Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valmetin "perushuoltoa"
Avainsanat: valmet 655 huolto ek

Valmetin "perushuoltoa"

11032010020.jpg 11012010022.jpg Kuva330.jpg Kuva0025.jpg Kuva0119.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.3/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva330.jpg
Albumin nimi:meikäpoeka / Traktorit ja koneet
Arvo (4 ääntä):22222
Avainsanat:valmet / 655 / huolto / ek
Kuvaajan nimi:meikäpoeka
Kuva otettu pvm:13.3.2010
Paikkakunta:Ristijärvi
Tiedostokoko:248 kt
Lisätty galleriaan:%13.%03.%2010
Tarkkuus:1280 x 960 pikseliä
Katseltu:3564 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=39904
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 18 18:n joukosta
Sivu: 1

alukka   [%14.%03.%2010 ksu2010 %08:%maaliskuu]
Eikö se ole ikävä pohjolan tallissa tehä huoltoa Vink
meikäpoeka   [%14.%03.%2010 ksu2010 %08:%maaliskuu]
eipä ole itellä mitään tallia mihin tuo sopisi Nolo
Sontakuski   [%14.%03.%2010 ksu2010 %09:%maaliskuu]
onko tarvinnui 655:seen mitään suurempaa remonttia tehä?
meikäpoeka   [%14.%03.%2010 ksu2010 %14:%maaliskuu]
ei ole Vink vuotaa vaan jokapaikka pakkasella Nolo ja poltooaineen suotattimessa oli reikä..
_Fiatagri_   [%14.%03.%2010 ksu2010 %14:%maaliskuu]
Eikös se oo ihan ominaisuus näissä, että konehuone ja peräpää on kyllästetty ruostesuojalla. Oli pakkasta tai sitten hellettä.
Sontakuski   [%14.%03.%2010 ksu2010 %15:%maaliskuu]
niinse meijänki 655 vuoti talvet ja kesät, ikuiset menkat oli sillä Erittäin iloinen
meikäpoeka   [%14.%03.%2010 ksu2010 %20:%maaliskuu]
mutta vittumainen tuohon akku on vaihtaa ku ek eessä ja sitte viel sovitteet Hymy
Sontakuski   [%16.%03.%2010 kti2010 %18:%maaliskuu]
sama se on 900:sessa valmetissa, kaikki on tungettu niin pieneen alaan että akun vaihtokin käy hermoille Nauru
Simppa   [%16.%03.%2010 kti2010 %20:%maaliskuu]
Heh. Rakenteelliset ominaisuudet jo sanovat ettei tuosta sarjasta ole ek -käyttöön.... Vink
Jokapaikanhöylät Oy   [%16.%03.%2010 kti2010 %20:%maaliskuu]
Sais olla akku keulassa ek koneessa, mutta silloin pitää olla pitkät kaapelit ja virtaa häviää siinä matkalla. Se hyvä puoli tuossa akun sijainnissa on se ettei tarvitse pitkiä kaapeleita tartille Vink
_Fiatagri_   [%16.%03.%2010 kti2010 %21:%maaliskuu]
Akun kestämisen suhteen sen on parempi tuossa keskellä olla. Ei akkuvedet hölsky jokaisesta täräyksestä, ja talvella huolii virtaa paremmin kun moottori hönkyy lämpöä, eikä ajoviima ole jäähdyttämässä..
Simppa   [%16.%03.%2010 kti2010 %22:%maaliskuu]
Juujuu. Fiatagrilla näemmä kokemusta asioista. On ne akut siellä nokassakin kestäny, ja yhtä hyvin on virta siirtynyt startille asti Hymy Loppupäätelmä; akkujen sijoituksella ei ole merkitystä virransaannin suhteen. Esim. akkunapojen ja startin liittimet kannattaa puhdistaa ajoittain. Valmetis ny lämpiää joka paikka, talvella ihan hyvä, mutta kesällä koppi käy saunasta, vaikka olisi ovetkin auki.
  [%16.%03.%2010 kti2010 %22:%maaliskuu]
meilläkin fiius akku edessä ja päältä märkä aina. ja kannttaa crc:tä suihkuttaa akun napoihin, saa virtaa paremmin Huuto
HSV   [%17.%03.%2010 kke2010 %00:%maaliskuu]
Eiköhä se akku oo kaikesta järkevin olla tuolla kopin kulumassa rappusten alla.
Pienissä koneissa se ei tietysti oo välttämättä mahollista
SeKonemies   [%17.%03.%2010 kke2010 %06:%maaliskuu]
Tuo Valmetin perinteinen paikka on muuten ihan hyvä, mutta pellit paikollaan enempi kesällä ajaa niin akku veet haihtuu (helvetin kuuma paikka) ja joka syksy on pakko laittaa tuoretta akkua jos meinaa että saa koneen käymään, ku kuka sitä kesken kesän muistaa akku vesiä tarkistella, ku aikasa ajaa ilman akkuvettä akku ei ole enää entisensä
3070 E   [%17.%03.%2010 kke2010 %16:%maaliskuu]
Kyllä muuten on merkitystä! oikean puolen rappusten alla on paras, kuten meillä Nyykkärissä akku on kotelossa suojattuna, mutta navat on siinä päällä niin on helppo antaa apuvirtaa, mutta jos akku on nokalla ja rupeat äestämään niin kyllä akun kestoikä vähenee kun se akku siinä aikansa hakkaa.
Sontakuski   [%17.%03.%2010 kke2010 %16:%maaliskuu]
valmetissa se akun sijoitus on ihan vyvä. mutta esim 900:seesa valmetissa siinä on niin paljon kaikkee eessä ja muutenkin on kaikki tungettu niin pieneen tilaan että on todella hankalaa viksata jotain tai vaihtaa se akku Neutraali
mf3080   [%21.%05.%2010 kpe2010 %23:%toukokuu]

Kommentti 1 - 18 18:n joukosta
Sivu: 1