Last comments - kurkela |
Valtra 83503053 viewsKesä 2010 Niitto hommia, koneena vallu ja krone 07/14/10 at 23:33kurkela: ei Krone isoa traktori tarvi aikonaan niiteettiin ...
|
|
Hytistä päin lumilevy3634 viewsNäitä kuvia nyt joka suunnalta, kun kyseltiin. ja edelleen NH TSA 100:n veturina.01/07/10 at 10:20kurkela: kiitoksia kuvista. ihan pätevän näkönen kampe.
|
|
5m leveälti puhdasta kerta vedolla4042 viewsTehokas pihojen putsailuun, ei tarvii montaa kertaa nysvätä niinku lingon kanssa. sivut kääntyy joko suoraks sivuille tai 90 asteen kulmaan eteen päin. Veturina NewHolland TSA 100.01/05/10 at 14:02kurkela: olisko mahdollista saada kuvaa etupuoleltaki ja sa...
|
|
esko 3292 booster2564 views02/20/08 at 18:08kurkela: meillä meni tuommonen linko lunastukseen ku vähän ...
|
|
Fordtw 2510530 views fordi jyrsimässä ensimmäistä kertaa kaijansuolla12/28/07 at 23:06kurkela: no ainaki kyntöauran kans paremmin tw käänty mitä ...
|
|
Fordtw 2510530 views fordi jyrsimässä ensimmäistä kertaa kaijansuolla12/28/07 at 22:53kurkela: ei tuo nyt kankea ole, yllättävän notkea päihittää...
|
|
NH 1554325 viewsNyykkäri rotella ja ala-talakkarilla03/05/06 at 20:47kurkela: mp-lifti on helppo oikoa jos sattuu v__ntyyn kun o...
|
|
deutz-fahr105 ja neliteränen tielana4758 views03/04/06 at 20:41kurkela: tuollahan ois hyv_ rapata polannetta kun laittai p...
|
|
T 1905177 viewsTeho päivän tehokkain 216 hummaa saparosta mitattuna, tais löytyä viimeinkin sopiva lastu.03/04/06 at 20:32kurkela: kyll_h_n nyky traktoreita pit__ v_h_n pirist__ et ...
|
|
T 1905177 viewsTeho päivän tehokkain 216 hummaa saparosta mitattuna, tais löytyä viimeinkin sopiva lastu.03/04/06 at 20:18kurkela: nii kyll_ kait tuosta sais viel_ lis__ tehoa mut m...
|
|
JD 69205190 viewsTehopäivän kakkos sija 210 pollee takapäästä.03/04/06 at 16:10kurkela: meill_ oli syksyll_ koje ajossa tommenen aika lais...
|
|
T 1905177 viewsTeho päivän tehokkain 216 hummaa saparosta mitattuna, tais löytyä viimeinkin sopiva lastu.03/04/06 at 15:57kurkela: kummassa vihreess_ paremmat v__n_t_
|
|
|