| Last comments - herer |

Valtra T190 edestä4043 viewsRenkaat 710x700x3004/23/08 at 21:01herer: komee on!
|
|

valtra 68503864 viewsvaltra 6850hitek04/14/08 at 22:24herer: komia on vallu
|
|

4857 viewsrinconi pöllinajossa04/12/08 at 14:53herer: minkä kokonen kone tos on :_:
|
|

Valtra T191 3312 viewsTalvi 2008 ja Valtra T19103/08/08 at 19:21herer: onko tää se revolution malli_
|
|

6600 kiskoo ruuvia9005 viewsJa kone on sitten vakiosäädöllä. 02/15/08 at 23:40herer: kyllä ne vaan hajuaa
|
|

Valtra 6400 lähtee remonttiin. Veturina JD 6920S22577 views02/08/08 at 23:47herer: niitä harvon näkkee
|
|

Kinnerillä (6400) puita kottaamassa maantien varteen.4906 viewsKärryllä on riittävästi kokoa :)02/04/08 at 13:01herer: mitäpä jontikassa olis
|
|

zetor crystal 120457164 viewsaamun upotus. ne rengit02/02/08 at 16:12herer: valmetit on rautaa muut tulee kaukaa perästä
|
|

Ajon yrittelyä6556 viewsoli vähän liikaa pikkusuperille tuo karhe... Ajettiin etukuormaajan avulla pois. Vanhalle aumanpohjalle kerty pikkusen liikaa tavaraa.02/02/08 at 16:10herer: saattaako sillä jontikalla ees vetää lastaajaa_
|
|

Kinnerillä (6400) puita kottaamassa maantien varteen.4906 viewsKärryllä on riittävästi kokoa :)02/02/08 at 15:38herer: eipä kyllä
|
|

Kinnerillä (6400) puita kottaamassa maantien varteen.4906 viewsKärryllä on riittävästi kokoa :)01/29/08 at 00:06herer: onko ees kääntyvällä aisalla ja hydrauli ylettimel...
|
|

Tosiajoa8819 viewsSai loppukesällä ottaa jo kaikki mahdolliset kaukalot käyttöön. 3050 kippaa 17 kuution maansiirtokärryä. Ja kyllä, ihan se oli asiallinen peli ajoon tuokin, etukuormaajalla ajettiin ylikoon karheita.01/29/08 at 00:03herer: kyllä se on semmonen rometto ettei mittään järkee
|
|
| 40 files on 4 page(s) |
 |
3 |
|