Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

Valtra 6400 ja krone 40 GL

Kesä 2007 koneet odottaa pellolle pääsyä Valtra 6400 ja Krone 40 GL

12012008529.jpg 12012008530~0.jpg 5645+6546416_056.jpg IMG_0865.jpg Kuva002~30.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.8/5 10 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:5645+6546416_056.jpg
Albumin nimi:Delaval VMS / Traktorit ja koneet
Arvo (10 ääntä):33333
Avainsanat:6400
Kuvaajan nimi:Delaval VMS
Kuva otettu pvm:kesäkuu 2007
Paikkakunta:Lieksa
Tiedostokoko:396 kt
Lisätty galleriaan:17.01.2008
Tarkkuus:1152 x 864 pikseliä
Katseltu:4903 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=25235
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 104 - 123 123:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

[[cummins]]   [20.01.2008 klo 13:39]
niin ja valtroissa oli koko ajan jotakin vikaa, (...) ne ei pelannu ikinä kunnolla aina jokin vika koodi hyppii näytös. ja tätä samaa oli jokaisessa kolmessa kärry T-170 valmetis. ja suodattimet, voi sitä itkun päivää ku ne oli niin aina tukos kun ne on niitä ihmeen mikrojuttu suodattimia. kärrykuski kehuu jotta kone oli ollu 120h nevalla niin oli jo saanu suodattimia vaihdella kun taas kerran alko vikakoodit hyppiä näyttöön!!! newhollandis ei ikinä mitään tämän kaltaista ongelmaa, tuo on kyllä totta jotta nyykän perän kans saa olla tarkkana kun pölyää paljon se kytöö helposti.
H_yl   [20.01.2008 klo 13:57]
se valmetin nappikytkin olis mun puolesta saanut jäädä kyllä keksimättä... joka vitun kerta kun ottaa vaihdekepistä kiinni, sormet osuu siihen nappiin ja traktori nykii, kuin olis ekaa kertaa traktorilla ajamassa Hullu se että valmetin kytkinpolkimen sijoitus on niin perseestä, ettei sitä voi luontevasti käytää ei korjaannu sillä, että sirotellaan jotain sähkökatkaisimia ihmisten lisäkiusaksi vaihdekeppeihin...
kavahöylä   [20.01.2008 klo 14:08]
dildokepeissä tämä ongelma on hieman vähentynyt, itse en sitä poljinta käytä, on se niin paskassa paikassa! koko jalka pitää nostaa reidestä alkaen ilmaan, että saat polkimen pohjaan, muissa merkeissä riittää nilkkaliike!
Maruko   [20.01.2008 klo 14:20]
Ei oo newhollandissa vikaa ei. Mitä varten silläkin merkillä sitten on huoltomiehet, korjaamot sun muut_ Onko sen merkin omistajat sitte niin rikkaita ku ei oo remonttikuluja, että voi öljyt käydä vaihattamassa huokeaaseen 57euron tuntihintaan+tarvikkeet päälle Erittäin iloinen Vikakoodinäyttökin on vaan tetriksen peluuta varten Vink
Turvekeisari   [20.01.2008 klo 15:09]
Se vaan että nyyhollannilla pitäs olla koko ajan töis että ei ruppee vikakoodit vilkkummaa, seiso kone 4 päivää kotopihassa ni rupes vikakoodi vilkkuu ja raktori ei liikkunu minnekkää Erittäin iloinen aina valmet, joutuuha sitä viiatista sen kopin alustan puhaltaa 3h välei ku te raukat ette pidä niitä pellejä paikallaa ettei pienet kätöset vaa pala ko pitäs peltejä ottaa pois..
H_yl   [20.01.2008 klo 15:24]
