Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Scania R580 ja Giant 12
Hakettamassa Kangasniemellä
Avainsanat: Scania Giant

Scania R580 ja Giant 12

Hakettamassa Kangasniemellä

ALLU_MONTULLA_MATARENG_MAALISKUU_2009.JPG 27032009110.jpg 09042009118.jpg Ikosen_Scania_3.JPG Ikosen_Scania_2.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:09042009118.jpg
Albumin nimi:kalevi / Kuorma-autot, rekat
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:Scania / Giant
Kuvaajan nimi:kalevi
Kuva otettu pvm:9.4.2009
Paikkakunta:Kangasniemi
Tiedostokoko:537 kt
Lisätty galleriaan:%10.%04.%2009
Tarkkuus:2048 x 1536 pikseliä
Katseltu:4737 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=34572
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 15 15:n joukosta
Sivu: 1

Viltsu.   [%10.%04.%2009 kpe2009 %21:%huhtikuu]
onko ollu ongelmia ton taka rippelin kans?
kalevi   [%10.%04.%2009 kpe2009 %21:%huhtikuu]
En ainakaan tiädä että näissä ois ollu. Kolme samanlaista on talossa.
Lännenmiess   [%11.%04.%2009 kla2009 %00:%huhtikuu]
miks ees tarvii ottaa autoja tommosella köyhän miehen telillä? mitä höytyä siitä on verrattuna normi teliin?
Ande   [%11.%04.%2009 kla2009 %02:%huhtikuu]
Minä mitään kuorma-autoosta ymmärrä mutta eikös tuos oo ihan normi teli, ton rippelin asentamisella takimmaiseksi haettu vain ketteryyttä..
Wikingett   [%11.%04.%2009 kla2009 %08:%huhtikuu]
Teliveto on, ja sit sen takana trippeli. Tuo tuo paljon enemmän ketteryyttä kun jos trippeli olis vetopyörien eessä.
kalevi   [%11.%04.%2009 kla2009 %09:%huhtikuu]
Just ketteryyden takia otettu näihin toi takatrippeli kun näillä ajetaan paljon mettäautoteillä.
i-jannu   [%11.%04.%2009 kla2009 %11:%huhtikuu]
sairaan hyvä telisysteemi tuo
Cattimies   [%11.%04.%2009 kla2009 %19:%huhtikuu]
taitais vaan saada tuohonkin yhdistelmään täydet painot ilman trippeliä kerta 4-aks kärri
kalevi   [%11.%04.%2009 kla2009 %20:%huhtikuu]
Joo mut tulee aina välillä nuppiajookin ni kolme akselisessa tulis sit aika nopeesti painot vastaan.
Viltsu.   [%11.%04.%2009 kla2009 %20:%huhtikuu]
minkä painonen on toi nuppi??ilma vai rauta?kuutioita paljo tuossa loovasa?enkai mää utelias oo Erittäin iloinen
kalevi   [%11.%04.%2009 kla2009 %20:%huhtikuu]
32 on nupin kokonaispaino. Takapää on ilmalla, etupää rautajousilla. 50 motin laatikko on. Motohavu on talvella niin märkää ettei meinaa tossakaa painot riittää.
Viltsu.   [%11.%04.%2009 kla2009 %20:%huhtikuu]
kyllä mää sen tiiän et 32t,mut mielenkiinnolla oisin vaan kyselly nupin tyhjä painoa ku ittelläki ajokkina 60motin laatikolla takapurku nelikko.
kalevi   [%11.%04.%2009 kla2009 %20:%huhtikuu]
No joo nyt rupee ajatus jumittaa ittelläki Nauru Enpäs nyt muista tota tyhjäpainoo mut täytyy kattoo vaakalla ens viikolla ku töihin meen.
Vanaja   [%15.%04.%2009 kke2009 %00:%huhtikuu]
Ohjaavasta teliakselista, jonku verran hydrauliikassa heikkoja kohtia ja ei toimi kunnolla yli 30 asteen pakkasessa.
volvo fh16   [%17.%04.%2009 kpe2009 %19:%huhtikuu]
meillä painaa kolme akselinen jo 14500kg. hakkurin polttoaine säiliön kanssa!

Kommentti 1 - 15 15:n joukosta
Sivu: 1