Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Leyland 2100
Kutosvoimaa Kuuksenvaaraan. 1260 tuntia ajettu Leyland 2100.
Avainsanat: leyland kutonen ukkoleukku 2100 10 vaihteinen

Leyland 2100

Kutosvoimaa Kuuksenvaaraan. 1260 tuntia ajettu Leyland 2100.

20161012_171033.jpg 1462186032338.jpg Kuva0166.jpg 14469606_1265502026834643_5809755658629890872_n.jpg 903trollololpack.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 7 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva0166.jpg
Albumin nimi:Nuffieldmaster / Traktorit ja koneet
Arvo (7 ääntä):44444
Avainsanat:leyland / kutonen / ukkoleukku / 2100 / 10 / vaihteinen
Kuvaajan nimi:nfmstr
Kuva otettu pvm:8.10.16
Paikkakunta:ilomantsi
Tiedostokoko:64 kt
Lisätty galleriaan:%08.%10.%2016
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:1662 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=58111
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 5 5:n joukosta
Sivu: 1

Kemopetrol   [%09.%10.%2016 ksu2016 %22:%lokakuu]
Oho! Erittäin iloinen Ei taida olla kovin yleinen kampe tuommonen kutos Loilanti Suomessa eikä varmaan muuallakaan..? Erittäin iloinen
Nuffieldmaster   [%13.%10.%2016 kto2016 %18:%lokakuu]
Nää on niitä kamppeita, joiden kohdalla pitäs lukea "osta" kuten tiettyjen pörssiosakkeiden kohdalla. 1500 kappaletta valmistettu joista 10% suomessa. ERITTÄIN harvinainen traktori tulevaisuudessa maailmanlaajuisesti ja todella keräiltävä kone. Todella hyväkuntoinen maalipintaa lk.ottamatta ja paria kuhmua. KAIKKI toimivat, pissapojasta lähtien, alkuperäisillä osilla vaikka ikää jo on 38 vvuotta. Ei ole luojankiitos tehty mitään kikkakakkosia, eikä muita sätöksiä. Alkuperäinen penkki, verhoilu ym. tosin hieman kuivahtaneet. Ja sitä kutosen sivistynyttä hurinaa ja voimaa väännöllä riittää.
Kemopetrol   [%15.%10.%2016 kla2016 %21:%lokakuu]
Kieltämättä kyseessä on sitten todella harvinainen traktori varsinkin kun on hyvässä alkuperäiskunnossa. Yllättävän paljon nuista 6leukuista on päätyny lopulta suomeen mutta aika moni löytäny varmaan jo tiensä pään epämääräsellä tai olemattomalla kunossapidolla.. 6koneessa on kyll aina oma rentouttava saundinsa ja vääntömomentin nousu vaparinakin on mukavan jämäkkä ja huomattava, joka alkaa yleensä traktoreissa 1000-1200 moottorinrinkiä välillä, jos moottorin iskunpituus on " normaali luokkaa ". Tavallista lyhyemmällä iskunpituudella tietysti 6kone alkaa ryntäytyksessä kiertään kuin Formula ykkönen
Kemopetrol   [%15.%10.%2016 kla2016 %21:%lokakuu]
-> mutta varsinainen vääntömomentin nousu eli kuskin penkkiin tuntuva " voiman tunne " jää selkeesti vaatimattomammaksi.
Nuffieldmaster   [%16.%10.%2016 ksu2016 %14:%lokakuu]
No suomi on aina ollut maa joka on "ylikoneellistettu vahvasti". Muistaakseni päälle 130 kappaleen on jäljelläolevien määrä ja osa on varmasti ilman kilpiä. Tähänkin oli keretty hommaamaan uusi kilpi entisen tilalle kun oli ollut väliin poissa, mutta nyt on taas vanha helsinginläänin kilpi paikoillaan.

Kommentti 1 - 5 5:n joukosta
Sivu: 1