Galleria > Yleinen > Autot
seat leon 1.9tdi +90hv
tuommonen on nyt ja ennenkuin joku kommentoi vanteitten kokoa niin ne on kompromissi ulkonäön ja kestävyyden välillä! OZ racing merkkiset vanteet ja renkaat on viking 225/45/17
Avainsanat: seat leon 1.9 tdi

seat leon 1.9tdi +90hv

tuommonen on nyt ja ennenkuin joku kommentoi vanteitten kokoa niin ne on kompromissi ulkonäön ja kestävyyden välillä! OZ racing merkkiset vanteet ja renkaat on viking 225/45/17

02062007311.jpg saapas.JPG seat.jpg IMG_3535.jpg Hummer.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 2 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:seat.jpg
Albumin nimi:ZETOR8045 / Autot
Arvo (2 ääntä):33333
Avainsanat:seat / leon / 1.9 / tdi
Kuvaajan nimi:ZETOR8045
Kuva otettu pvm:7.4.08
Paikkakunta:aura
Tiedostokoko:59 kt
Lisätty galleriaan:%07.%04.%2008
Tarkkuus:480 x 360 pikseliä
Katseltu:1983 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=27908
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 9 - 28 28:n joukosta
Sivu: 1 - 2

simula   [%09.%04.%2008 kke2008 %21:%huhtikuu]
lähemmäks maata se pitäis saada.... pidetään vain katos raktorit ja autot erillään.... Vink
Maruko   [%09.%04.%2008 kke2008 %21:%huhtikuu]
Lähemmäks maata ja miks_ Asvaltilta ei voi poistua ja mieluiten jos ajais vaan moottoriteitä pitkin Hymy
simula   [%10.%04.%2008 kto2008 %09:%huhtikuu]
Arvasin että tästä joku älähtää.... jos kerta ollaan puskureita ja lamppuja vaihtamassa yms. ajo-ominaisuudet paranee hyvällä sarjalla, ja miksei se vähän fiksummalta näytä jos kerta pitää isompia vanteitakin vaihtaa... Vink Mikäs asfaltilta estää poistua.._ hyvin on päässy kulkemaan... Hymy
Marco   [%10.%04.%2008 kto2008 %12:%huhtikuu]
Mäkin tuun tähän vielä älisemään...kun toi meille kaikille niin rakas lain kirjain määrittelee sen vähimmäismaavaran, en muista olik 8cm. Niin kyllä se normaalisti vielä riittää yleisille teille. Varsinkin kun tuossa autossa on niin pienet ylitykset edessä ja takana, ettei se varmaan mihkään töki. Erikseen on sitten ne pitkänokkaset automallit, mitkä varustetaan kohtalaiset heitto-ominaisuudet omaavilla lasikuitu-lumiauroilla. Niillä ei sit kyllä pääse edes tallista ulos. Tietty kova alusta on paska huonoilla teillä ja toisinpäin. Se kannattaa muistaa.
ZETOR8045   [%10.%04.%2008 kto2008 %19:%huhtikuu]
tässä seatissa on aika jäykkä alusta jo vakiona ja onhan se vähän korkia mutta korkeus säädettävä alusta maksaa sen verran ettei taida raaskia kun talvella tarttis ensimmäisten joukossa päästä lumitöihin Häiritsevä
simula   [%11.%04.%2008 kpe2008 %11:%huhtikuu]
Jepjep, näinhän se on... Nuo lumiaurat on toki ihan oma lukunsa... niihin en ota kantaa.. Hymy Mutta kannattaa harkita kunnon alustaa jos katsastusmies alkaa napiseen vaikka vanhoista iskareista... Vink
Maruko   [%11.%04.%2008 kpe2008 %15:%huhtikuu]
Normaalitilanne oli varmaan silloin 15vuotta sitten kun nuo pahimmat asvalttipätkät on tehty. Vähimmäismaavaralla pitää ajaa kieli keskellä suuta ja eräskin audikuski kävi hiekkatieltä käsineen siirtämässä pitkältä matkalta alta nyrkin kokosia kiviä kun meinas ottaa puskuriin kiinne Cool
MM   [%11.%04.%2008 kpe2008 %15:%huhtikuu]
Tuota voi huoletta laskea 30mm eikä pohja raavi maata. Eikä niissä urissa pidäkkään ajaa, niin talvellakin pystyy päästelemään muun liikenteen tahtiin.
H_yl   [%11.%04.%2008 kpe2008 %16:%huhtikuu]
