Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
T190cr ja Claasi
Avainsanat: t valtra t190 claas uniwrap

T190cr ja Claasi

jd.JPG valtra_ja_elho.jpg t_ja_claassi.jpg International_ja_Kuhn_JPG.jpg IMG_0008ii.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 62 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:t_ja_claassi.jpg
Albumin nimi:t190 / Traktorit ja koneet
Arvo (62 ääntä):33333
Avainsanat:t / valtra / t190 / claas / uniwrap
Kuvaajan nimi:t190
Kuva otettu pvm:17.6.2006
Paikkakunta:-
Tiedostokoko:47 kt
Lisätty galleriaan:%08.%07.%2006
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:4362 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=13273
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 25 - 44 44:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

maamies   [%13.%07.%2006 kto2006 %21:%heinäkuu]
Asiasta poies. Muistatteko kun tuli telkkarista talonpojanrallit. Saatto kaupunkilaiset vähän ihmetellä kun maalaisjuntit veti raktorilla rallia Nauru . Sais tulla uusintana
Dirty   [%13.%07.%2006 kto2006 %22:%heinäkuu]
Sanoppa 70kymppi-90kymppi turbo että mikä tuosta tekee niin kankean jos se on mukamas kankea Pyörivät silmät
mf 4270   [%13.%07.%2006 kto2006 %22:%heinäkuu]
sen takia tuo on hirviän kankia kun on pitkä akseliväli ja aika isot rattaat.
Dirty   [%13.%07.%2006 kto2006 %22:%heinäkuu]
No onhan se tietysti, mutta onhan esim. Massey Fergusonissa ja monessa muussa vielä pidempi akseli väli et mahtaa ne vasta kankeita olla Pyörivät silmät
70-90turbo   [%14.%07.%2006 kpe2006 %13:%heinäkuu]
ihmeellisiä malleja sulla dirty. en ookkaan ennen kuullu sellasta mallia kun 70kymppi 90kymppi. Huonosti menee kun jo omia malleja keksii Nauru
simula   [%14.%07.%2006 kpe2006 %15:%heinäkuu]
Niin tuskinpa ne kaupunkilaiset täällä vänkää... kunhan sivusta seuraa ja naureskelevat maalaisille... Hymy
massey ferguson 135   [%15.%07.%2006 kla2006 %21:%heinäkuu]
onks tääl hämeenkoskelaisia ollenkaan kun tuntuu että ei oo
Maruko   [%18.%07.%2006 kti2006 %11:%heinäkuu]
Niin kauan kun valmetti kääntyy saralla ympäri, niin hyvä on
eepeli   [%19.%07.%2006 kke2006 %14:%heinäkuu]
enpä minä ainakaan ole huomannu mitään eroa 6320 ja 6800 valmetin välillä siinä notkeudessa Pyörivät silmät oishan tuo jd varmaan notkeampi jos olis "normi" renkaat...mutta, minkäs teet Pyörivät silmät onhan valtra aika kankia ,mutta esim lumitöissä se kääntö jarru on mainio keksintö Vink
t190   [%19.%07.%2006 kke2006 %23:%heinäkuu]
On tuo ketterästi tähän asti kääntyny ensimmäisenä tulee paalaajan puomi vastaan niin ei sen tarvi tuon paremmin kääntyäkkään. Kyllä tuo on kohtuullisesti vetäny.
valtra t190   [%12.%09.%2006 kti2006 %22:%syyskuu]
kyllä ei ainakaa yhdenkää JD tai mässy kuskin kannata todellakaa tulla valtran käännöstä avautumaan Ollenkaa. Tehtaalla vaa päi H***ettiä laitettu rajoitin topparit, ne kun säätää niin jättää muut 2-7taakse. Ja asia On kokeiltu. Case sit onki jo eri juttu. Nolo
maamyyr   [%13.%09.%2006 kke2006 %18:%syyskuu]
Paljonko vie tuo t190 polttoainetta paalaajan edessä`_
ÄCCÄ   [%13.%09.%2006 kke2006 %18:%syyskuu]
8150 valtra imas sen 150l soranajossa polttoainetta, mutta tää ei taas liity mitenkään tähän Hymy
t190   [%13.%09.%2006 kke2006 %21:%syyskuu]
Jotain 11-17 riippuu vähän miten ajetaan. vanhempi 190 paljon pienempi ruokanen Erittäin iloinen
Pelto-elvis   [%13.%09.%2006 kke2006 %21:%syyskuu]
nykähtääkö kovasti kun paali tipahta käärijälle_ koneviestissä oli että on maatallousvetolaitteeseen saa semmosen kumi tyyny etei niin pahasti nytkähtäs Vink
t190   [%13.%09.%2006 kke2006 %21:%syyskuu]
Ei se kovin pahansti nytkähä. Tuon paalaajan mukana tuli kans semmosia kumi ja metalli kiekkoja.
Pelto-elvis   [%13.%09.%2006 kke2006 %21:%syyskuu]
nii eli súllaki on se maatallousvetolaite vai_
t190   [%13.%09.%2006 kke2006 %21:%syyskuu]
Joo tuosa on se eurokoukku että saa koukun nykästä pois ja vetolaite tilalle Hymy
ÄCCÄ   [%13.%09.%2006 kke2006 %21:%syyskuu]
Se maatalousvetolaite on ihan näppärä keksintö. Casessa on vetolaitteen laitto heleppua, yks tappi pois niin vetokoukku lähtee pois
Kemopetrol   [%01.%10.%2007 kma2007 %18:%lokakuu]
Järkyttynyt Yllättynyt Cool

Kommentti 25 - 44 44:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3