Home > Erikoiset > Pienoismallit tuunatut
FH16 520 puu-auto
Tämä malli on tehty tilauksesta eräälle kuljetusliikkeelle, eli tällekin löytyy esikuva, tosin sekin auto on mennyt vaihtoon muutama vuosi sitten. Tuo metsän pohja on tehty samasta vihreästä kuramatosta kuin tuossa motosssakin. Tie on tehty eräänlaisesta vaahtomuovista johon hiekka on kiinnitetty siirapilla. Puut ovat oikeita puita. Autoa sailytetään puupohjalla olevassa pleksilaatikossa.

FH16 520 puu-auto

Tämä malli on tehty tilauksesta eräälle kuljetusliikkeelle, eli tällekin löytyy esikuva, tosin sekin auto on mennyt vaihtoon muutama vuosi sitten. Tuo metsän pohja on tehty samasta vihreästä kuramatosta kuin tuossa motosssakin. Tie on tehty eräänlaisesta vaahtomuovista johon hiekka on kiinnitetty siirapilla. Puut ovat oikeita puita. Autoa sailytetään puupohjalla olevassa pleksilaatikossa.

Scania_sorarekka.jpg FH16_puuauto_2.jpg FH16_puuauto.jpg CCP_puu-auto.jpg CCP_2.jpg
Rate this file (Current rating : 3.7 / 5 with 12 votes)
File information
Filename:FH16_puuauto.jpg
Album name:HP / Pienoismallit tuunatut
Rating (12 votes):44444
Kuvaajan nimi:HP
Filesize:55 KiB
Date added:Dec 11, 2006
Dimensions:833 x 470 pixels
Displayed:8494 times
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15911
Favorites:Add to Favorites

Comment 1 to 7 of 7
Page: 1

ZETOR8045   [Dec 12, 2006 at 12:52 AM]
on se hieno Exclamation Razz
Motokuski   [Dec 29, 2006 at 01:39 PM]
Onko noi karikat ite tehty_ Jos on niin miten ne on tehty_
HP   [Dec 31, 2006 at 06:36 AM]
Karikat on Emekin alkuperäiset. Ne on vaan maalattu ja teipattu uudelleen.
GREENWAY   [Feb 21, 2007 at 11:39 PM]
oletko tehnyt nosturin ite vai onks emekin tekemä :_: Cool Shocked
HP   [Mar 05, 2007 at 04:17 PM]
Nosturi on Emekin, mut sitä on vähän lyhennetty, lisätty hytti, tukijalat ja hydrauliputket sekä letkut.
rekkamies99   [Apr 19, 2011 at 06:29 PM]
onko tehty tilaustyönä vai ihan muuten vaan Question Question Question Question
Turvemies   [Apr 19, 2011 at 06:36 PM]
Tietty jos lukis kuva tekstit nii vois moni asia mennä jakeluun eikä tarttis tyhmiä kysellä... Rolling Eyes

Comment 1 to 7 of 7
Page: 1