| Home > Erikoiset > Pienoismallit tuunatut |
| FILE 385/404 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Rate this file (Current rating : 3.9 / 5 with 8 votes) | |||||
| File information | |
| Filename: | Scania_sorarekka.jpg |
| Album name: | HP / Pienoismallit tuunatut |
| Rating (8 votes): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Kuvaajan nimi: | HP |
| Filesize: | 47 KiB |
| Date added: | Dec 12, 2006 |
| Dimensions: | 954 x 453 pixels |
| Displayed: | 8657 times |
| URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15917 |
| Favorites: | Add to Favorites |
Comment 1 to 13 of 13 Page: 1 |
|
|||
|
HP kyllä täytyy sanoa että oot eri epeli nuota näpertämään. HIENOJA OVAT !
|
|
|||
|
lisää kuvia tästä autosta auravarastuksessa
on se kyl hieno näperrys
|
|
|||
|
Montako rekkaa sulla on_
|
|
|||
|
miten sulla pysyy tuo kasetti tuossa autossa kiinni, ja minkälaiset kisko on kasetissa :_: :_:
|
|
|||
|
Ei toi kärry pysy kiinni muuten kun jos sen asettelee auton perään. Nupin lavan pohjasta löytyy kiskot. Myös kärryn lavassa on kiskot jotta lava pysyy kärryn päällä kohdallaan.
|
|
|||
|
kylläpä sulla on komiaa pienoismallia onkos tulossa uusia___
|
|
|||
|
mistä muovista teet tuon kärryn lavan._
|
|
|||
|
Tällä hetkellä on yks Mersu rakenteilla, tilaustyö. Tuo kärrynlava on tehty valkoisesta 3mm:n polystyreenimuovista.
|
|
|||
|
kyllä on siisti
|
|
|||
|
hieno.mistä teit takavalon telineen.
|
|
|||
|
Kiitoksia. Toi kärrynperä on tehty 2 mm:n vaahto pvc- muovista ja maalattu kromimaalilla.
|
|
|||
|
Tosi hieno lähettäisikkö minulle kuvia nupin lavan kiskoista oikari.marko105@gmail.com
|
|
|||
|
Tää on kyl yks hienoimmista autoista tällä sivulla.
|
Comment 1 to 13 of 13 Page: 1 |








on se kyl hieno näperrys