ei nyt jaksa kauhean suurta luentoa asiasta pitää, mutta alustan laskeminen yleisesti ottaen huonontaa ajo-ominaisuuksia, koska jousitus geometria menee ihan perseelleen... vaikka painopistettä saataisiinkin hieman alemmas, niin vastaavasti kallistuskeskiö menee ihan vituilleen, samoin kuin pyöränkulmat jarrutusissa jne. usein sama auto vakio alustalla on nopeampi radalla, kuin näillä lasketuilla alustoilla olevat Vink se gti magasine ei todellakaan ole mikään todellinen autolehti, että älkää vain siitä mitään mallia ottako...
simula   [%11.%04.%2008 kpe2008 %16:%huhtikuu]
Nyt kyllä on vielä pakko sanoa tähän jotain... Hymy miten pyöränkulmat menee jarrutuksissa enemmän vituilleen kuin vakioalustalla..._ kyllä se vakioalusta tulee keulasta aivan yhtä alas kuin madallettukin kun jarrun painaa pohjaan... monissa toki on vakionakin sen verran hyvät alustat ettei vaihtaa paljoa kannata...
Marco   [%11.%04.%2008 kpe2008 %16:%huhtikuu]
Tossa tuli aika paljon kylmää faktaa kyllä. Tietysti jos jonkun hyvän alustakokonaisuuden vaihtaa niin siinä osaan näistä ongelmista on voitu puuttua jo suunnitteluvaiheessa. Voihan sitä maltillisesti laskea. Mulla on vähän päinvastaisia ongelmia. Auto on liian matala. Korottaa toki vois mutta kolmen sentin korotuksen jälkeen tulee noita höylän kertomia ongelmia varmasti. Ja kolme senttiä on liiiiian vähän. :-_
H_yl   [%11.%04.%2008 kpe2008 %16:%huhtikuu]
no, jos ja kun alustaa lasketaan, niin siihen ei riitä pelkkä jousien vaihto lyhyempiin ja jäykempiin... myös tukivarret vaativat muutoksia, jos aiotaan saada jotain todellista hyötyä ajo-ominaisuuksiin sillä alustan laskemisella. tosin siviili liikenteessä ei sellaisiin nopeuksiin useinkaan päästä, että huomattaisiin se konkreettinen ero lasketun ja laskemattoman alustan välillä... ja mitä laskemista edes sellainen 30 ja 50 mm laskemiset on Järkyttynyt jos lasketaan, niin lasketaan sitten niin, että se todella tuntuu, eli jotain 10-15 cm Erittäin iloinen esim. mulla on nyt tulossa kusiaiseen n. 5 cm maavara Pyörivät silmät (minimissään) johtuu kyllä myös siitä, että autoon tulee uusi tasainen pohja n. 5 cm alemmas, kuin auton oma...
simula   [%11.%04.%2008 kpe2008 %16:%huhtikuu]
Tämähän on makuasia mistä tykkää... itse tykännyt että on vakaampi ajaa maantiellä... (jossa suurin osa tulee liikuttua) Hymy eikä sitä nyt kuin tuo 30-50mm. muuten joutuu pian tekeen muutoksia ja menee jo tuunaamisen puolelle... Hymy
jomela   [%12.%04.%2008 kla2008 %13:%huhtikuu]
pilaatte vaan auton jos madallatte pelkillä jousilla, iskarit myös vaihtoon eli lyhyemmät tolpat joka nurkkaan. Ja halvalla kun ei saa hyvää, kunnon alustasarjan saa 500e ylöspäin.
H_yl   [%12.%04.%2008 kla2008 %14:%huhtikuu]
tai hyvän TOLPAN saa 500 €:lla ja siitä ylöspäin...
jomela   [%12.%04.%2008 kla2008 %16:%huhtikuu]
no tuskin normi henkilöautoon mitään öhlinsin kilpa alustaa tarvii laittaa.
Kemopetrol   [%12.%04.%2008 kla2008 %20:%huhtikuu]
Joo D2 on paras Nauru Nauru Nauru Pyörivät silmät
ZETOR8045   [%21.%10.%2008 kti2008 %15:%lokakuu]
143.5hv ja 382nm dynotettu Häiritsevä
Spude   [%27.%02.%2009 kpe2009 %21:%helmikuu]
Miä olet mieltä tästä autosta vakiona? Onko kestäny? Aattelin vaa kysyä, koska itte oon katsellu samanlaista menopeliä.
ZETOR8045   [%28.%02.%2009 kla2009 %17:%helmikuu]
ihan hyvä pelihän tuo on mutta kaksoismassa vauhtipyörä saattaa hajota jos ajelee paljon pienillä kierroksilla ja moottori lämpee hitaasti talvella eli eberi kannattaa laittaa mutta pelkillä suuttimien vaihdolla tuli tuo +50hv niin eihän sitä pakko ole vakiona pitää ja suuttimille tulee hintaa 200-400€ riippuen missä laittaa Vink perus volkkari... toyota hiace on silti paree Nauru mutta itse ostin auton ihan tuon moottorin ja omaa silmää mielyttävän ulkonäön takia mutta seuraavaksi turboa/cooleria/softaa/kytkin/vauhtipyörä niin saa sen 200hv.

Kommentti 9 - 28 28:n joukosta
Sivu: 1 - 2