Galleria > Yleinen > Turvekoneet
Puukot lavalla
Lähdössä Huittisiin, 
Avainsanat: puukot

Puukot lavalla

Lähdössä Huittisiin,

Kuva013~6.jpg Kuva011~13.jpg 30042007.jpg 27082007(001).jpg 25052007(002).jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:30042007.jpg
Albumin nimi:Rebo / Turvekoneet
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:puukot
Kuvaajan nimi:Rebo
Kuva otettu pvm:Arkkuinsuo, huhtikuu -07
Paikkakunta:Punkalaidun
Tiedostokoko:322 kt
Lisätty galleriaan:%30.%08.%2007
Tarkkuus:1700 x 1275 pikseliä
Katseltu:8236 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=21124
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 3 - 22 22:n joukosta
Sivu: 1 - 2

Cattimies   [%30.%08.%2007 kto2007 %21:%elokuu]
meinaatko ettei oo kaksoiskäyttöön rekisteröity
jupezku   [%30.%08.%2007 kto2007 %21:%elokuu]
Mulle ainakin on opettettu, että jos rekisteriotteessa lukee erikoiskuljetus pv, niin sillä viedään kappaletavaraa. Oli sitten kaivuri tai tulitikkuaski. Ja lisäksi lp:n pojat oli sitä mieltä, ettei 250 leveää poravaunua ei saa viedä 270 leveällä lavetilla. Niin miksi saisi viedä 2kpl 1,5m leveitä laahoja_ Järkyttynyt Villi veikkaus, että toikin vanhus on vähintään 2,8 leveä.
Julle   [%30.%08.%2007 kto2007 %21:%elokuu]
jos tää ei ookkaa erikoiskuljetus pv..
jupezku   [%30.%08.%2007 kto2007 %21:%elokuu]
Tosi harvassa on 250 leveät ppv kehtolavetit, enkä usko että toikaan on.
catintelat   [%30.%08.%2007 kto2007 %22:%elokuu]
taitaa jupezku tietää siittä kartin ja polizain välisestä selkkauksesta kun noin sanoit poravaunun kuskaamisesta Järkyttynyt Erittäin iloinen
jupezku   [%30.%08.%2007 kto2007 %22:%elokuu]
Ihan omakohtaista kokemustakin on.
catintelat   [%30.%08.%2007 kto2007 %22:%elokuu]
kuulikkos siittä tamrocin järjestämästä näytöksestä poliisille tampeerella
jupezku   [%30.%08.%2007 kto2007 %22:%elokuu]
Enpä ole kuulut, mitäs siellä_
Rebo   [%31.%08.%2007 kpe2007 %00:%elokuu]
Turvekeisari: -06 lantikan 17" vanteet renkaat tais olla 265, työnantajan auto, niinku toi avolava mitsuki millä minä ajan.
hitachi   [%31.%08.%2007 kpe2007 %07:%elokuu]
onkos veturina sr_
Rebo   [%31.%08.%2007 kpe2007 %15:%elokuu]
4 akselinen 143H scania. Karenin auto, hän itse myös kuvassa nojaa lavettiin.
wagner   [%31.%08.%2007 kpe2007 %17:%elokuu]
taisi tämä auto hakea kesällä okssuolta vanhan hihnan mäkeen
kyrpäjyrä   [%31.%08.%2007 kpe2007 %20:%elokuu]
Niin haki juu.Oikein on komia hihna...stenan romulavalle meinaan!
ajoneuvon kuljettaja   [%31.%08.%2007 kpe2007 %21:%elokuu]
niinhän se menee, että pykälän mukaan et saa kuljettaa jo valmiiksi leveällä (vaikka nyt 2.8m) lavetilla esim 2.5m leveää kuormaa, koska se voidaan hoitaa ns. normaalilla kalustolla. paljonhan sitä kyllä tehdään laittomasti, että eipä siinä. pykäläviidakko on ihmeellinen, olikohan se kuormatilojen kaventaminenkaan kovin loppuun asti harkittu idea.. Pyörivät silmät
raven   [%01.%09.%2007 kla2007 %08:%syyskuu]
jos tarkoitat sitä kuormaautojen kavennushöyläystä, niin eikös siinä suomalaiset saa onnitella va iha va itteensä_ Meinaan se säädöshän on ties kuinka vanha, pitkä siirtymäaika ja suomipojat sitä va osteli leveitä autoja ja sitte lisäaikaa olis saanu anomalla, ja siitä sitte porataan niinku olis jonku muun syy ku ittensä..
TS-86   [%01.%09.%2007 kla2007 %11:%syyskuu]
Kaikki olis aivan toisin jos kekkonen olis vielä presidentti Hymy Ja suomalaisten rekkojen kavennushan johtuu EU:n kilpailu lainsäädännöstä (ei maantieturvallisuudesta..). sinänsä outoo ku koko unioni perustuu vapaaseen kilpailuun ja toisekseen REILU PELI ON PERSEESTÄ jonka kyllä EU sirkuksen tirehtööritki kyllä tietää
jupezku   [%01.%09.%2007 kla2007 %11:%syyskuu]
No eiköhän kohta kielletä sitten 2525 täysperät ja sellaisetkin, hurjan epäreiluu, kun muualla vain puolikkailla ja tumpeilla päästellään!
TS-86   [%01.%09.%2007 kla2007 %11:%syyskuu]
Varmaan..
vin   [%07.%11.%2007 kke2007 %10:%marraskuu]
järjen köyhää se kaventaminen. 2,5cm joutu kaventamaan turve konttia sisä puolelta ja vaan toisesta reunasta kun laitoin vanhan kontin uuden auton päälle Neutraali
TS-86   [%07.%11.%2007 kke2007 %10:%marraskuu]
Joo turvekonttien kaventamisessa ei myös ole mitään järkeä.. Vaneria vaan seinään ja merkinnät ulkopuolelle kavennuksesta.. ja Toisaalla taistellaan päästökaupasta, samoilla päästöillä kulkis enemmän tavaraa ilman naurettavia kavennuksia

Kommentti 3 - 22 22:n joukosta
Sivu: 1 - 2