Uusimmat kommentit - HOLSUTM155 |
5565 katseluaVolvo ecr58 vm.2005 ja hako 200 vm.2012%03.%03.%12 kla2012 %16:%maaliskuuHOLSUTM155: tottahan tuo, 88 ois ollu kyl jonkin verran leveem...
|
|
5565 katseluaVolvo ecr58 vm.2005 ja hako 200 vm.2012%28.%02.%12 kti2012 %17:%helmikuuHOLSUTM155: Eikös ECR 88 plus ois ollu parempi ?
|
|
valtra "8150" ja ajax13438 katselua"tiet ei saa sitten kaventua "%27.%02.%12 kma2012 %16:%helmikuuHOLSUTM155: Meilläpäin yleensä aurataan vaan sen tien ns. tasa...
|
|
Camio 1203977 katseluaTestausta 23 tonnin murskekuormalla. Hyvin nousi kippi
Renkaat 800/45-26,5 , lämpölava ja aisajousitus%24.%02.%12 kpe2012 %14:%helmikuuHOLSUTM155: milläs tuo lämpölava on toteutettu ?
|
|
Ford 66102503 katseluatuning%24.%02.%12 kpe2012 %13:%helmikuuHOLSUTM155: kuis järeät noi lisäpitkät on eli kuis paljon on r...
|
|
Zetor 6045 sisustaa.3316 katseluaLöytyy jos kaikennäköstä.. äänieristetty koppi ym kivaa.%24.%02.%12 kpe2012 %13:%helmikuuHOLSUTM155: miellyttävämpi on tehdä töitä kun mukava hytti
|
|
P. Korkiakosken volvo5176 katseluaF16 volvo 2.2miljoonaa ajettu ja kerran palanut %20.%02.%12 kma2012 %19:%helmikuuHOLSUTM155: vissiinkin nähny maailmaa jonkin verran ? onkos ol...
|
|
Lokomo5555 katseluaTTS, lokomo jota oppilaat ja opettajat käyttö entisöi.%20.%02.%12 kma2012 %19:%helmikuuHOLSUTM155: ei ole enää murola töissä, mut oliko korpela viel ...
|
|
Vanhukset lähtee6236 katseluaVallu 901 + 901 + Volvo FM12. Tulevat hakemaan kolmannen 901:sen joskus myöhemmin.%01.%02.%12 kke2012 %20:%helmikuuHOLSUTM155: Puomit vissiin menny jo edellä ?
|
|
Kapeeta ja leveetä5814 katseluaTelalappujen vaihtoa..%28.%08.%11 ksu2011 %21:%elokuuHOLSUTM155: tulee heti miehekkäämmän näkonen ku vaihtaa isomma...
|
|
tm190 & volvo ec3605609 katselua%28.%08.%11 ksu2011 %21:%elokuuHOLSUTM155: paljos löytyy puomista pituutta ?
|
|
Nipponi sammui peltotien laitaan...1548 katseluaEi nyt kuiteskaan Nissan Sunny 2D 1.3 -86%18.%04.%10 ksu2010 %20:%huhtikuuHOLSUTM155: ei se oikeesti sammunut tuli ekan mieleen to...
|
|
48 tiedostoa 4 sivulla |
1 |
|
|