Galleria > Erikoiset > Haaverit
JD 6620 ja livakka
Sinne istu
Avainsanat: jontikka

JD 6620 ja livakka

Sinne istu

DSC01538.JPG DSC01531.JPG hölönpölöä_008.jpg Kuva072~0.jpg Kuva073~0.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.8/5 5 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:hölönpölöä_008.jpg
Albumin nimi:matzon / Haaverit
Arvo (5 ääntä):33333
Avainsanat:jontikka
Kuvaajan nimi:matzon
Kuva otettu pvm:pellolla
Paikkakunta:lpr
Tiedostokoko:46 kt
Lisätty galleriaan:%06.%10.%2007
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:15406 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=21800
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 18 - 37 37:n joukosta
Sivu: 1 - 2

Julle   [%07.%10.%2007 ksu2007 %21:%lokakuu]
aijaa, mä muistelin et se olis tullu jo vuotta aikasemmi Erittäin iloinen Hieno on kyllä toi nimi mut käytännössä aivan hirveä Erittäin iloinen Onneks keksivät "haitekin" ni oli vähän pehmeempää se pikavaihteen käyttö. Tosin nää ykkösversio haitekit oli silti aika nykijöitä joka lähtöö. Pyörivät silmät
Casappa   [%08.%10.%2007 kma2007 %11:%lokakuu]
Eikös ne kehunu jokuaika site että valmetin saa yhdellä vaihdekepillä, no jontikassa se on ollu jo maailman sivu Cool
valtra t190   [%08.%10.%2007 kma2007 %16:%lokakuu]
Mökkiläinen:Eiks töissä yleensä oo jotain perässä_ Eli sillo paino jakauma on persiistä. Mutta tää jääköö tähän, ymmärtää ketkä on esim nevalla koneita nähny että kummassa päässä sitä painoo pitää olla
Wallu kuski   [%08.%10.%2007 kma2007 %16:%lokakuu]
se on totta että jontikassa on perse tosi raskas ja kun se koukkukin on prkl matalalla Hullu mutta takapainosta on hyötyä ek käytössä ja raskaan kärryn vedossa kestävällä alustalla tieteki vähä eri asia märällä pellolla Pyörivät silmät
SisuDiesel   [%08.%10.%2007 kma2007 %16:%lokakuu]
Eikös se joku tuossa aikasemmin sanonu että miksi vaihtaa hyvää_ Onhan se valmetin oma nappivaihde jo suunnittelussa .
Wallu kuski   [%08.%10.%2007 kma2007 %17:%lokakuu]
mikä nappivaihe :_:
Julle   [%08.%10.%2007 kma2007 %18:%lokakuu]
valtra: käys kattoo nevalla mis sitä painoo pitäs olla Erittäin iloinen
Casappa   [%08.%10.%2007 kma2007 %19:%lokakuu]
Niin ja peruuttelussa on aina joskus aikapaljon hyötyä kun vetokoukku on melko takana ja silloin tällöin myös eteenpäin mentäessä, pääsee menemään enempi linkkuun Pyörivät silmät
matzon   [%08.%10.%2007 kma2007 %22:%lokakuu]
Eipä tuo nyt syvässäkään ole, mutta pidot loppu. Jos kärrissä ois jonkunlaine veto ni varmasti pääsis syvemmälle kiinni.
Casappa   [%09.%10.%2007 kti2007 %15:%lokakuu]
Tuliko mieleen että vois koittaa pakkia veto päällä ja veto vasta sitten päälle kun ei tarvii mennä enää eteenpäin ja se ei tarkota sitä että ensin ruovitetaan raktori akseleitamyöten kuraan. No se on kyllä totta että jos ajaa veto päällä niin kauan kuin vähänkin menee niin voi olla aikamoisen varma että on kiinni ja syvällä Järkyttynyt
Jasu   [%09.%10.%2007 kti2007 %16:%lokakuu]
Eikös matzon justihi tuas erellä sanonu jotta JOS kärrys olis veto nii.. Pyörivät silmät
Casappa   [%09.%10.%2007 kti2007 %17:%lokakuu]
En tarkottanu että lykättäs se kärry vedolla sinne kuraläpeen vaan sieltä pois päin. Sama juttu noiden perälukkojen kanssa että sitten vasta kun ei enempää mene. Metsäkärryjen kanssa kylläkin hieman toisin kun mettässä ei aina ole mahdollisuuksia ja toisaalta ei pidäkkään peruutella ainakaan pidempiä matkoja. Järkyttynyt
ZETOR8045   [%09.%10.%2007 kti2007 %18:%lokakuu]
ite tykkään ku rattorissa on koukku takana niin on ketterä Vink
Casappa   [%09.%10.%2007 kti2007 %19:%lokakuu]
Olen aivan samaa mieltä Cool
heinähattu   [%09.%10.%2007 kti2007 %21:%lokakuu]
sisudiesel: oon kans kuullu et valmettiin pitäs tulla vuojen sissää joku portaaton laatikko
valtra t190   [%09.%10.%2007 kti2007 %22:%lokakuu]
Hyde "vedosta" mahtaa mahtava apu olla.. Vai Jokos siihe jonnimönttiin saa ajovoa_ Nauru Nauru Pyörivät silmät
Jii   [%09.%10.%2007 kti2007 %22:%lokakuu]
Levitys hydrauliikalla ja veto ulosotolla. Onhan mm. Matti-kärryjä tällaisia. Eihän se ihmeitä vaadi että kärryssä veto mutta painaa ja maksaa. Onko järkeä muutenkaan,ellei pelto kanna,sinne ei ole asiaa niillä painoilla/rengastuksella. Tänä syksynä ei ole asiaa oikeen minnekään millään kärryllä ellei halua liiskata maanmatosia.
Fastford89   [%11.%10.%2007 kto2007 %18:%lokakuu]
Uunot hei! Kone-viestissä missä oli n-sarjan advancea testattu. Niin oli maininta Valtraa olisi saatavan 2008-vuonna portaattoman vaihteistolla varustettuna . Valtra kyllä ruvennut kovat piipussa paukuttamaan, kun tehdään itse parempi tai halvempi kuin täydellisyyttä hipovan ventin aski ei kelpaa . Tai sitten agco on ottanut vw-konsernilta mallia ja testaavat eka halpismerkeissä skooda,seat,vw uutuuksien kestävyyttä ja toimivuutta. Minut kyllä voidaan tuomita pyhäin häväistyksestä kun jontikan kuvan alle jostain tusina Valtrasta kirjoittelen. Hyi hyi
Wallu kuski   [%13.%10.%2007 kla2007 %22:%lokakuu]
aivan laittasivat vaan sen "täydellisen" ventin lootan valluun Vink ja se on kyllä mukava ku on koukka takana niin on ketterä hyvä esim. JD Cool
newhollan t7030   [%11.%07.%2009 kla2009 %21:%heinäkuu]
meil on samanlainen kärry mutta siinä on lokarit ja pamecon pumppu kuormain.

Kommentti 18 - 37 37:n joukosta
Sivu: 1 - 2