| Last comments - 8950 COOLERI |

28922 views06/07/06 at 20:578950 COOLERI: ei varmaan en__ kauan kest_
|
|

setori ottaa lepia79124 viewskauha ylhäällä ja ojan pankka petti05/27/06 at 10:138950 COOLERI: se on kato rasvaus asennossa
|
|

78010087 viewsedesmennyt viiatti vetää tiveä05/27/06 at 10:098950 COOLERI: onko kuinka kauan ollut teill_ :_: :_:
|
|

valmet8400+isme230+kärkikippikauha9109 viewsyltää kevyesti hakerekan kyytiin.05/27/06 at 10:078950 COOLERI: aika iso kauha
|
|

valmetti ja hakkuri9888 viewskuva 3650 nokialla räpsästy....05/27/06 at 10:058950 COOLERI: no on sent__n hyv_ raktori
|
|

Vallu 64009284 viewskuva otettu nokian 3650 kännykällä... selvän saa, muttei kyllä digikameraa voita..05/27/06 at 10:028950 COOLERI: onhan t__ll_ raktorikin eik_ mit__n leluja ...
|
|

Veturit3786 viewsValtra 6550, MF 590, Ford 461005/27/06 at 09:558950 COOLERI: niin tai toisin p_in hahahah
|
|

160-90 ja viivotin19092 views160-90 ja jonkin verran voimaa, eli edelleen pulling säädöissä. Kyllä sillä viivotin liikahtaa...ja miksei vaikka vaunuki.05/27/06 at 00:018950 COOLERI: kyll_ ainakin t__ll_ p_in maailmaa
|
|

28922 views05/26/06 at 23:488950 COOLERI: kaveri kehu et taitaa olla liikenne mallissa aika...
|
|
|
|
|
|
|