Galleria > Erikoiset > Haaverit
Kivien keräämistä
Naksahti raidentangonpää 805:sta.. kulutustavaraa kuulemma ;)
Avainsanat: Valmet 805

Kivien keräämistä

Naksahti raidentangonpää 805:sta.. kulutustavaraa kuulemma ;)

kuva5.jpg scania_ojassa.JPG Kivienkeruu.jpg DSC00280~0.JPG Kaato.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kivienkeruu.jpg
Albumin nimi:Simppa / Haaverit
Arvo (4 ääntä):33333
Avainsanat:Valmet / 805
Kuvaajan nimi:Simppa
Kuva otettu pvm:2006 Nokia 6230i
Paikkakunta:Pirkanmaa
Tiedostokoko:38 kt
Lisätty galleriaan:%19.%11.%2007
Tarkkuus:400 x 320 pikseliä
Katseltu:15448 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=23081
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 17 17:n joukosta
Sivu: 1

khi   [%19.%11.%2007 kma2007 %16:%marraskuu]
Kulutus tavaraa... Vika löytyy penkin ja ratin välistä, jumalaton lumikauha hommatkaa sorakauha... Idea
janne91   [%19.%11.%2007 kma2007 %17:%marraskuu]
meillä vaihettiin kans justii takapotkuun 705 raidetangonpää ku oli hiukan klappia 22 vuoren jälkee Vink
Simppa   [%19.%11.%2007 kma2007 %19:%marraskuu]
khi: Kuva valehtelee kauhan koon jos nyt vähän osaisit verrata sitä noihin kiviin. Olipa tuokin raidetangonpää jo useamman vuoden ollut, ei kuitenkaan alkuperäinen. Vink
leukku   [%19.%11.%2007 kma2007 %20:%marraskuu]
ja mitäpä se kauhan koko vaikuttaa kun eihän se kuvassakaan täynnä ole..
raven   [%20.%11.%2007 kti2007 %08:%marraskuu]
kauhia määrä kiviä.... Lienee jotain takapainona, kun takapää pysyy maassa_ nuo etuakselittomat valametit on vähä sukkelia ek. koneita.. 65-sarjalaiset pesee 100-0 -05 ja mezzo sarjan ek koneena..
6350   [%20.%11.%2007 kti2007 %12:%marraskuu]
Niissä 65-sarjalaisissa vaan ei ole vaihteita.. Onneton 8+4 ek käyttö ajatellen.
raven   [%20.%11.%2007 kti2007 %15:%marraskuu]
nii.. onha se suunnanmuutto laatikko monessa paikkaa kätevä.. ek.koneessa_ riippuu mitä tekeekin.. kuormauskäytössä varmasti hyvä, karjatilan yleiskoneena 8+4 askikin pärjää ihan hyvin, hyvä vain että pakki on hidas.. nii ja 65 sarjan kuitujarrut ei oo mikkää kestävimmät, keraamiset ne levyt pitää olla. tiietään, kalliit ovat.. muuten; ketterä kone ja etuakseli oikeassa paikassa ja hyttiin pääsee suht helposti..
Simppa   [%20.%11.%2007 kti2007 %20:%marraskuu]
Eipä siellä perässä muuta ollu kuin jyrä. Ja korostan edelleen että ei tossa paljon kiviä ole vaikka valmettien perät on tunnetusti kevyitä.. Vink Näitten 8+4 oikein ole osuva, kun eteen ja taaksepäin välitykset ei mene yksiin.. eikös 65 sarjassa ole vaan takapäähän vaikuttavat jarrut.. saattais jännittää jossakin tilanteissa.
6350   [%20.%11.%2007 kti2007 %21:%marraskuu]
65-sarja on vielä vähän liian lähellä 502:sta.. Erittäin iloinen Yksi ainut kone on meidän talossa ollut, missä tuo 8+4(16+8 ) loota. Se ei käteen tahtonut sattua millään. Verkun 3+1kertojat ja loikkarit päälle on tuntunut aina viksummalta kun pakki on päävaihteessa. Aina tuntuu löytyvän se sopiva pakki, vaikka niitä vähän onkin.. Pyörivät silmät
raven   [%21.%11.%2007 kke2007 %08:%marraskuu]
neliveto päällä polkimet lukittu yhteen, nii eikö se silloin jarruta voimansiirron kautta etupyörilläkin_ Ja mallisarjan päivittäminen on valmetin tavaramerkki, uusia ratkaisuja 15 -20 vuoden välein... volvolta -05 sarja, sitte steyrin mezzot, ny nää tulevat MF sukupolven uudistukset.
Simppa   [%21.%11.%2007 kke2007 %12:%marraskuu]
Niinhän sitä luulis mutta ei se ole toteutettu niin 65- sarjassa, vaikka neliveto olisikin päällä.
raven   [%22.%11.%2007 kto2007 %09:%marraskuu]
ööh, nii kuinka se sitte on tehty se 65 sarjan voimansiirto_ Ku molemmat takajarrut muuttaa liike-energiaa lämmöksi, jakolaatikossa on vedetty vivulla hammaspyörät semooseen asentoon että etupää vetää, niin kun ei se sitten jarruta_ jossain räikkä_ mutta sit ei peruutettaesa etupää vetäisi ollenkaa.. itel ei oo 65 sarjalaasta, ainakaa vielä, mutta nuon tuppaa muut kolmi/ristivedot toimimaan..
Simppa   [%24.%11.%2007 kla2007 %19:%marraskuu]
Sellasta ainakin konedata väittää ja itsekin tuli sellanen "ominaisuus" huomattua viime kesänä 865:lla ajellessa.
raven   [%25.%11.%2007 ksu2007 %08:%marraskuu]
Nii, eikös nuo mettoot ja megat kytke nelivedon päälle ihan ite jarrutustilanteessa_ -65 sarjassa se "neliveto" kytketään vivulla mekaanisesti, ei sähkösesti. Et eikait siellä etupäässä jarruja ole, voimansiirron kautta se jarruttelee_ Ja yleesä se "neliveto" on kytketty kun etukuormaajalla jotain tehään..
6350   [%25.%11.%2007 ksu2007 %10:%marraskuu]
Näin tekevät. Hitech versiot kytkevät myös suunnanvaihdolla liikkeelle lähdettäessä sekä pienimpiä vaihteita vaihtettaessa "nelivedon päälle". Ei valtrassa ole muuta ollutkaan kuin "kardaanijarru". Tuli aina edesmenneellä 900 valmetilla ajettua talvet neliveto päällä, että olis jonkinlaista jarrua. Kone kun kulki ajo-ominaisuuksiin nähden melko haipakkaa.. Pyörivät silmät
peltoville   [%29.%11.%2007 kto2007 %20:%marraskuu]
olettekos huomannut et vasen etu-pyörä ei käänny Itku
sakee3   [%05.%08.%2012 ksu2012 %17:%elokuu]
kyllä se on nii että etukuormain hommassa menee raidetangonpäitä oli merkki mikä tahansa.

Kommentti 1 - 17 17:n joukosta
Sivu: 1