Galleria > Yleinen > Turvekoneet
8950   tapista mitattu 299hp
voimaa löytyy tarvittaessa, ojan vetoon tässä jo valmistauduttu
-06 viimisiä ajoja

8950 tapista mitattu 299hp

voimaa löytyy tarvittaessa, ojan vetoon tässä jo valmistauduttu
-06 viimisiä ajoja

volvo.jpg Kuva004~1.jpg voimakone1.jpg T170jahollanti.jpg neva--.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.6/5 7 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:voimakone1.jpg
Albumin nimi:koukkula / Turvekoneet
Arvo (7 ääntä):44444
Kuvaajan nimi:koukkula
Kuva otettu pvm:näätäaapa
Paikkakunta:ranua
Tiedostokoko:116 kt
Lisätty galleriaan:%17.%02.%2007
Tarkkuus:1224 x 918 pikseliä
Katseltu:9612 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17354
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 36 - 55 55:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

mika3   [%18.%02.%2007 ksu2007 %22:%helmikuu]
eihän se ännä sen enempää hukkaa kun muutkaan karvahöylä. valtran maskissa olevat numerot kertoo aika lähelle ne oikeet din hevoset. eli 127hv tapista 141hv traktorilla on ihan normaali tulos. eiköhän se ole niin päin että valmetin voimansiirto siellä parhaimmistossa hyötysuhteeltaan. mutta yleisesti ottaen asia on niin että mitä vähemmän niitä pakkoja siellä öljyssä pyörii niin sitä paremmin tehoa. jii, se antin 8950 ei ollut mitenkään "viimisilleen viritetty" olishan siinäkin ollu varaa kiristää. 500hv lähtee tuolla vakio pumpulla, siihen pitää jo tosin käyttää riisseli huollos, mutta elementit,ym pysyy vakiona.
kavahöylä   [%19.%02.%2007 kma2007 %08:%helmikuu]
tarkoitin nyt lähinnä sitä, että harva immeinen, joka ostaa vaan koneen ajotuntumalta, ja paperihevosilta, arvaa että kone hukkaa matkalla noinkin paljon. en tiiä tajusikko nytkään mitä meinasin, mutta ainakin yritin Häiritsevä Onhan niitä vähemmänkin hukkaavia koneita olemassa Vink
mika3   [%19.%02.%2007 kma2007 %15:%helmikuu]
ihmeen hyvin jiin deutsista tullu vakiona. uusimmassa profissa deutsin 150. sen perästä mittasivat 103kw.
DF DX 4.70   [%20.%02.%2007 kti2007 %10:%helmikuu]
nii sehän on 140 pollee et onko se sitte ihan normi tehohävikki :_: :_: uusien ja vanhojen koneitten tehot ei oo kovin vertailukelposia.... vanhoissa vetureissa aika paljo enemmän pirteyttä ja potkua ku uusissa Cool
Jii   [%20.%02.%2007 kti2007 %11:%helmikuu]
Eipä tuo niin laiskalta tuntunu vakiotällissäkään,muuttu tosin melkoisesti ohjelmoinnilla. Nyt tehot riittää soppelisti. Kaverin deutsi mittaamatta,on ja taitaa pysyäkin vakiotällissä. Ois mielenkiintoista "parivertailua" samanlaisista koneista,onko säädöt just samat tehtaalta tullessa. Kuulemma ei välttämättä,lainkaan Pyörivät silmät DF DX,normihävikki enemmän eli koneessa vakionakin enemmän kuin luvatut 149hv.
Wallu kuski   [%20.%02.%2007 kti2007 %18:%helmikuu]
6400 vallu vm.01 on laiskempi kuin 6300 vm.93 ootteko huomannu :_: :roll:vaikka pitäs olla paljo enämpi polleja 6400 Pyörivät silmät
deutz-fahr   [%21.%02.%2007 kke2007 %12:%helmikuu]
jii:kauppias sano että koneitten välinen tehoero voi olla jopa +-5% se on melko paljon ja se on todettu käytännössä esim jos otetaan 130 heppanen toisessa voi olla vaan 123.5 ja toisessa136.5 pollee on se melko suuri ero ja sen kyllä huomaa pers tuntumallakin!!!
mika3   [%21.%02.%2007 kke2007 %13:%helmikuu]
tehopenkkien tuloksiakin pikkusen paha Sokeesti" tuijjottaa. suuntaa- antavia kylläkin. esimerkiksi kostealla ja viileällä kelillä saa ihan eri tuloksen kun +25c helteellä. -15c pakkasessa tehoa löytyy etenkin jos kone ruuvattu ja ilman cooleria/jopa ahdinta. penkissäkin saattaa olla se 5% heitto helposti. aina voi spekuloida Hymy
Jii   [%21.%02.%2007 kke2007 %14:%helmikuu]
Jep,oma mitattiin vakiotällissä talvella ja ruuvauksen jälkeen keväällä. Penkin hoitaja tuumas että talvikelillä ois menny kaksataa heppaa rikki kun nyt jäi alle. Vain samalla kelillä,samalla penkillä ja samalla ulosoton nopeudella olevat tulokset vertailukelpoisia kaikin puolin,koneissa sitten eroja viskon ym. suhteen mutta ne pelissä muutenkin. Penkkien erot suuriakin,tarkoitus että saisi "kunnon" penkistä paperin vääntökäyrineen. 130-170hv ollu kuulemma 140 deutseissa vakiona,ei ihme jos kokemukset ristiriitaisia eri käyttäjillä eri koneista:roll:
deutz-fahr   [%21.%02.%2007 kke2007 %17:%helmikuu]
no se oli kyllä yllätys ihan perstuntumalla kun tota 105 vaihdettiin uudempaan ja uuvessa pitäs olla 5pollee enemmän.
Dt Racing   [%16.%04.%2007 kma2007 %14:%huhtikuu]
kyl tolla kelepaa hihnaa vetää Nauru
_T170_   [%07.%08.%2007 kti2007 %16:%elokuu]
hyvinkö vaan kestää etunapa_
H_yl   [%07.%08.%2007 kti2007 %17:%elokuu]
eiköhän se kestä, "olkatapin" laakereita kun vain muistaa vaihdella säännöllisesti Vink
koukkula   [%18.%08.%2007 kla2007 %22:%elokuu]
danan etuakseli, ei oo taijettu laakereita vaihella!
Jonesi   [%22.%10.%2007 kma2007 %17:%lokakuu]
DEERE SE OLLA PITÄÄ POJAT Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
kyrpäjyrä   [%23.%10.%2007 kti2007 %21:%lokakuu]
Vois Jonesilla olla tippa herkässä JOS PÄÄSIS ton kyytiin...
ERTSU   [%24.%10.%2007 kke2007 %18:%lokakuu]
On siinä takaakseli valamöntissä lujilla ja vanne... eiku kääntöjarrua vaan saran päässä Nauru
Jonesi   [%25.%10.%2007 kto2007 %22:%lokakuu]
Tuohan on pieni Vehje Jenkkeissä on yli 350,Hv.Jos olete lukenneet tractorpoweria
H_yl   [%26.%10.%2007 kpe2007 %11:%lokakuu]
vehje on yli 27" eikä siinä ole hevosvoimia...
Maruko   [%27.%10.%2007 kla2007 %20:%lokakuu]
Tuuskin jenkeissä otetaan noin "pienestä" koneesta tollasia tehoja. Pikkasen pitäs laittaa sementtiä renkaisiin, että vois vetää sitä 28metristä kultivaattoria..

Kommentti 36 - 55 55:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3