Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Volvo ja tynnyri

Volvo ja tynnyri

woikoski2.JPG woikoski.JPG Erikoiskuljetus_takaa.JPG Erikoiskuljetus.JPG sisue12.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 6 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Erikoiskuljetus_takaa.JPG
Albumin nimi:Multi Power / Kuorma-autot, rekat
Arvo (6 ääntä):33333
Kuvaajan nimi:Multi Power
Tiedostokoko:129 kt
Lisätty galleriaan:%12.%12.%2006
Tarkkuus:1195 x 688 pikseliä
Katseltu:7417 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15922
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 33 - 52 52:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

peat1   [%13.%12.%2006 kke2006 %19:%joulukuu]
tuosta sais ison lietekärryn Hymy
jupezku   [%13.%12.%2006 kke2006 %20:%joulukuu]
nine... meinaat et normaalis puolikkaas kaikki paitsi 10 tonnia on vetopöydällä... eiköhän ne normipainot ole alle 20tonnissa... en tiiä, omassa ajokissa on raskaspöytä isolla tapilla, ei hajuukaa paljo se sietää.
maverick   [%13.%12.%2006 kke2006 %20:%joulukuu]
ettei tämä olisi se säiliö mikä vietiin Woikosken kaasutehtaalle tuossa viime kesänä. jossain kymenlaakson perukoillako se on_
kumiankka   [%14.%12.%2006 kto2006 %09:%joulukuu]
Veikkaisin että ton "putken " paino liikkuu jossain 100 ton eli 100 000 kg paikkeilla päätellen lavetin akselimäärästä ja sen koko putken etupäässä apuvaunu joka vasta on vetopöydän päällä muistaakseni R500 scanialle saa vetopöytäpainoksi n.42 ton (tehtaan mukaan) e12 sisulle tehdas korkealla rungolla tehdas antaa max.50ton. pöytäpainoksi ja daf xf 105 8*4 510 hp 40 ton.
konemies.   [%14.%12.%2006 kto2006 %16:%joulukuu]
nine: komatsu voi painaa 800 tonnia mutta ei miljoonaa tonnia
Multi Power   [%14.%12.%2006 kto2006 %18:%joulukuu]
En usko, että meni Woikoskelle tämä meni nimittäin Kotkan satamaan.
Jonssi6800   [%14.%12.%2006 kto2006 %18:%joulukuu]
joo woikoskelle meni vähän toisen tyyppinen,pienempi halkasijaltaan mutta vielä hiukan pitempi
Pelto-elvis   [%14.%12.%2006 kto2006 %20:%joulukuu]
kestääkö nuo pienet pyörät paremmin tuota painoo, eikös se oo just toisin päin, perhana TKH laitto taa hienoja linkkejä, tuo toinen linnki on ihan paras nuista, hirmu liuta pyöriä lavetissa, siitä voidaan puhua jo miljoonista kiloista/ "tonneista" Vink no ei ihan miljoonista tonneista mutta sadoista Pyörivät silmät
yleiskoneenkuljettaja   [%14.%12.%2006 kto2006 %20:%joulukuu]
ei oo sun komatsus painavin kaivuri ei eres painavin hydraulinen kaivuri esim RH:lta on olemas 990 tn painava kuokka. Ja sitte heittokauha koneita on vaikka kuinka suuria ja painavia kerrostalon kokoosia hökötyksiä olemas.
TKH   [%14.%12.%2006 kto2006 %20:%joulukuu]
http://www.kuljetusnelio.fi/html/picture.htm ;tuolla noita kuljetusneliön hienoja kalenterikuvia.
jupezku   [%14.%12.%2006 kto2006 %21:%joulukuu]
pikkupyörät on loppupeleis aika peestä, (...) raskaat vetää... Suurin syy taitaa niiden käyttöön olla, että saadaan kuorma mahdollisimman alas...
ZETOR8045   [%14.%12.%2006 kto2006 %21:%joulukuu]
helpommin ne saadaan kääntymään ku ei vie niin paljo tilaa eikä tommosis enää paljoo tunnu kiisselii menee vaikka olis kummoset pyörät Huuto Vink
Cattimies   [%14.%12.%2006 kto2006 %22:%joulukuu]
eivät kuulemma käytä ollenkaan pinnattuja renkaita noissa pienipyöräsissä laveteissa kun lämpiävät niin paljon(siis semmoset ketkä tosissaan ajavat jatkuvaan )
jupezku   [%14.%12.%2006 kto2006 %22:%joulukuu]
kyllä duunipaikal on jokakärrys pinnatut pikkupyörät... totta että lämpenee perkeleesti, mut kyl tähän mennessä pinnat on paikallaan kestänyt...
Julle   [%14.%12.%2006 kto2006 %22:%joulukuu]
nii mut käyttävätkö ek lavetissa_
Cattimies   [%14.%12.%2006 kto2006 %22:%joulukuu]
jupezku:on meilläkin pinnattuja, mutta ketkä jatkuvaan kuskaavat ja ajosuoritetta tulee paljon niin saahan sillä karsittua rengasrikkoja jos pistää aina uutta alle
jupezku   [%14.%12.%2006 kto2006 %22:%joulukuu]
Julle, kyllä 3 kärryn rek otteessa lukee erikoiskuljetusperävaunu.
Lavettimies   [%20.%12.%2006 kke2006 %18:%joulukuu]
joo ei ei pinnattuja renkaita alkuunkaan noissa vermeissä on uudet kummit aina alla... ja tuo kärry ei jatku muuten kun kasaamalla lisää kehtoa
ja sekin tapahtuu nosturin avulla... akseleitakin saa lisää
Sirod   [%20.%01.%2007 kla2007 %22:%tammikuu]
Iso ku mikä!! Järkyttynyt Järkyttynyt
Puuha78   [%29.%08.%2007 kke2007 %21:%elokuu]
ulkona voi käyttää pinnattuja mut sisäpuolella ei sen takia jos rengas menee ni on hankala vaihtaa se sisä puolen. Mutta suositellaa pinnaamattomia renkaita

Kommentti 33 - 52 52:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3