Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valtra t150
teho aura
Avainsanat: valtra

Valtra t150

teho aura

DSC00025.jpg Auravallut_008.jpg Auravallut_006.jpg Auravallut_001.jpg Jeeah008(2).jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.6/5 8 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Auravallut_006.jpg
Albumin nimi:yello / Traktorit ja koneet
Arvo (8 ääntä):44444
Avainsanat:valtra
Kuvaajan nimi:yello
Kuva otettu pvm:22.2.2007
Paikkakunta:peräkylä
Tiedostokoko:83 kt
Lisätty galleriaan:%22.%02.%2007
Tarkkuus:800 x 600 pikseliä
Katseltu:5590 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17464
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 33 - 52 52:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

hitekki   [%25.%02.%2007 ksu2007 %15:%helmikuu]
2 näky valtran vaihokeissa.. molemmilla yli 10000 tuntia ajettu Cool
viltsu155   [%25.%02.%2007 ksu2007 %15:%helmikuu]
vasta sissää ajettuja. Vink
Jonssi6800   [%25.%02.%2007 ksu2007 %15:%helmikuu]
Alkaa olee jo vaihteetki aika sutjakat Vink Hymy
yello   [%25.%02.%2007 ksu2007 %15:%helmikuu]
Steinbauerin boksit on molemmissa mut tuohon 150:piin on tullu 2mykkää boxia mut niin kauan laittaavat uuden ennenku ehjä löytyy.Valtran kautta se tuli se 8200 mut se ei oo kotvilleen näkyny listoilla,kun kaupat tehtiin jo pari viikkoo sitten.Sillä on ajettu 9200tuntii.Noista boxeista sen verran,että 170:ssä tappitehot nous nuppi kaakossa 190 hv:hen.Laitoitteko satakolmekymppiin coolerin :_:
Dirty   [%25.%02.%2007 ksu2007 %17:%helmikuu]
Onko se 8200 jollain pikku valmetin perällä_ sama kuin jossain 6000 sarjassa_ Ei taida kestää rankkaa viritystä sitte Järkyttynyt
semumake   [%25.%02.%2007 ksu2007 %17:%helmikuu]
Ei ole vaan aurojen kunkku kuviin vielä päässyt:-P Kyl on oikean väriset lumikoneet Järkyttynyt
yello   [%25.%02.%2007 ksu2007 %17:%helmikuu]
Tulee se vielä aurojen kunkkukin jahka saan tuohon sen autokiinnikkeen Vink Voishan tuon tietysti istuttaa sataseitenkympin keulaan ja ottaa kuvan.Ei kyllä paljo tuokaan aura sille vanhukselle häviä mut ei sille silti vielä oo voittajaa löytyny.
semumake   [%25.%02.%2007 ksu2007 %18:%helmikuu]
Nätisti kyllä lentää tuokin Vink Asiahan ei minulle mitenkään kuulu mut minkä värinen on uusi tulokas_Vai joudutko ostamaan keltaista maalia että sat kolme keltaista
110-90/980   [%25.%02.%2007 ksu2007 %19:%helmikuu]
eikun keltasta väriä pintaan ja uuttaa perhepotrettia peliin Cool
yello   [%25.%02.%2007 ksu2007 %19:%helmikuu]
Niinpä.Sininen on "uus" tulokas väriltänsä,pitää kattoo onko siitä pidettävää Neutraali Mut,jos se näyttää olevan mieleinen muuten niin maalatahan se pittääp Hymy Ei sitä passaa värivikasilla ajella Vink
Vallu kuski   [%25.%02.%2007 ksu2007 %19:%helmikuu]
Kyllä se 8200 on ihan megan perällä, eikä millään mezzojen perillä Huuto Vink Niin ja ei ole vielä intercooleria tuos 130:ssä pittää varmaan seuraavaksi se hankkia, niin ei kävis kesällä moottori niin kuumana. Yks Intercooler myyjä sanoi, että kesällä ovat näistä t-130:stä pakosarjat halkeineet, kun ovat lastuttaneet ja ei ole cooleria Huuto :-_ Sehän nuppi on keski asennossa kun se tulee eli se lissää n.20-25% tehoa/vääntöä ja täysillä kuulema saa viel 20% lissää. Hymy Pitäis kyl itekkin käyttä tuon nyt dynossa, niin näkis toimiiko tuo säätöpotikka. Hyviä bokseja nuo ovat, meillä on siinä se on/off kytkinkin. Cool
yello   [%25.%02.%2007 ksu2007 %19:%helmikuu]
Se tehon lisäys riippuu millaset "kartat" siihen on ajettu.Muistaakseni se on täysillä joku 25-30% se lisäys,jos ei tilatessaan oo muuta pyytäny.Saishan tuon laskettuu,kun muistas paljo se 170:n tappiteho on vakiona.Kannattaa se cooleri laittaa muutenkin,säästää ainakin polttoaineessa ja on se muutenkin koneelle mukavampi.Ite oon huomannu miten vaikuttaa vetoihin kesällä,kun alkaa tuketa keulaa ja rupee lämmöt nousemaan ja illalla huomaa kun ilma viileenee niin alkaa olla eri tahtiin rähinää pellin alla Cool
Vallu kuski   [%25.%02.%2007 ksu2007 %20:%helmikuu]
Mulle T.Muukkosen ja Intercoolerin myyjät sanoivat että syötönsäätö noin 25% lisää toimitettaessa, potikalla -20 tai +20 % lisää. :_: Pyörivät silmät en tiiä sitten todellisuudessa :_: Jos se T-170 ei oo viel cr-koneella, niin ainakiin ohjekirjan mukaan perästä antais 141-hevosta .
yello   [%25.%02.%2007 ksu2007 %20:%helmikuu]
Ei oo cr koneella.Tuos pinellä laskutoimituksella sain yli 30% lisäykseks mitä ois sataseiskakymppiin tullu.Mulla oli se säätönumikka puol välissä ja sillon anto ahterista 185hv ja sit kun pyöräytettiin tappiinsa niin anto sen 190.
110-90/980   [%22.%03.%2007 kto2007 %21:%maaliskuu]
yello:tuliko töksäyksiä etuauran kanssa sorateillä :_: vai oliko niitä sorateitä aurattavana :_:
valtra t190   [%03.%08.%2007 kpe2007 %08:%elokuu]
On kyllä toisen makuinen kone nyt tuo sininenki sataseitekymppi. Mut ysikymppiin ei toiminu, saa nähä mikä sieltä tulee ku ens viikolla pitäis tulla uus laatikko. Prkl:n common rail koneisiin palaa kyllä hermot
kubota b6000   [%07.%01.%2010 kto2010 %17:%tammikuu]
komiast lumi lentää Cool
aina valmet   [%07.%01.%2010 kto2010 %23:%tammikuu]
hitekki. kyllä 8200:nen on vielä 6.6ltr mutta tosin ilman turpoa.
aakoo   [%08.%01.%2010 kpe2010 %08:%tammikuu]
Harvinaisia koneita nuo 8200. Rivipumpullinen 7.4l. Valmistettu n.150kpl täyttämään pulling - sarjatuotantomallin pykälät. 8000 & 8100 on turboton 6,6l
aina valmet   [%08.%01.%2010 kpe2010 %08:%tammikuu]
no niitä täytyy olla molemmilla koneilla 6.6 ja 7.4ltr. nämä 150kpl on se erikois erä.

Kommentti 33 - 52 52:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3