Galleria > Yleinen > Turvekoneet
Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

110/90 Turbo

*minipuller*

DSC00019.JPG 8450~0.jpg fiiu.jpg Kuva(353).jpg pieleenman.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.3/5 12 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fiiu.jpg
Albumin nimi:[Legenda] / Turvekoneet
Arvo (12 ääntä):22222
Avainsanat:110/90 / turbo
Kuvaajan nimi:[Legenda]
Kuva otettu pvm:kesä 2006
Paikkakunta:Kauhajoki
Tiedostokoko:72 kt
Lisätty galleriaan:16.11.2006
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:6531 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15543
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 12 - 31 31:n joukosta
Sivu: 1 - 2

kavahöylä   [17.11.2006 klo 21:33]
nii-i, nää on niitä heikkokytkimisiä nää uuremmat :-_ ei tuohon tuntimäärään saisi vielä vioista olla tietoakaan. johtuukohan se tosta väristä_ Pyörivät silmät
Valmettimies   [17.11.2006 klo 22:38]
Varmaan sinisten kytkinet on huonoja Ford 4600 kestää keskimäärin 1000h neljäs kytkin ja 4000h ajettu. Itku Eks noihin saa 180:pin kytkimen Pyörivät silmät
jkk   [18.11.2006 klo 08:49]
kyllä sinisten kytkimet kestää, ford 6810 ajettu 9500 tuntia samalla kytkimellä ja meno jatkuu vieläki Cool
mika3   [18.11.2006 klo 08:55]
noh, meillä meni 95 vuoden 110:stä eka kytkin 900h:ssa. sen jälkeen meni muistaakseni 2 kytkintä ennenku vajaa 7000h mittarissa lähti kiertoon. tosin kyllä sitä kytkintä polettiinkin (ek ja paalaus) sama kytkin noissa on ku vanhemmissakin. ps. 8400:ssa alkuperänen keraaminenkytkin ja 12500h ajettu Vink kait sillä 15000h asti pääsee Hymy
Turvekeisari   [18.11.2006 klo 09:42]
T160, 1500h kytkin :-_ Jokku kestää jokku ei
mika3   [18.11.2006 klo 09:45]
valmeteissahan on paljo "turvekytkimiä" eli asetelmajumittuu/jää kantamaan kun turvepölyä pääsee kytkimeen ja levy alkaa luistamaan. pitäs puhaltaa tosi usein, eikä sekään välttämättä auta.
Turvekeisari   [18.11.2006 klo 09:52]
Joku vaahtomuovi sauma siitä oli revenny, 8mm rako oli tullu saumaa
H_yl   [18.11.2006 klo 10:03]
jep, 2 kertaa oli tänäkin kesänä katkaistavana 8400 sen turvepölyn takia Hullu uudemmis se kytkin on vissiin jo osattu suunnitella niin, ettei se pöly jää sinne paineasetelmaan...
yleiskoneenkuljettaja   [18.11.2006 klo 19:40]
eiku uuremmis se on semmonen että sen saa puhallettua poijes sieltä. Ainaki tutulla on niin. Kyllä Laineksellaki lykättiin karheejaa alkukesä 110-90 llä meni välillä poikki päin kentällä karhetta vasten Cool meni ku ajokoira perä sivulla Nauru
H_yl   [18.11.2006 klo 20:54]
eikös teillä oo siellä lainesnevalla joku 180-90 viivoittamassa, ainakin niin muistelisin jostain kuulleeni Pyörivät silmät
vankkuri55   [21.11.2006 klo 11:31]
Onhan se totta et noi siniset 110-90 on hieman löysempiä kuin ne vanhemmat.. Olisko kenelläkään tiedossa Turvekärryjä olisin innokas ostamaan sellaiset 35-55m³ kärryt
vallu t190   [21.11.2006 klo 12:08]
mertaniemi vois myyä Erittäin iloinen
vankkuri55   [21.11.2006 klo 12:34]
Millaiset kärryt sillä olis_ onko sulla sen yhteys tietoja esim. sähköposti osoitetta_
Flames   [24.11.2006 klo 11:39]
virman 110 katkastiin kesällä kahesti, ekalla kerralla oli laatikko jumissa ja toisella kerralla oli sitte kytkin menny. tosin syötöt oli pohjassa että saatta vaikuttaa asiaan. Nauru mutta kyllä se kulkiki ku pieni orava Häiritsevä
forssoni   [05.02.2007 klo 15:36]
Dirty: Ketä Markkua tarkotat tai sano et mis päin se on Vink
koneenkuljettaja   [14.02.2007 klo 17:06]
toi on kunnon peli Järkyttynyt
Jörgen   [14.02.2007 klo 21:39]
pari kesää tuli ajeltua aina sillon tällön lastaajan kans... ei ollu hääviä!
ANZZU   [05.03.2007 klo 15:59]
hyviä nämä on joku tuhat tuntia tullu ajettua nuolla Cool
yleiskoneenkuljettaja   [05.03.2007 klo 22:00]
harmi ettei oo enää niin ku vanhat 110 kestäviä nämä on tällääsiä pula ajan 110:iä
forssoni   [01.02.2008 klo 18:45]
Niin Dirty ketä Markkua tarkotat_

Kommentti 12 - 31 31:n joukosta
Sivu: 1 - 2