onko se mahtoton tehtävä hieman muokata sitä nyykkärin kopin alaetu osaa, ettei sinne kopin alle kaikki paska/kipinät lennä Pyörivät silmät ei mekään valmeteilla ajeta tehtaan jäljiltä Vink aina keväisin tulee patjan verran vaahtomuovia käytettyä erilaisiin paikkoihin, lähinnä keulan tiivistämiseen...
Turvekeisari   [20.01.2008 klo 15:26]
No en tie, tuntuu riittävän ku ottaa kulmapalat pois. Eipä siä kauheita määriä koskaa ollu, koukun ja rungon välissä sitäki enempi.. Mutta eipähä tossa imurihommas pahemmi sotke nokkaa jollei pahemmin pöllyttele päälle
H_yl   [20.01.2008 klo 15:32]
tuollaiset "tehtaan pikku viat" on yleensä aika helppo korjata, kun hieman tutkii asiaa... harmi vain, kun valmetissa joutuis liian suuriin muutostöihin, että siitä sais miellyttävän ajaa (tai edes sellaisen, ettei ole kauhea vitutus päällä kokoaikaa...) Hullu esim. koko koppi pitäis vaihtaa...
Turvekeisari   [20.01.2008 klo 15:38]
pitihä sitä eka kesä kattoo kuinka pelittää.. kanahäkki ei olis pahitteeks siihen nokalle
Jii   [20.01.2008 klo 15:51]
Nappikytkimen nähny eka kertaa 80-90 fiiatissa tai massikassa,muista kummassa. Aikaa vajaa 20 vuotta,että se siitä valtrakeksinnöstä... Keksivät vain laittaa varusteeksi,hyvä varuste mekaanisessa suunnanvaihdossa ts. suunnanvaihtajassa. Noissa kauan sitten esitellyissä nappikytkimissä kytkin oli vain suunnanvaihtajassa,ek. töitä varten. Oishan tuota aikoinaan kaivannut,rehua kun polki päivästä toiseen,vasenjalka oli melkoisen puutunut vaikka kytkin kevytliikkeinen.
Luissi   [21.01.2008 klo 01:33]
Wallu kuski: On ollut vakiona tihkuasento Hymy
Miku   [21.01.2008 klo 07:47]
No voi voi Nauru
forssoni   [21.01.2008 klo 09:45]
Nyt meni valittajavallut hiljaseksi Nauru
aina valmet   [21.01.2008 klo 09:52]
Nauru Nauru
LemonC   [21.01.2008 klo 15:50]
No tästä aiheesta hieman poiketen, isännälle eräs tilallinen kertonut, jolla 5-6 jontikkaa, että viime vuonna mennyt niiden korjaamiseen 150 000 e. Pyörivät silmät
Delaval VMS   [21.01.2008 klo 15:57]
tuossa on varmaan yksi nolla liikaa :-_
johnddeere   [21.01.2008 klo 16:36]
Jaa-a en oikein usko tuota LemonC:in kommenttia.. Jos uusia jontikoita, suuremmat viat menee takuisiin, ja en kyllä uskoisi että äijällä olisi jontikoita vielä jos tuolla hinnalla korjaisi,ja mitkä osat niin kalliita on että maksaisivat yhteensä noin 150 000e_ tainnut yks nolla liikaa tulla.. Pyörivät silmät
työväline3   [21.01.2008 klo 17:49]
Khyl se new hollandin keulakin tukkiaa (imurinvedossa) jos sopivasti tuuli niskaan nii joskus ei päässy saran loppuunkaa kun joutu käydä sutimassa välil maski puhtaaks, ja samanlailla joutu jontikoitakin toppaileen kesken saran...tosin rahkasemmilla alueilla tietyst oli enemmin tällasta meininkiä. Ja -06 kesällä meni kyllä löpösuodattimiakin ihan kiitettävään tahtiin, viimekevään säiliöitten puhistus autto sitte asiaan..
LemonC   [21.01.2008 klo 21:30]
Itse omistaja kertonut. Jontikoista tais 3 olla jenkkimallia. Vaihteistoja hajonnu ja perä hajalle niin juuri vaihdetut öljyt uusiksi yms
johnddeere   [22.01.2008 klo 19:18]
Luulisi että takuisiin menisi nuo "osat"_

Kommentti 104 - 123 123:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7