Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
sisu sm 300
sisu silloin joskus kun se oli vielä uus (ehkä vuosi -87). Auto oli valion ajossa.

sisu sm 300

sisu silloin joskus kun se oli vielä uus (ehkä vuosi -87). Auto oli valion ajossa.

Kuva012~9.jpg KKL106_116.jpg respin_sm.jpg jonsse_053.jpg jonsse_054.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.3/5 3 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:respin_sm.jpg
Albumin nimi:Simoniz / Kuorma-autot, rekat
Arvo (3 ääntä):44444
Kuvaajan nimi:simoniz
Kuva otettu pvm:kauan aikaa sitten
Paikkakunta:Lempäälä marjatan baari(esso)
Tiedostokoko:183 kt
Lisätty galleriaan:%16.%05.%2007
Tarkkuus:1023 x 768 pikseliä
Katseltu:6330 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19014
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 28 - 47 47:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

ZETOR8045   [%17.%05.%2007 kto2007 %17:%toukokuu]
vihtu sentään kenelläkään oo mitään dumpperia varaa hankkia ja kyllä sillä ajoo täytyy ainakin olla paljon että maksaa ees ittensä takasin Yllättynyt ajelin tuollla yhellä työmaalla rattorilla maata ja oli pehmee paikka mutta yli 30 kertaa tuli samoja jälkii siis edestakaisin ja kokoajan meni kärry akseleita myöden Vink ja kun dumpperin olis siihen ajanu ni se olis ollu katto myöten maan alla jo tyhjänäkin Yllättynyt etkä sää taida tietää mistä tuet kertyy Yllättynyt :_:
geologi   [%17.%05.%2007 kto2007 %17:%toukokuu]
Ammattimiehet pyrkiikin ajamaan aina hieman eri raidetta työmailla eikä sahaamaan samaa rataa pysyy meinaan tiet paremmassa kunnossa. Jos traktorikuskit pysyis pois tuolta työmailta niin oispa dumppereillekkin töitä.
jarska   [%17.%05.%2007 kto2007 %17:%toukokuu]
no näistä asioista on turha väitellä. kaupasta saa kuorma-autoja, dumppereita ja traktoreita. jokainen ajakoon sillä mikä leveimmän leivän pöytään tuo.
ZETOR8045   [%17.%05.%2007 kto2007 %17:%toukokuu]
no ei siinä paljoo pystyny muita raiteita ajamaan ku oli kiviä ja kantoja kummallaki puolella ja jos jäi johonkin kiinni niin kaivuri lykkäs vähän kuormasta ja taas mentiin Vink ja se oli semmonen kura läpi ensimmäisellä kerralla painu jo ja jos olis päässy ajamaan vierestä ni pikkuhiljaa siitä olis tullu niin levee läpi ettei siellä olis meeny enään mikään ku nytten rattori tai ennenminkin kärry jäi pohjastaan pinnalle ni ei tarvinnu juurikaan vetoapua ja se siitä ajo raiteitten kohtaa kuorittiin muutenkin maat pois niin ei haitannu Vink ja täälläpäin poistui dumpperit ennenkuin liikennetraktoreita ees tehtiin Häiritsevä
aina valmet   [%17.%05.%2007 kto2007 %18:%toukokuu]
onhan se dumpperi hyvä mones paikas mutta niinkun tää jo sanottiin niin ne on senverran kalliita kolehia seisottaa markiilla että helpomminki saa konkurssin tehtyä. sitäpaitsi traktorilla saa tehtyä monta muutaki hommaa mitä taas dumpperilla ei tehdä.. Cool
hankmo   [%17.%05.%2007 kto2007 %19:%toukokuu]
komee rekkavalo. ei kyllä yhtään himottas tuommosella töihin lähtee
aina valmet   [%17.%05.%2007 kto2007 %20:%toukokuu]
kyllä mulle kelpaas hyvinki.. vanha kunnon cummins on niin sitkiä ja luja kone jotta ei paremmasta väliä!
Julle   [%17.%05.%2007 kto2007 %22:%toukokuu]
Taitaa nääkii autot vaa päätyä lavettihommiin järestää.. muut merkit kuskaa jotai kontteja vielä ni näistä ne kontit on nakattu mäkee ja ritilät tehty päälle.
mf 4270   [%18.%05.%2007 kpe2007 %00:%toukokuu]
on nuo säälittäviä ja kateellisii ku tukirahoista jauhaa. Kyllähän nuo monet pelkästään koneyrittäjätkin polkee hintaa.
aina valmet   [%18.%05.%2007 kpe2007 %09:%toukokuu]
sisu on hyvä koneen kuljetus auto olkoon alusta mikä hyvänsä. huonoihin maastoihin se on paremmin suunniteltukki. Pyörivät silmät
Lännenmiess   [%18.%05.%2007 kpe2007 %12:%toukokuu]
niinhän noi lavettihommiin menee, täälläpäin ainakin jos ritiläauto on niin ne on melkein kaikki sm sisuja, kai ne sit hyviä autoja siihen, hommaan on. tulee täältäpäin pari e sarjan sisua ritilänä ja yks vanha niitti rolssin koneella Erittäin iloinen yhen scaniankin nyt tältä istumalta muistan ritilänä. mut kyllä voi sanoo että melkeen kaikki sisuja
aina valmet   [%18.%05.%2007 kpe2007 %16:%toukokuu]
eikö se sisun mainoski ollu enne vanhaa että suomalaisiin olosuhteisiin tehty!
freddie   [%28.%05.%2007 kma2007 %19:%toukokuu]
NykyScanian kopin ergonomia tarkoittaa, että vielä 2000 luvullakin pitää nousta keskikonsolin päälle seisomaan, että ylettää kaukaisimpiin hallintalaitteisiin ja ratti taittuu polvien alapuolelta kääntäessä. Mutta eipä kukaan pääse moittimaan että olis kaikki namiskat yhdessä löntissä. nimim. koko päivän 4-sarjalaisella ajanut
hets   [%28.%05.%2007 kma2007 %21:%toukokuu]
no aika lyhyt rääppöö oot jos nuon on asiat :_: Huuto
sisumiäs   [%08.%09.%2008 kma2008 %21:%syyskuu]
scanian hytissä ainakin tuohon aikaan oli hirvittävä meteli ja volvossa kokolailla vetelähkö moottori.
Turvekeisari   [%08.%09.%2008 kma2008 %23:%syyskuu]
Yks huoltomies höpisi tänäpäivänä että on kaks sisua korjannu mistä o panjo yläpuoli revenny..ihmetteli vähä et mitenkä o mahollista Järkyttynyt
sisumiäs   [%10.%09.%2008 kke2008 %22:%syyskuu]
varmasti voi hajota, särkymätöntä ei nääs ole tehty.
Turvekeisari   [%10.%09.%2008 kke2008 %22:%syyskuu]
Joo, muttaku se o pikkase harvinaista että sieltä päältä repee.. ja oo maalaisjärjellä aateltuna oikee mahollista, ainakaa tyhymällä maalaisjärjellä Erittäin iloinen
Cattimies   [%10.%09.%2008 kke2008 %23:%syyskuu]
mutta eihän sisussa telin keventäminen näy missään...
sisumiäs   [%12.%09.%2008 kpe2008 %21:%syyskuu]
näkyy se, kaksi suomessa jo hajonnut.

Kommentti 28 - 47 47:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3