| Suosituimmat - Erikoiset |

Valmiina irroittautumaan 11756 katselua8150 HT oli löytäny metsän ja pellon rajalta savisilmäkkeen ja sitte sattumalta oli kummallaki puolella kivet takarenkaiden etupuolella, joiden varaan traktori oli jääny kiikkumaan pintasukelluksen seurauksena etukuormaajansovitteista ja astinlaudoista. Kaivettiin kivet kouralla vekeen ja sitte nosteltiin ahistavaa savipatjaaki pois niin traktori ei ollu sitte kiinnikkään enää. Ilman savipatjan luiskaamista edestä ja kuvaussuuntaa vastakkaiselta syvemmälle painuneelta sivulta ois menny pelkäksi suttailuksi nuin keviällä avuksi tulleella traktorilla..     (4 ääntä)
|
|

Kyntöä11544 katseluaDeutz ja Agroluxit upoksissa, ja oli piukassa.     (4 ääntä)
|
|

SISU M1623919 katseluanärköläinen ja alukarikan laukastavat tolopat     (4 ääntä)
|
|

Scania 164L 5803458 katseluaTollasta tällä kertaa.. uutta tulossa.     (4 ääntä)
|
|

Massey Ferguson 353619 katseluaÄestämässä fergulla pitkästä aikaa.     (4 ääntä)
|
|

Scania T1424045 katseluaItalerin 142:sesta tehty, nouseva teli vaihdettu happijousiseen takapäähän. Myös kärry on Italerin.     (4 ääntä)
|
|

No emmänyt tiiä, tommonen rimpula :)3996 katseluaOkra 2010     (4 ääntä)
|
|

Tyhjäystä.12929 katseluaPiti kaivurilla tyhjätä loput mikkä kipates ei tullu.     (4 ääntä)
|
|

N 141 A ja Kvernelandit16080 katseluaMelkeen uppos, oli pehmy reikä ojan laidassa      (4 ääntä)
|
|

Paalausyksikkö Nuffield 3DL ja Wärtsilä paalain.3856 katseluaTällä yhdistelmällä tuli muutama tuhat paalia tehtyä, ilman ohjaustehostinta, ilman riippumatonta ulos-ottoa, ilmastointi pelasi ja koneteho riitti vallan mainiosti.
Kustannuksia ei nimeksikään.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=vw-WYqa414c     (4 ääntä)
|
|

Kaivuri uppos :)15800 katseluaKele jäi kaivinkone jäälle ja kevät yllätti :)     (4 ääntä)
|
|
![Tiedostonimi=DSC01169[1].JPG
Tiedostokoko=42kt
Koko=640x480
Lisätty=%23.%01.%2009 DSC01169[1].JPG](albums/userpics/16813/thumb_DSC01169%5B1%5D.JPG)
Velimies Tuomon projekti vuosien takaa4831 katseluaTunnistaakos kukaan automerkin? Ei muuten ihan helppo..ei kuitenkaan Abarth...     (4 ääntä)
|
|
| 3082 tiedostoa 257 sivulla |
 |
 |
 |
20 |  |
 |
|