| Home > Yleinen > Traktorit ja koneet |
| FILE 5839/14507 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
| Rate this file (Current rating : 3 / 5 with 1 votes) | |||||
| File information | |
| Filename: | sidechopper.jpg |
| Album name: | mx / Traktorit ja koneet |
| Rating (1 votes): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Keywords: | Caseih / mx / 110 / elho / sidechopper / vm / 240 |
| Kuvaajan nimi: | mx |
| Kuva otettu pvm: | 22.7.2010 |
| Paikkakunta: | sonkajärvi |
| Filesize: | 128 KiB |
| Date added: | Jul 22, 2010 |
| Dimensions: | 976 x 649 pixels |
| Displayed: | 4005 times |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=41655 |
| Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 8 of 8 Page: 1 |
|
|||
|
kukahan ostaisi mulle tollasen murskaimen..?
käyttöä olisi vaikka kuinka
|
|
|||
|
Kelasilppuri, roundub ja MCPA. Siinä meikäläisenkin köyhänmiehen vesakontorjunta välineet.
|
|
|||
|
Miten on lasit kestänny? Meil vast kolmas lasi menos kuukauen sisäl
|
|
|||
|
takalasin päällä pleksi, osottautunut todella hyväksi
|
|
|||
|
Advance: Tiedän teidät. Valtrastako laseja hajoilee
|
|
|||
|
Siintäpä ne. Valtran myyjä ehotti jos niit kovast alkaa menee nii polykarponaatti lasi ei maksais kun n.850€. Äkkiähän se maksais ittens takas mut jos nyt kuukauen vaikka kestäs.
|
|
|||
|
850€... hyi ruokotoon.. Eikö sitä saisi itte tehtyä pleksistä?
|
|
|||
|
Advance:Minkä mallin valtroja teillä ovat?
|
Comment 1 to 8 of 8 Page: 1 |








käyttöä olisi vaikka kuinka