Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Volvo FH480
Tommosella tuuppailen maa-aineksia, kalkkia ja kesäisin asfalttia. Yhdistelmässä on puolipyöreät lavat kht:een automaattikasetti varustuksella.
Avainsanat: Volvo FH480 OlliP

Volvo FH480

Tommosella tuuppailen maa-aineksia, kalkkia ja kesäisin asfalttia. Yhdistelmässä on puolipyöreät lavat kht:een automaattikasetti varustuksella.

korkiakosken_volvo.JPG Slosen_indian_Fh-16.jpg Image1001.jpg Volvo_FM12.jpg Volvo_FH12.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Image1001.jpg
Albumin nimi:OlliP / Kuorma-autot, rekat
Arvo (1 ääntä):00000
Avainsanat:Volvo / FH480 / OlliP
Kuvaajan nimi:OlliP
Kuva otettu pvm:Canon Power Shot A520
Paikkakunta:Kivijärvi
Tiedostokoko:337 kt
Lisätty galleriaan:%08.%03.%2008
Tarkkuus:1136 x 852 pikseliä
Katseltu:5179 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=27143
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 8 - 27 27:n joukosta
Sivu: 1 - 2

Volvo l150c   [%09.%03.%2008 ksu2008 %03:%maaliskuu]
No jokos siä pikkuhiljaa sais sen puuvarustuksen päälle niin pääsis näkeen livenä tämän retelin_
OlliP   [%09.%03.%2008 ksu2008 %12:%maaliskuu]
oishan ne siellä weckmanilla valmiina muuta kävis hakemassa,voi olla ettei tänä talvena tolla puita ajeta.
Cattimies   [%09.%03.%2008 ksu2008 %14:%maaliskuu]
tuleeko pankot kiinni soralavan apurunkoon vaiko soralavan apurunko kiilatapeilla kiinni ja kummallekin oma apurunko_
OlliP   [%09.%03.%2008 ksu2008 %17:%maaliskuu]
kiilatapeilla on kiinni ja kummassakin oma apurunko, ja puuvarusteisiin tulee jatkopala perään et saahaan normaali puuauton peräylitys. vetopalkkia,valoja yms. siirretään vaan taakse päin.
Cattimies   [%09.%03.%2008 ksu2008 %21:%maaliskuu]
eikö oo työläs vaihtaa jos pitää ruveta vetopalkkeja siirtämään taaksepäin ja senhän pitää olla helvetin tukeva että saa lailliseksi, missä välissä tuolla on tarkoitus sitten ajaa puuta jos kesäisin asfalttia ja talvella kalkkia, k
OlliP   [%09.%03.%2008 ksu2008 %21:%maaliskuu]
Onhan se vähä työläs, kylläsen päivässä vaihtaa mutta ompahan kunnon kuorma tila, mahtuu hyttikone paremmin perään. Kyllä Weckman on vaan lailliseksi ton systeemin saanu. Ei täällä päin tota kalkin ajoa oo ihan koko talveks.
Cattimies   [%09.%03.%2008 ksu2008 %22:%maaliskuu]
siinäkö on hitsattuna apurunkoon volvon omaa runkoa pätkä ja tämäkä pätkä on sitten pultattava rungon päähän_
OlliP   [%09.%03.%2008 ksu2008 %23:%maaliskuu]
juu, se pätkä on siinä apurungossa ja pulteilla rungonpäähän kiinni.
Cattimies   [%09.%03.%2008 ksu2008 %23:%maaliskuu]
lähteekö lokarit vetävien päältä puun ajoon lähtiessä.._
OlliP   [%09.%03.%2008 ksu2008 %23:%maaliskuu]
siinä puu apurungossa on erilaiset lokarit, alumiinilevyt+parlokit
Cattimies   [%10.%03.%2008 kma2008 %00:%maaliskuu]
sitä arvelinkin, vois ruveta vähän ketuttamaan jo ykköspyöräketjujenkin pistäminen tuohon väliin, todennäköisesti sais vain teli ylhäällä, onko sulla 3- vai 4-aks puutavarakärri_
OlliP   [%10.%03.%2008 kma2008 %00:%maaliskuu]
teli ylhäällä siihen saa ketjun mahtumaan, 4-aksilainen, parempihan se 3-akselinen ois ton perään,mut toinen auto ku on perus 3-akselinen puuauto ni siksi 4-akselinen
rallakka   [%12.%03.%2008 kke2008 %21:%maaliskuu]
Paljonko kyseisessä yhdistelmässä kantavuutta_ 37-38 tonnia _
Cattimies   [%12.%03.%2008 kke2008 %22:%maaliskuu]
monesti tulee itekin liikaa tuijotettua tuota kantavuutta, loppupeleissä aika harvinaista että lapuille joutuu ajamaan, kun sorakuormankin tekee laitojen tasaan niin eiväthän nuo oo kuin vilkaissut lavalle ja kyselleet että hyvinkö vetää ja taitaa liikkuvien vaa'at vielä näyttää sen 2-6 tonnia vähemmän kuin todellinen paino
rallakka   [%13.%03.%2008 kto2008 %11:%maaliskuu]
Joo aika pitkälti niinkin mutta ennen pitkää jää kiinni. Mutta kyllä se pitäs saada 40 tonnia laillisesti ottaa kyytiin ja voithan sitten laittaa vähän lisää vielä Erittäin iloinen
OlliP   [%13.%03.%2008 kto2008 %14:%maaliskuu]
Tuohon kärsii sen 39 tonnia ottaa.
rallakka   [%13.%03.%2008 kto2008 %19:%maaliskuu]
Joo ja siihen on varmaan prosentit jo laskettu. Se on jännä miten uudet kärrytkin tahtoo olla pari tonnia painavempia kun mitä vanhat ja eivät välttämättä kestä edes paremmin kun vanhemmatkaan
Teemuk   [%15.%03.%2008 kla2008 %19:%maaliskuu]
Kevyen näköiset lavat. Kyllä pitäs 39 olla ihan laki kantavuus.. Vink
OlliP   [%15.%03.%2008 kla2008 %22:%maaliskuu]
juu, pystyy lp:n lappujen alle ajamaan ilman sanomista.
Cattimies   [%16.%03.%2008 ksu2008 %00:%maaliskuu]
22 t jää meillä 30 t:n kärriin kantavuutta, prosenttien kanssa jää karvan alle 41 t kantavuutta, alumiinilavalla kärrissä sais varmasti sen 24 tonnia kantavuutta

Kommentti 8 - 27 27:n joukosta
Sivu: 1 - 2