - 2

catintelat   [%21.%07.%2007 kla2007 %21:%heinäkuu]
harmi vaan kun nää rekisterissä olevat on katoava luonnonvara ja uusia ei saa enää rekisteriin Suru eikä myöskään näitä vanhoja :-_
ZETOR8045   [%22.%07.%2007 ksu2007 %01:%heinäkuu]
ja yli 20000h ajetuissakin on hintaa ihan törkeesti :-_ Nolo ennemmin ostaa traktorin ja kärryt ja tyytyy niihin jos ei jokapäivä tartte louhosta ajaa Häiritsevä
kavahöylä   [%22.%07.%2007 ksu2007 %10:%heinäkuu]
eihän 20 000h oo volvolle viel mittää, vaihteistorempan tekee reilussa kympissä, koneella ajaa 50 000 heleposti, kuha huoltaa. olihan yhdellä sahallakin vaihtunut volvon 120 uuteen, vaihtoon lähtiessä mittaris melke 80 000h, ilman remonttia. kone ja kuljetuspörssis lueskelin.
catintelat   [%22.%07.%2007 ksu2007 %10:%heinäkuu]
elä puhu kavahöylä vhittu phaskaa ite tiedän tapauksen ja remonttia kyseiseen volvoon on tehty enemmän kun laki sallii
kavahöylä   [%22.%07.%2007 ksu2007 %11:%heinäkuu]
siihen luottaa, mitä lehti sanoo, ja onhan se selvä, ettei kone kulu tasasella asvalttikentällä. ei se oo mikhän pillari Vink
catintelat   [%22.%07.%2007 ksu2007 %13:%heinäkuu]
juu mutta olipa mikä tahansa kenttä niin volvoon vaihdetaan 8000h välein turpo 20000h välein koneremontti ja uus vaihelaatikkoja siihen ei auta vaikka ois lentokenttä missä ajetaan Häiritsevä ja sitä juttua oli kaunisteltu aika paljon siinä lehessä.
H_yl   [%22.%07.%2007 ksu2007 %13:%heinäkuu]
minä en haluais ainakaan ajaa volvolla jonka koneella on ajettu yli 15000 h (nykyään joskus joutuu...)
Cattimies   [%22.%07.%2007 ksu2007 %14:%heinäkuu]
kyllähän volvon moottori kestää, edellisessä ookkerissa oli tunteja noin 26000+ ilman koneremonttia ja eikä juuri syönyt öljyä, öljyt tietysti aina vaihdettu sen 250 tunnin välein
H_yl   [%22.%07.%2007 ksu2007 %16:%heinäkuu]
kestää kasassa, mutta mehut on lähteneet aika tehokkaasti siinä 10000 h jälkeen...
nine   [%22.%07.%2007 ksu2007 %20:%heinäkuu]
murskissa harvinaista jos penta kestää yli 10000h, tosin tahtoo olla hieman alimitotettuja moottoreita. pillarin motit kestää paljon paremmin, parhailla murskuteltu yli 30000h.
catintelat   [%22.%07.%2007 ksu2007 %23:%heinäkuu]
taas nine puhuu Nauru vhittu pillari sitä pillari tätä. tulee ainaki aika selvästi merkkiuskollisuus selville noista ninen sanoista Vink
Cattimies   [%22.%07.%2007 ksu2007 %23:%heinäkuu]
toinen äärilaita tää viltsu155, volvot sitä, volvot tätä..
nine   [%23.%07.%2007 kma2007 %09:%heinäkuu]
se on vaan tosi asia, ei metso käytä murskissa enään ollenkaan pentaa. tosin penta on paljon huoltoystävällisempi motti. en oo merkki uskollinen, meidän uus 972H on kyllä yks romu ja wihuri kusee koko ajan pahemmin. ei hyvää ole tehtykkään. kyllä pentat maansiirtokoneissa hyvin kestää, sedällä 87 ja 91 ookkerit eikä oo kummastakaan tarvinnu käyttää mottia vielä auki ja vara-osia kyllä löytyy tosin kuin pillareihin ei taho löytyä kun belgiasta. saa nähä miten alkaa nämä pillarin C-mallin pumppusuutin moottorit kestämään pölyssä ja paskassa.
Valtra 8050 Mega   [%23.%07.%2007 kma2007 %19:%heinäkuu]
Mikäs lavetti toi on..
Katti   [%23.%07.%2007 kma2007 %19:%heinäkuu]
millon näitten rekisteröinti lopetettiin :_:
catintelat   [%23.%07.%2007 kma2007 %20:%heinäkuu]
valtra8050 mega: siimettihän se Vink katti: eipä siittä kauan ole ku eduskunnassa keksivät et enää ei rekisteröidä uusia/vanhoja dumppereita :-_ mut ne jotka on rekisterissä nii ne saa olla ja pysyy Vink
TKH   [%23.%07.%2007 kma2007 %21:%heinäkuu]
Volvolta ei löytynyt sopivia uusien päästömääräysten koneita murskiin,siksi catti on nykyinen kone(ja 95:ssä cummins).Lisäksi huolto maailmalla parempi.Laadusta en sano mitään muuta kuin että "iso maa;isot toleranssit" Pyörivät silmät
nine   [%27.%07.%2007 kpe2007 %20:%heinäkuu]
onhan se kyllä tuokin. itellä ei oo tuosta cumminsista muuta kokemusta kun isoissa agrekaateissa vaan. toivottavasti muualla maailmalla on catilla parempi huolto kun suomessa!Erittäin iloinen
Juuso94   [%08.%01.%2008 kti2008 %15:%tammikuu]
catintelat ootko ihan toijalalainen :_: ja mis oot töissä
aina valmet   [%18.%12.%2008 kto2008 %10:%joulukuu]
no joo ei se volvokaa mikää ikuunen kone oo.. itte ajan Volvon Dumpperia töikseni ja voin sanoa että kun mittaris on 30000h niin ei konees oo enää mitää alkuperäistä osaa tallella. nykyynen kone on 14000h ajettu ja laatikko just vaihdettu yms.. A malli oli eka jolla ajoin ja nyt on C malli käytös mutta itte tykkään jotta A malli oli parempi(voimmakkaampi) meniä. D malli on jo oma lukunsa.. nyt puhun 30 sarjan koneista. Hymy nämä kuvan 25:set on aiva hirvittäviä vehkeitä. Pyörivät silmät

Kommentti 3 - 22 22:n joukosta
Sivu: 1 - 2